Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 10:32

Er gaan ook verhalen de ronde dat hij liegt over zijn corona zodat hij niet naar het volgende debat zou hoeven met strengere maatregelen tegen onderbreken, en zodat hij zou kunnen zeggen dat het virus mee valt en hij een week later weer zo fit als een hoentje op het podium zou staan.. Maar dat geloof ik niet, dan zou hij niet stoppen met twitteren en in het ziekenhuis worden opgenomen natuurlijk.
Iemand dood wensen gaat me te ver, maar ik hoop dat ie net ziek genoeg wordt dat hij zelf en zijn volgers eens inzien dat het geen gewoon griepje is.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 10:39

8nnemiek schreef:
Er gaan ook verhalen de ronde dat hij liegt over zijn corona zodat hij niet naar het volgende debat zou hoeven met strengere maatregelen tegen onderbreken, en zodat hij zou kunnen zeggen dat het virus mee valt en hij een week later weer zo fit als een hoentje op het podium zou staan.. Maar dat geloof ik niet, dan zou hij niet stoppen met twitteren en in het ziekenhuis worden opgenomen natuurlijk.
Iemand dood wensen gaat me te ver, maar ik hoop dat ie net ziek genoeg wordt dat hij zelf en zijn volgers eens inzien dat het geen gewoon griepje is.

Precies dat laatste hoop ik ook.
Dat hij beseft dat Corona echt heftig is, dat hij het echt serieus neemt. En dat hij zijn volgers dat in laat zien.

Blussem

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 10:49

Ik ben juist blij dat Trump corona heeft. Dan kan hij mooi aan de rest van de wereld laten zien dat allemaal mee valt.

Je zou maar werkloos of in schulden terecht zijn gekomen door de Corona maatregelen. Dat is pas erg.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 11:05

Blussem schreef:
Ik ben juist blij dat Trump corona heeft. Dan kan hij mooi aan de rest van de wereld laten zien dat allemaal mee valt.

Je zou maar werkloos of in schulden terecht zijn gekomen door de Corona maatregelen. Dat is pas erg.

Er kwam toch geen Corona voor bij jou in de buurt? Dus waar maak je je druk om.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 11:20

Blussem schreef:

Ja als het meevalt ga je ook echt naar het ziekenhuis voor een experimentele behandeling.

Dat doe ik ook jaarlijks met de griep _O-

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 11:50

8nnemiek schreef:

Trump staat er slecht voor in de peilingen en de belangrijkste oorzaak daarvan is het corona virus. Als er één ding is wat hij niet wil, dan is het de aandacht weer op corona vestigen. Het ging de afgelopen week juist vooral over andere zaken, dus liegen over de besmetting en zo de aandacht er weer op vestigen, zou het domste zijn wat hij kon doen. Dus daarom geloof ik dat niet.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 12:15

Trump is echt wel besmet. Die gaat niet net doen alsof en kijk naar de hoeveelheid besmettingen om hem heen.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 12:59

Geloof ik ook niets van, dat het niet echt is. Nog afgezien van de genoemde argumenten, zouden er dan ook veel te veel mensen in het 'complot' zitten.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 13:02

Blussem schreef:

Een oudere man met overgewicht (in dubbele betekenis des woords) -
er is risico dat de man zwaar ziek wordt.

Want spaar mij de nonsens dat het meevalt.

En die business gedijt echt niet met dodentallen zoals in 1919.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 13:14

Nou ja, feit is wel dat de behandeling nu veel beter is dan een half jaar geleden en dat iemand als Trump meteen de allerbeste zorg krijgt die er is.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 13:31

mysa schreef:
...en dat iemand als Trump meteen de allerbeste zorg krijgt die er is.

In tegenstelling tot de rest van de Amerikanen....

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 14:16

Rinske schreef:
mysa schreef:

Ja en als hij daardoor snel hersteld kan hij gaan roepen dat het allemaal wel meevalt met die corona klachten.. Ja wel bij zulke goede zorg en medicatie.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 14:57

Rinske schreef:
mysa schreef:

Kun je ook wel 'in tegenstelling tot de rest van de Nederlanders' voor invullen.
Ook wij krijgen geen preventieve behandeling als we positief testen. Je bent pas welkom in het ziekenhuis als je klachten al vergevorderd zijn.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 15:14

elnienjo schreef:
Rinske schreef:

Kun je ook wel 'in tegenstelling tot de rest van de Nederlanders' voor invullen.
Ook wij krijgen geen preventieve behandeling als we positief testen. Je bent pas welkom in het ziekenhuis als je klachten al vergevorderd zijn.

Nee dat kan je niet. In ons land heeft nog niemand een voorkeursbehandeling gehad.

Dat kan je pas zeggen als Rutte om de zelfde omstandigheden een voorkeursbehandeling krijgt.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 15:23

Huh, welke preventieve behandeling dan?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 15:24

Slokje bleach!

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 15:25

daantjuhhh schreef:
Nee dat kan je niet. In ons land heeft nog niemand een voorkeursbehandeling gehad.

Dat kan je pas zeggen als Rutte om de zelfde omstandigheden een voorkeursbehandeling krijgt.

Reken er maar op dat als een lid van de koninklijke familie positief test, ze zeker wel uit voorzorg iets toegediend zullen krijgen. Je bent naief als je denkt dat zij ook thuis moeten afwachten tot het verslechterd.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 15:25

bigone schreef:
Slokje bleach!
Neehee, een spuitje :roll:

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 15:27

Oja hij was dat met bleek drinken . Wat een oo erking toen

BigOne

Ailill schreef:
bigone schreef:
Slokje bleach!
Neehee, een spuitje :roll:

Ook goed !

elnienjo

Magrathea schreef:

Antistoffen en redemsivir etc. Die zullen echt niet zoals wij moeten afwachten tot ze geen lucht meer krijgen voordat er 'n behandeling gestart wordt.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 15:29

elnienjo schreef:
Magrathea schreef:

Antistoffen en redemsivir etc. Die zullen echt niet zoals wij moeten afwachten tot ze geen lucht meer krijgen voordat er 'n behandeling gestart wordt.

En jij bent expert over hoe het er in ziekenhuizen en behandelingen aan toe gaat. Stop toch eens met afzetten tegen alles en iedereen.
Trump heeft koorts dus zit er een ontsteking en krijgt hij een ontstekingsremmer, logisch.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 15:31

elnienjo schreef:
Magrathea schreef:

Ja, het is toch schande, dat alleen zij die het het hardste nodig hebben die middelen krijgen :o?

Dit zijn trouwens geen preventiemiddelen maar behandelingen :) en bij de gemiddelde persoon heb je dat helemaal niet nodig.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 15:33

Magrathea schreef:

Remdesevir, Regn-Cov2, zink, aspirine, vit.D, Famotidine.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 15:47

mysa schreef:
Magrathea schreef:

Remdesevir, Regn-Cov2, zink, aspirine, vit.D, Famotidine.

Volgnes mij krijgt een ander met milde klachten die middelen in ieder geval niet voorgeschreven voor zover ik weet.