Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:sarabande schreef:Niet nu jij je 4 stemmen gaat weggooien![]()
![]()
Ja zonde he![]()
![]()
ik twijfelde zo om strategisch te stemmen,maar wilde toch de SP trouw blijven.
Máár Rutte is nog geen MP he,er is nog hoop.
ceasario schreef:gohya schreef:
Ja zonde he![]()
![]()
ik twijfelde zo om strategisch te stemmen,maar wilde toch de SP trouw blijven.
Máár Rutte is nog geen MP he,er is nog hoop.
Ik heb op de PvdA gestemd maar je hoeft je niet schamen want de SP heb je nodig om de PvdA sociaal beleid te laten voeren..
Zo niet..dan durf ik er om te verwedden dat de PvdA weer net zo snel terug is naar AF, want dan gaat Roemer de volgende keer niet de aardige man zijn ..Maar wordt het wassen ,scheren en knippen door Roemer voor de PvdA..die geholpen wordt door 50plus
ceasario schreef:Ramzi schreef:![]()
![]()
Go VVD, Go VVD
![]()
![]()
![]()
Én nu nog met zijn alle ervoor zorgen dat de economie gaat draaien. Zodat wij onze paardjes weer voor fatsoenlijk geld kunnen verkopen en ik weer werk heb ik het KDV!!
Er zijn te veel paardjes en te weinig kindertjes voor de Toekomst.
Ariebren schreef:Ik weet het niet, de prognose laat een beeld zien waar heel moeilijk een meerderheids kabinet uit te formeren is.
Of vvd en pvda moet samen kunnen gaan.
Voor mij een hele goede oplossing, links en rechts samen, en dan tot een kompromie komen.
Lauren_ schreef:Ariebren schreef:Ik weet het niet, de prognose laat een beeld zien waar heel moeilijk een meerderheids kabinet uit te formeren is.
Of vvd en pvda moet samen kunnen gaan.
Voor mij een hele goede oplossing, links en rechts samen, en dan tot een kompromie komen.
Pas maar op, je weet de slogan van de VVD toch wel? "Geen nederlands, geen uitkering"
Ramzi schreef:[Ik zie dat je PvdA hebt gestemd. .
Ariebren schreef:De tweede zegt, wij regelen het voor je, je hoeft niets te doen.