Oekraïne

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 21:24

_San87_ schreef:
https://sofrep.com/news/what-do-those-l ... -vehicles/

The Letter “V” represents the Russian Marines

The Letter “Z” represents units in the Eastern Military District

The Letter “Z” in a square represents the Southern Military District (Crimea)

The Letter “O” represents units from Belarus

The Letter “X” represents the forces of Ramzan Kadyrov, the Putin installed warlord of Russia’s Chechnya region.

The Letter “A” represents Russian Special Forces(SSO) like Spetznaz in its various operational units.

Maar echt uitsluitsel...?

Bel morgen wel ff de Russische ambassade. :+ “hello, we from Bokt have a question”…..

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 21:25

Cowboy55 schreef:
_San87_ schreef:

The Letter “X” represents the forces of Ramzan Kadyrov, the Putin installed warlord of Russia’s Chechnya region.

The Letter “A” represents Russian Special Forces(SSO) like Spetznaz in its various operational units.

Bel morgen wel ff de Russische ambassade. :+ “hello, we from Bokt have a question”…..

Maar dan wel in boerensteenkolen Engels he _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 21:26

Cowboy55 schreef:
_San87_ schreef:

Goed idee :)).

Daks

Re: Oekraïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 21:27

Haha cowboy doe dat.

Bedankt allemaal voor het meedenken.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 21:28

kiki1976 schreef:
Cowboy55 schreef:

Maar dan wel in boerensteenkolen Engels he _O-

I do Borat voice, yes?

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 21:29

Wat doe doos letters on the tanks and auto's mien? We from bokt hef soom eidiaas bat wie want to bie sjur!

Phonix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 21:29

Ik hoop oprecht dat die special forces van Putin niet Zelensky vermoord.

Maar hoorde gisteren op nos dat er ook Amerikaanse en Engelse special forces op de grond zijn, maar dat vertellen ze niet omdat het putin woest zou maken

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 21:37

Phonix schreef:
Ik hoop oprecht dat die special forces van Putin niet Zelensky vermoord.

Maar hoorde gisteren op nos dat er ook Amerikaanse en Engelse special forces op de grond zijn, maar dat vertellen ze niet omdat het putin woest zou maken

Vast wel. Oekraïners zitten overal op de planeet, net als Italianen, Nederlanders, Ieren, etc. Er zullen ook wel mensen met Oekraïense voorouders in de Amerikaanse Delta Force of de Britse SAS zitten. En als ze ook nog Oekraïns spreken gaat niemand ze ooit als zodanig vinden.

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 22:06

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 22:07

Earth schreef:
Wat doe doos letters on the tanks and auto's mien? We from bokt hef soom eidiaas bat wie want to bie sjur!

_O-

Phonix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 22:23

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 22:28

Een jongen die ik ken heeft gemaild naar de ambassade omdat ie het Oekraïense leger wil helpen. Ik weet niet zo goed wat ik er van vind.

LadyDaily

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 22:29

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 22:30

sureido schreef:
Een jongen die ik ken heeft gemaild naar de ambassade omdat ie het Oekraïense leger wil helpen. Ik weet niet zo goed wat ik er van vind.

Als hij getraind is, kennis heeft van vechten (politie bv ), dan weet hij wat hij doet. Zo nee, tja....Dan vind ik het niet zo slim.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 22:32

pien_2010 schreef:
sureido schreef:

Als hij getraind is, kennis heeft van vechten (politie bv ), dan weet hij wat hij doet. Zo nee, tja....Dan vind ik het niet zo slim.

Hij kan schieten & kickboksen :+

Hij moet het zelf weten. Maar ik zei tegen hem dat hij vast de lijst met begrafenisnummers kan geven.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 22:40

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 22:40

Ik probeer ver van het nieuws te blijven vandaag, ook op bokt. ik word er alleen maar die verdrietig en ongerust van. Ik had het helaas wel gelezen %) En de geruchten van het verplaatsen van familie naar ondergrondse dingen maakt het niet echt fijner. Het zal toch niet dat dadelijk gewoon de wereld stuk is vanwege een gestoorde figuur ;(

Duikt weer onder, helaas niet in een atoomschuilkelder. -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 22:41

LadyDaily schreef:
Soepblik schreef:

Mag toch hopen van niet. Maakt ne wel bang weer

De daily mirror is vergelijkbaar met de Privé en de Weekend etc.. Ik zou artikelen van dat blad niet zo serieus nemen. De kans dat deze oorlog nucleair wordt is nihil.

Dat er zo'n plek bestaat geloof ik meteen. Dat Poetin zijn familie daar zit geloof ik ook. Maar niet dat dat impliceert dat hij kernbommen gaat afschieten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 22:42

karuna schreef:
Ik probeer ver van het nieuws te blijven vandaag, ook op bokt. ik word er alleen maar die verdrietig en ongerust van. Ik had het helaas wel gelezen %) En de geruchten van het verplaatsen van familie naar ondergrondse dingen maakt het niet echt fijner. Het zal toch niet dat dadelijk gewoon de wereld stuk is vanwege een gestoorde figuur ;(

Op zich is dat toch logisch? Poetin is een oorlog gestart. Gevolg daarvan is dat zijn familie potentieel gevaar loopt, dus die duiken onder.

Phonix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 22:51

Maar wat wil die dan doen? Iedereen van de wereld weg blazen en dan? Iemand moet toch eten maken voor de mooie man, en dat gebeurt niet meer als de wereld weg is. Dus denk niet dat het waar is. Maar laat hem wel naar een bunker gaan en zichzelf van leven beroven net als iemand anders dat we kennen.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 22:53

_San87_ schreef:
karuna schreef:

Op zich is dat toch logisch? Poetin is een oorlog gestart. Gevolg daarvan is dat zijn familie potentieel gevaar loopt, dus die duiken onder.

Na een 100% nucleaire oorlog waarbij iedereen alles afvuurt wat ie heeft zijn er wat mij betreft nog 2 soorten mensen: zij die dood zijn en zij die vrij snel gaan wensen dat ze dat waren. Een nucleaire holocaust overleven is een mythe.

Dus ‘Underground City’: veel succes met je leven als mol in/op een dode planeet.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 22:54

Popstra schreef:
Wat mij betreft is dit al WO3

Dan hanteer je een ongewoon ruime definitie van de term "wereldoorlog".

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 22:56

Pareltjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 23:00

[quote="_San87_"]
[quote="LadyDaily"]
[quote="Soepblik"]
https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... r-war.html

Zou dit waar zijn?

Poetin laat inmiddels alle karakteristieke zien van een klassiek dictator met grootheidswaanzin. Meestal zijn ze ernstig gefixeerd op eigen familie een kleine innerkring. Het terugtrekken in een eigen gecreëerde vesting kan ook ook duiden op angst. Ze denken daar veilig te zijn, niet tot de verantwoording kunnen worden geroepen. Vandaaruit kunnen ze ongestoord hun plannen uitvoeren zonder tegenspraak of gezichtsverlies als het fout gaat. Meestal leidt zo’n terugtrekkende dictator niet tot veel goeds. Laten we hopen dat er van binnenuit Rusland wijsheid en actie komt.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 23:07

Bij Jinek zit een journalist en hij zei, dat we live kijken naar een oorlog; waar je tergend langzaam het gevaar steeds meer dichterbij ziet komen.
Met het uur wordt het angstiger en meer zorgwekkend.