Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSaarSaar schreef:slimmerik schreef:In Nederland is het een goed gebruik iemand een eerlijk proces te geven en dat de uitspraak binnen de mensenrechten uitgevoerd wordt. Peru is een land waar beiden discutabel zijn.
En dat gun ik hem niet, dat gun ik geen enkele gevangene in dergelijke landen.
Ben ik met je eens!
@ Dieuwke_ - Iemand die een kronkel in zn hoofd heeft weet vaak ook niet goed wat hij doet. En dat hij een kronkel heeft is zeker. En nee, ik keur het niet goed, of ik probeer hem ook niet vrij te pleiten ofzo. Maar niemand verdient het om zo behandeld te worden, ongeacht wat hij/zij gedaan heeft.
timilon schreef:overigens, hoe eerlijk wil je een proces maken met een notoire leugenaar?
KiWiKo schreef:[*olduser*].............. had het niet handig geweest van hem om de hele misdaad maar niet te doen?
dan had hij ook niet in dit pakket gezeten........... lijkt me
HIJ heeft slachtoffers gemaakt, meiden die gewoon dood zijn nu......... een heel leven voor zich hadden, heeft hij weggenomen......
en nu...... nu moeten wij zeggen arme Joran......... het is zoooooo, zoooo zielig dat hij nu in een Peruaanse gevangenis moet gaan zitten.........
Ik voor een doe daar effe niet aan mee zegmaar
KiWiKo schreef:de veiligheid van die meiskes had meer gewaarborgd moeten worden, zeker de tweede........... Joran had gewoon al berecht moeten worden bij nathalie, dan had hij fijn op Aruba of hier vast gezeten........ nu in Peru.
Het is echt een helaas pindakaas verhaal voor Joran, vind het sneu........ maar ach, wat moet je zeggen...... hij doet het zelf
nee, ik voor een ben niet van mening dat er voor hem enige uitzondering geld
KiWiKo schreef:ach, er zullen er wel meer zitten waar op geboden word hoor![]()
hij is vast niet de enige
ThePast03 schreef:KiWiKo schreef:ach, er zullen er wel meer zitten waar op geboden word hoor![]()
hij is vast niet de enige
Als het dat voor jou goed maakt prima, jouw mening.
Wat mij betreft vind ik dat hij gewoon de straf moet krijgen zoals hem wordt opgelegd en ik vind het niet prima als hij straks ook nog eens verkracht, gemarteld en eventueel vermoord wordt. En dat is gewoon mijn mening.
En dat vind ik voor alle gevangenen, maar dit topic gaat nu eenmaal over Joran.Dus of hij wel of niet de enige is doet verder niet ter zake, hij staat wel op nummer 1 vwb biedingen.
ThePast03 schreef:KiWiKo schreef:jawel hij heeft dezelfde veiligheid als iedereen anders
Dat heeft hij dus niet, dat erkend Peru zelf ook. Hij is (en zal dat blijven zolang hij daar zit) de hoofdprijs voor de medegevangenen daar en dat is mede dankzij alle media aandacht.
FaberSmid schreef:Verwonderlijk dat meneer joran van der sloot verdedigd wordt en de slachtoffers vergeten, op een paar reacties na? De dader slachoffer gaat boven de slachoffers, nabestaande, familie, vrienden en kennissen?
FaberSmid schreef:Verwonderlijk dat meneer joran van der sloot verdedigd wordt en de slachtoffers vergeten, op een paar reacties na? De dader slachoffer gaat boven de slachoffers, nabestaande, familie, vrienden en kennissen?
xSaarSaar schreef:ThePast03 schreef:
Als het dat voor jou goed maakt prima, jouw mening.
Wat mij betreft vind ik dat hij gewoon de straf moet krijgen zoals hem wordt opgelegd en ik vind het niet prima als hij straks ook nog eens verkracht, gemarteld en eventueel vermoord wordt. En dat is gewoon mijn mening.
En dat vind ik voor alle gevangenen, maar dit topic gaat nu eenmaal over Joran.Dus of hij wel of niet de enige is doet verder niet ter zake, hij staat wel op nummer 1 vwb biedingen.
Ben ik het helemaal mee eens. Wat hij ook gedaan heeft, het is nooit de bedoeling dat iedereen in de gevangenis daar eigen rechter gaat spelen.