ontvoering kindje van 3 uit vakantiehuisje ouders waren er n

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: ontvoering kindje van 3 uit vakantiehuisje ouders waren er n

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 19:31

Ik vind dat het topic wel erg gericht is op het willen bewijzen dat Kate schuldig is aan de dood van haar dochter.

Zo zie je maar wat opzwepende media kan doen. Lijkt The Wave wel.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 19:35

Citaat:
TV producer Jeremy Wilkins sprak met Gerry op de bewuste avond
17/09/2007

Deze man kan de smet poetsen van de ouders van Maddie

Gerry McCann ontmoette en sprak 6 minuten met Jeremy Wilkins, zijn buurman op het toeristencomplex van Ocean Club, op de avond dat de kleinde Madeleine verdween.
De getuigenverklaring van deze man is daarom belangrijk geworden om de gebeurtenissen van de avond van 3 mei in Praia da Luz te begrijpen.
Volgens de engelse krant “News of the World”, verdedigde Wilkings, ondervraagd door de politie in Portimão “stellig” bij de inspecteurs dat “volkomen kalm, sereen en zeker was", met gedrag verre van een man die de dood van zijn dochter zou gaan verbergen. Wilkins sprak Gerry rond 21.10 u op de avond dat het kind verdween uit het appartement in Praia da Luz, nadat de vader naar wordt aangenomen, naar de slapende kinderen was wezen kijken.
Naast het fiet dat hij een centrale getuigen is in deze zaak, was de engelse TV produces van 36 jaar een van de eersten die door de autoriteiten werd gevraagd e portugese politie van hun eerste theorie van kidnapping af te stappen.
Hij ontdekte de fouten in de verklaring van de sleutel getuige Jane Tanner, 37 jaar, vriendin van de McCannsm die met ze uit eten was en beweerde dat ze een man met een kind in een deken gewikkeld had gezien bij het huis waar de McCanns hun vakantie doorbrachten.
De Engelse krant noemt bronnen bij de portugese politie die beweren dat het door de logische argumenten van wilkins dat de politie de verklaring van Jane Tanner niet meer geloofden.
Volgens de “News of the World”, "bracht haar verklaring meer vragen dan antwoorden naar voren.
Wat haar boven aan de lijst deed belanden van mensen die de politie opnieuw gaat verhoren."
De verklaring van de omstreden producer en eigenaar van het bedrijf zig Zag laat zien dat hij Gerry McCann om 21.10 ontmoette op de hoofdstraat van de OceanClub, bij het zwembad en in de buurt van het appartement van het echtpaar.
De twee mannen spelen graag tennis en hadden wat potjes tegen elkaar getennist gedurende vakantie. Toen de bewuste ontmoeting plaatsvond, was Wilkins aan het wandelen met zijn zoontje van 8 maanden. De producer verzekert dat hij 6 minuten met Gerry heeft gesproken, in dezelfde tijd dat Jane Tanner beweert dat een paar meter daar vandaan een man van 35 jaar met zwart haar een kind meedroeg dat in een deken gewikkeld was.
Jeremy Wilkins vertelt dat Jane en Gerry samen naar het resaturant terug liepen zonder dat ze het heeft gehad over een verdachte man met een kind in een deken.
de verklaring van de producer wint belangrijkheid in het onderzoek omdat de politie moeilijkheden heeft in het begrijpen van een aantal verschillen in de getuigenissen van de vrienden van de McCanns, want die verschillen in tijden van vertrek en terugkomst in het restaurant.
Volgens de krant onderzoeken de inspecteurs alles wat de familie McCann heeft gedaan tussen 18.00 en 21.00 op 3 mei. een van de theorieën, een these van de politie, is dat Maddie in huis is overleden en het lichaam in de buurt is verstopt.

Een hoop geblèr en weinig wol, want dat laatste is al een maand zo, en natuurlijk was Gerry kalm als hij nog niet wist dat zijn kind dood was..Als ze werkelijk aan slaapmiddel is overleden, bv, lag ze op het eerste gezicht rustig te slapen, toch?
Er wordt niet vanuit gegaan dat ze haar opzettelijk gedood hebben en dat er dingen met voorbedachte rade is gedaan. Dat ze de getuigenis van Jane niet meer geloofden, was ook al weken duidelijk. Dus een heel artikel zitten vertalen op niks af. Ze lopen daar achter.

