Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:KiWiKo schreef:misschien moeten mensen dan lere zich agemene dingen niet aan te trekken.......... je kan ook denken dat het altijd over jou gaat
Ik meen het Kiwiko, je bent echt negatief veranderd de laatste tijd. Doe er mee wat je wilt, maar ik bedoel het oprecht en niet om je te bashen ofzo.
KiWiKo schreef:als jij bewust kiest moet je ook niet huilenbalken als die keuzes je maatschappelijke kariere in de weg staan............
Daphna schreef:KiWiKo schreef:als jij bewust kiest moet je ook niet huilenbalken als die keuzes je maatschappelijke kariere in de weg staan............
Fijn dat je het zo sympathiek kan brengen. Ja ik kies bewust niet te stemmen en ben wel politiek actief. Workshops, debatten, masterclasses met politieke thema's zitten in mijn wekelijkse routine. Niets staat mijn maatschappelijke carierre in de weg, ik wijs je gewoon om mijn recht om te kiezen niet te stemmen, om vrij te zijn in mijn geloofsbelijdenis, en vooral om niet gediscrimineerd te zijn. What is your problem?
Blue_Eyes schreef:CtjeLief schreef:sommige posts worden bijna sekte-achtig.. scary..
Beetje zoals een kennis het laatst had over 'Onze Leider' toen hij het over Wilders had... ik moest echt de neiging onderdrukken om mijn rechterhand omhoog te steken en 'Heil Fuehrer' te roepen
KiWiKo schreef:Daphna schreef:
Fijn dat je het zo sympathiek kan brengen. Ja ik kies bewust niet te stemmen en ben wel politiek actief. Workshops, debatten, masterclasses met politieke thema's zitten in mijn wekelijkse routine. Niets staat mijn maatschappelijke carierre in de weg, ik wijs je gewoon om mijn recht om te kiezen niet te stemmen, om vrij te zijn in mijn geloofsbelijdenis, en vooral om niet gediscrimineerd te zijn. What is your problem?
waar heb je het nou over???
Splinter schreef:Blue_Eyes schreef:Beetje zoals een kennis het laatst had over 'Onze Leider' toen hij het over Wilders had... ik moest echt de neiging onderdrukken om mijn rechterhand omhoog te steken en 'Heil Fuehrer' te roepen
lees even terug over die vergelijking is al genoeg gediscussieerd
Heino schreef:KiWiKo schreef:misschien moeten mensen dan lere zich agemene dingen niet aan te trekken.......... je kan ook denken dat het altijd over jou gaat
Ik meen het Kiwiko, je bent echt negatief veranderd de laatste tijd. Doe er mee wat je wilt, maar ik bedoel het oprecht en niet om je te bashen ofzo.
Blue_Eyes schreef:Scherp, xSaarSaar
@Splinter: Zeg ik dan dat ik oordeel over het feit dat hij Wilders stemt? Daar heb je mij namelijk niet over gehoord!
Maar wel over de manier waarop hij blind achter die man aanloopt, dat vind ik eng. Dat hij niet verder kijkt, maar het wel heeft over 'Onze Leider' die alle problemen wel even op zal lossen. En ja, letterlijk vertaald in het Duits is 'Leider' nou eenmaal 'Fuehrer' - en de manier waarop dat ging, was ook wel erg sterk gelijkend (ik verdenk hem er zelfs van dat bewust te doen, maar goed - dat kan ik niet hard maken).
Blue_Eyes schreef:Dan heb je niet gelezen, als je denkt dat ik daarmee oordeel over het feit dat hij Wilders stemt. Ik oordeel ermee namelijk over het feit dat hij zo blind achter die vent aanloopt.