Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoyCiej007 schreef:Geloven in het goede van de mens ja..........
Tot je je vingers genadeloos zal branden aan je eigen 'geloof in het goede'.
Helaas is het gros van de mensen tegenwoordig niet meer zo maar te vertrouwen op die mooie blauwe ogen die zo eerlijk lijken.
Als dat zo was, had ik een héle hoop sh*t van het afgelopen jaar niet mee hoeven te maken, want ja ik vertrouwde altijd op 'die blauwe eerlijke ogen'.
Anique_Vaandrig schreef:Mistral, nou ben ik wel even benieuwd welk deel jij nou respectloos vind? En dan heb ik het over bijvoorbeeld een quote. Ik kan er namelijk in de verste verte niks respectloos aan vinden wanneer iemand twijfels heeft bij een verhaal als dit.
MISTRAL94 schreef:Maar er zit een verschil tussen niet serieus nemen en respectloos zijn![]()
Ik heb het niet over niet serieus nemen ik heb het over de manier van communiceren naar elkaar en dan heb ik het niet alleen over dit fragment maar over het omgaan met elkaar in het algemeen.
Nouks schreef:Ik lees net ergens dat het een grap zou zijn van de Den Haagse studentenvereniging Intac, iemand die dat zou kunnen bevestigen?
MISTRAL94 schreef:Die ouders zullen dan wel wat anders aan hun hoofd hebben lijkt me niet zo vreemd als je kind dood is.
MarcoBorsato schreef:MISTRAL94 schreef:Die ouders zullen dan wel wat anders aan hun hoofd hebben lijkt me niet zo vreemd als je kind dood is.
Nee maar ik denk dat je toch ook wel wilt dat ze je kind geloven, ik zou dat gespeculeer over mijn overleden kind verschrikkelijk vinden
MarcoBorsato schreef:MISTRAL94 schreef:Die ouders zullen dan wel wat anders aan hun hoofd hebben lijkt me niet zo vreemd als je kind dood is.
Nee maar ik denk dat je toch ook wel wilt dat ze je kind geloven, ik zou dat gespeculeer over mijn overleden kind verschrikkelijk vinden
Nouks schreef:Ik lees net ergens dat het een grap zou zijn van de Den Haagse studentenvereniging Intac, iemand die dat zou kunnen bevestigen?
Citaat:Ik heb de indruk dat DJ’s bij de neus zijn genomen. Te meer omdat de Film Simon enkele uren eerder werd uitgezonden en de parallellen met het verhaal van Otto opvallend zijn. Dat neemt niet weg dat er wel degelijk jonge mensen bestaan die in een dergelijke uitzichtloze situatie verkeren. Hoax of niet, het is goed om er eens bij stil te staan. En mocht blijken dat Otto ons geen poets heeft gebakken dan wens ik de nabestaanden heel veel sterkte toe.
Vjestagirl schreef:Waar lees je dat?