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 19:37

russel schreef:
Ik vind dat het topic wel erg gericht is op het willen bewijzen dat Kate schuldig is aan de dood van haar dochter.

ik geloof er geen moer van dat ouders het hebben gedaan
maar ja, het blijft een gok en triest,triest verhaal,zolangna dato gaan natuurlijksteedsmeer vreemdeverhalen deronde...weg mdia,weg gedoe, gewoon zoeken

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 19:38

russel schreef:

Het onderzoek gaat nu eenmaal die richting in, russel, omdat ze denken bewijzen te hebben en er zijn gedragingen die niet in hun voordeel werken.
En wij hoeven goddank niks te bewijzen. Dat doet de politie.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 19:49

nikkigioa schreef:
het DNA van mensen en Chimpansee matcht al voor 96%. Dat van mensen onderling nog meer!!

Volgens mij werd er op het nieuws over een kans van 88% (toch niet 80?) gesproken dat dit het DNA van Maddie betreft. Ik neem aan dat ze bij het berekenen rekening gehouden hebben met de kans dat het van haar zusje/broertje zou zijn. Dus de kans dat het DNA van Maddie is, terwijl haar familie ook in die auto gezeten zou hebben, is 88%. Dit lijkt me het meest logisch.

Maar dan nog is er 12% kans dat het NIET van dat meisje is. En ik vind 88% een kleine kans eerlijk gezegd, wanneer we van DNA onderzoek spreken. Meestal krijg je kansen als 99,5% uit die onderzoeken, of zoiets.

Nou, ik hoop dat ze dat meisje vinden. En ik vind het verschrikkelijk voor die ouders, mochten ze er echt niets mee te maken hebben, dat het hele onderzoek op hen gericht is in plaats van het vinden van hun kind. Wat denken jullie? Ouders er iets mee te maken?

Het gaat nog veel meer over de plek waar het gevonden is... waar normaal het reservewiel ligt, onder een mat. Dat is GEEN GEWONE plek om DNA te vinden van welke mens dan ook. Als het niet van Maddie is, hebben we NOG een zaak aan de hand.

Het is niet zo dat het hele onderzoek gericht is op de ouders. Dat zijn stappen die ze ondernemen omdat het een een logisch gevolg is van het ander en ze zijn dat op het spoor gekomen, maar er wordt nog steeds rekening gehouden met het feit dat ze echt gekidnapt kan zijn, en geloofwaardige tips zijn en worden, steeds nagetrokken.

De ouders zijn dan zo eh -ik zeg maar niks-, dat ze weer een media campagne op Portugal en Spanje, en een beetje in de rest van Europa gaan richten, terwijl hier elke oen in de meest afgelegen dorpen van deze zaak weet en ik hier op bokt bv lezers tegen kwam die niet wisten van het oogje. Dan lijkt het mij dat ze dus beter hun media gebeuren in andere landen, die verstoken zijn geweest van de zaak, te lanceren. Zo is het gewoon weggegooid geld. Willen ze posters over posters gaan plakken ofzo? Denken ze echt dat ze zendtijd krijgen? Tussen de uren per dag die er al besteed worden?

En ja ik hoop ook van ganzer harte dat ze gevonden wordt.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 19:53

De mensen die hier zitten zeggen dat al van het begin hoor .....
Maar goed eigen conclusie is altijd makkelijk

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 19:53

celticpony schreef:
ik geloof er geen moer van dat ouders het hebben gedaan
maar ja, het blijft een gok en triest,triest verhaal,zolangna dato gaan natuurlijksteedsmeer vreemdeverhalen deronde...weg mdia,weg gedoe, gewoon zoeken

WAAR? Men kan alleen maar afgaan op mensen die haar gezien hebben. Het is onmogelijk elk huis in de heel wereld binnen te gaan om zo'n kind te zoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 19:54

Als ik het reservewiel nodig heb, omdat een band lek is, zal het gat daar wellicht vol liggen met haren. Verlies ze nogal snel en het is hard werken hoor een band verwisselen. Clown

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 19:54

katiavl schreef:

Niet iedereen, maar er waren inderdaad verdenkingen (ik heb ze zelf trouwens sterk verdedigd in het begin) die niet eens zo onlogisch zijn nu er bewijzen komen.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 19:56

russel schreef:
Als ik het reservewiel nodig heb, omdat een band lek is, zal het gat daar wellicht vol liggen met haren. Verlies ze nogal snel en het is hard werken hoor een band verwisselen. Clown

Ja, maar dan zit er dus ook een reserve wiel aan de wagen en moet je naar een garage om er een goed wiel onder te laten zetten... En dat is dus weer niet zo.
Knipoog

Ik zal zo wat meer dingen vertalen, moet nu naar de paarden voordat het donker wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 19:57

Weet jij dat dan? Of neem je aan dat het zo is.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 19:58

Lusitana schreef:
katiavl schreef:

Niet iedereen, maar er waren inderdaad verdenkingen (ik heb ze zelf trouwens sterk verdedigd in het begin) die niet eens zo onlogisch zijn nu er bewijzen komen.

