Askja schreef:Frappant vind ik het verschil in toonzetting tussen Lusitana's eerste post in het bovenste topic destijds, en hoe ze er nu tegenaan kijkt.
Hoe komt het Lusitana, dat je zo'n u-bocht hebt gemaakt wat betreft je kijk op de mcCanns? (toen vond je het veel erger dat Portugezen hun kids overal mee naartoe sleepten dan dat de mcCanns hun kinderen lieten slapen om verderop te gaan eten en regelmatig even terug te lopen en om ze checken). Ook was je destijds nogal kritisch op het trage in actie komen door de Portugese politie. Terwijl je nu elke kritiek op diezelfde politie fel pareert. Let wel, het was je eerste post, ik heb niet het hele topic gelezen - misschien dat je toonzetting al heel snel verandert. Maar dan nog.
Wat heeft ervoor gezorgd dat je zo totaal anders tegen deze zaak bent gaan aankijken, dat je nu zo'n afkeer hebt van de mcCanns en ze nu wel nadrukkelijk verwijt dat ze hun kinderen alleen achterlieten in het appartement?
Dit is echt oprechte interesse, ik probeer het te begrijpen.
En dit is precies waar ik het over heb. Waarom praat je OVER mij ipv dat je het gewoon op de man af vraagt?
Nu staat er gewoon een sneer, geen vraag. Dat je toevoegt dat het oprechte belangstelling is, is om het te dekken.
De post die eronder volgt gaat dus automatisch ook weer over mij.
Er ontstaat een discussie OVER MIJ.
Ik ben niet het onderwerp.
Ik wil wel je vraag beantwoorden.
Ik had toen nog niet alle feiten op een rij, ik meen dat d reactoes van d eeerste dagen ware toen de info ook nog maar summier was.
Wat ik al eerder uitgelegd hebt, en daardoor ook al antwoord op je vraag gegeven heb, dus je had je psot wel weg kunnen laten, is dat als je dieper in de zaak duikt zoals die zich naderhand heeft ontwikkeld, je dan niet van onschuld van de McCanns overtuigd kúnt blijven.
Bovendien zijn ze op een gegeven moment mensen gaan beledigen en een en ander op politiek niveau uitgevochten en meer van dat soort valse zetten.