Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:Op internet las ik net dat PVV-er Hero Brinkman graag zou zien dat de aanstaande (?) regering straks internationaal opkomt voor de PVV-gedachten. Ik vraag me af of zo'n uitspraak verstandig is, de onderhandelingen zijn nog volop bezig en er is juist veel aversie tegen sommige PVV-gedachten.
sarabande schreef:En je kan mij niet wijsmaken dat alle kiezers van de PVV zo dom zijn dat ze dat niet zullen zien.
jantergouw schreef:Hero is in mijn ogen gewoon zichzelf en speelt geen spel. Hij is een moeilijk in de hand te houden persoon voor Wilders. Misschien nu even niet, omdat die uitspraak van hem niet zo handig was (understatement), maar ik denk dat we nog veel meer van hem gaan horen. Of dat positief uitpakt, zal nog moeten gaan blijken.Hero is geen enkel probleem. Die twee spelen een spel dat veruit de meesten niet eens in de gaten hebben. Net zoals Cohen, Pechtold en Halsema niet in de gaten hadden dat ze gemanipuleerd werden. Ook toen was Wilders, Rutte en Verhagen ze al stappen voor.
Jane die wist toen al van haar oom dat ze gezellig hadden zitten dineren en rechts al helemaal in kannen en kruiken was.
Die hebben één groot spel gespeeld, en dat is wat Hero en Geert precies hetzelfde doen.