Inderdaad, ik kreeg toen alleen om men oren, ik ben gewoon down to earth, er zijn genoeg lieve moeders die Knipoog
En die vertonen zulk absurd gedrag nog niet eens,

Buiten dit al denk ik nog steeds dat een moeder nooit maar nooit der knuffel van haar verloren dochter plots zou willen wassen.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 20:24

russel schreef:

Ik vind het ook niet vreemd dat daar haren lagen.
In dit topic is het moeilijk om feiten en aannames te scheiden.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 20:37

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 01-03-24 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 20:37

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 01-03-24 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 21:19

Citaat:
Inderdaad, ik kreeg toen alleen om men oren, ik ben gewoon down to earth, er zijn genoeg lieve moeders die Knipoog
En die vertonen zulk absurd gedrag nog niet eens,

Buiten dit al denk ik nog steeds dat een moeder nooit maar nooit der knuffel van haar verloren dochter plots zou willen wassen.

Nee natuurlijk was je de knuffel niet, althans ik kan me dat niet voorstellen, daar zit haar geur aan, dat wil je behouden lijkt me?

ennuh, ik kreeg ook om de oren, haha, had idd vanaf begin aan al bedenkingen en ach, ieder ag zn mening geven, we beschuldigen niemand (nog) alleen dat het ons niets zou verbazen en gezie de onderzoeken richting verdachtmaking ouders wijzen, sja..vind ik het niet gek dat de rollen omedraad gaan worden. Tuurlijk enorm verrot als ze het niet blijken te hebben gedaan, dan zijn alle gevonden zaken slechts toeval en zwaar frustrerend voor de ouders.

Laat ik het zo zeggen, mij zou het meer verbazen als zij er echt NIETS mee te maken zouden hebben, dan at er een bekennning van ouders it zou komen Knipoog

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 21:23

Denk je dat het op het gezicht staat van ouders die het gedaan hebben, die wenen ook voor de tv als gewone mensen die hun kind kwijt geraakt hebben. Tussen niet kunnen geloven, en de eigelijke gebeurtenissen is een groot verschil.
Tranen kunnen door sommige mensen makkelijk gemaakt worden

Beauuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 21:38

@ katiavl .. die zin vind ik mooi ; tranen kunnen door sommige mensen makkelijk gemaakt worden .. hoe kom je daarop ? en wat voor betekenis vind jij erachter ? pb me

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 21:52

Daarom is alles mogelijk Katiavl, ik heb het jaren terug gezien, moeder huilend oproep doen op tv, haar kindje was vermoord..bleek zij het zelf gedaan te hebben..een hele hoop kan je in de ogen lezen, maar er zijn ook mensen die in hun egen verhaal aan geloven en dat is dan ook in de ogen te lezen, dus valse uitstraling en geeft verwarring bij de mens.
Ik kan daar, gelukkig, niet over oordelen, ik zou niet weten wat ik zou doen in zon situatie.
Weet wel, er is een aantal jaar geleden iets ged fout gegaan, waarbij er hele hoop vraagtekens opgeroepe werden over mijn emoties bij mensen, juist omdat ik erg cool reageerde en kon handelen als 1 van de scherpste..automatische piloot en buiten jezelf staan was dat in mijn geval. Achteraf kwam de klap en het heeft een aantal jaar geduurd eer ik er rustiger onder was en geen nachtmerries meer had. Er waren voor buitenstaanders geen tranen en een 'valse' uitstraling, ik ben een ster in het spelen van mooi weer. Daarom vind ik het ontzettend moeilijk om te oordelen over de McCanns hun uitstraling, maar ga puur af op de resultaten van de onderzoeken.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 22:09

Kimberley77 schreef:
Daarom is alles mogelijk Katiavl, ik heb het jaren terug gezien, moeder huilend oproep doen op tv, haar kindje was vermoord..bleek zij het zelf gedaan te hebben..een hele hoop kan je in de ogen lezen, maar er zijn ook mensen die in hun egen verhaal aan geloven en dat is dan ook in de ogen te lezen, dus valse uitstraling en geeft verwarring bij de mens.
Ik kan daar, gelukkig, niet over oordelen, ik zou niet weten wat ik zou doen in zon situatie.
Weet wel, er is een aantal jaar geleden iets ged fout gegaan, waarbij er hele hoop vraagtekens opgeroepe werden over mijn emoties bij mensen, juist omdat ik erg cool reageerde en kon handelen als 1 van de scherpste..automatische piloot en buiten jezelf staan was dat in mijn geval. Achteraf kwam de klap en het heeft een aantal jaar geduurd eer ik er rustiger onder was en geen nachtmerries meer had. Er waren voor buitenstaanders geen tranen en een 'valse' uitstraling, ik ben een ster in het spelen van mooi weer. Daarom vind ik het ontzettend moeilijk om te oordelen over de McCanns hun uitstraling, maar ga puur af op de resultaten van de onderzoeken.

Maar ik oordeel ook niet over de mccanns hun uitstraling, ik geef er mijn commentaar wel op maar dat weegt eigelijk niet zwaar in men denkwijze. Ik heb het gewoon over er is een mogelijkheid tot, en dat vergeten veel mensen. Dat hoeft helemaal niet slecht te zijn, ik zie het als iets goed, je opent je gedachten voor veel meer. Dan wanneer je alleen ik geloof nooit, of ze zijn zeker.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 22:23

DribbSamen1 schreef:
@ katiavl .. die zin vind ik mooi ; tranen kunnen door sommige mensen makkelijk gemaakt worden .. hoe kom je daarop ? en wat voor betekenis vind jij erachter ? pb me

Goh, moeilijke vraag welke betekenis. Ik denk dat het afhankelijk is welke soort moord, en wat uiteindelijk de trigger is om die te plegen. Waarom, omdat ik al veel cases gelezen heb waar het zo blijkt, de perfecte mensen, met de perfecte job enzo
Voor mij is alles in een illusie veranderd, als we spreken om moordzaak onderzoek. En ga dus voor mij ook uit van een neutraal gebied. Voor mij gaat ratio beter zonder emoties, en zonder vooraf getekend hokje

(Maar goed, ik kan ook verkeerd zijn. Ben ook maar wannebe die door het missen van een paar miljoen, de komende zeven jaar aan zelfstudie vast geketend zit Knipoog )

Wat ik wel al heb vergeten hier, maar ik blijf constant denken aan die mensen die hun kind kwijt hebben geraakt, en niks steun, of financiele hulp krijgen, ze stoppen hun job om te zoeken naar hun kind, wat veel gevolgen heeft, en dan nog moeten ze vechten voor die vermist plakaat of poster

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 22:26

Citaat:
Wat ik wel al heb vergeten hier, maar ik blijf constant denken aan die mensen die hun kind kwijt hebben geraakt, en niks steun, of financiele hulp krijgen, ze stoppen hun job om te zoeken naar hun kind, wat veel gevolgen heeft, en dan nog moeten ze vechten voor die vermist plakaat of poster

juistem, dat deel ik en anderen met ons, zeker met je. Denk dat daar als eerste in dit topic over gesturikeld werd ook...daarom vroeg ik mij nu ook af hoe david beckham nu bv zou denken over dit hele gebeuren..

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 05:37

Deze mensen hebben al heel wat steun onder andere van beckham, maar daar naast ook nog van vele andere gekregen, financieel maak ik me over hun ook zeker geen zorgen.

Ik blijf ze wel verdacht vinden, er kloppen gewoon bepaalde zaken niet in hun verhaal

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 09:05

goeiemorgen, die haren waren misschien nog wel verklaarbaar geweest hoewel ik een meiske van die leeftijd geen reservewiel zie wisselen en het een combinatie is van sappen en haren voor zover ik het begrijp.
dan is het imo niet meer dan logisch dat je een beetje je bedenkingen krijgt bij het verhaal van de ouders.

ik hoop van harte dat de ouders er niets mee te maken hebben, buiten het alleenlaten van hun kinderen, en dat het meisje levend en wel gevonden word ergens.....

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 09:42

kekaro schreef:
goeiemorgen, die haren waren misschien nog wel verklaarbaar geweest hoewel ik een meiske van die leeftijd geen reservewiel zie wisselen en het een combinatie is van sappen en haren voor zover ik het begrijp.
dan is het imo niet meer dan logisch dat je een beetje je bedenkingen krijgt bij het verhaal van de ouders.

ik hoop van harte dat de ouders er niets mee te maken hebben, buiten het alleenlaten van hun kinderen, en dat het meisje levend en wel gevonden word ergens.....

Inderdaad, maar vind het logisch dat mensen bedenkingen krijgen, als ze een aantal dingen horen.
Bv met het willen wassen van die teddybeer, veel moeders zullen dat nooit begrijpen. En dat is volgens mij al iets heel universeel.

Dus uitlatingen van het lijkt de wave wel, vind ik minder gepast en zeker veel minder toevoegen. Want uiteindelijk speculaties is wel een groot deel van een onderzoek. En we zullen wel zien wat er uiteindelijk uitkomt. Al ben ik bang dat we de feitelijke waarheid pas binnen een jaar of tien gaan horen, ik hoop ook nog dat ze gevonden word zonder teveel traumas