Meetje22 schreef:Ik zat prsoonlijk te denken aan met een tayrib om zn nek in een diep gat met wat ongebluste kalk erbij,maar denk dat het rechtsysteem dat niet wil overwegen.
Foei Meetje zulke dingen mag je alleen denken van Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meetje22 schreef:Ik zat prsoonlijk te denken aan met een tayrib om zn nek in een diep gat met wat ongebluste kalk erbij,maar denk dat het rechtsysteem dat niet wil overwegen.
takkie_muis schreef:maar binnen 10 jaar is ie vast wel weer vrij.
dat is typisch nederland
takkie_muis schreef:maar binnen 10 jaar is ie vast wel weer vrij.
dat is typisch nederland
xannemijn schreef:Op tv zeiden ze het ook nog dat ze beter hadden kunnen schieten. Maarja
dat is inderdaad niet slim verkeerd gedacht. sorry
xannemijn schreef:Karin schreef:Ik vraag me af wat beschieten in dit geval had kunnen voorkomen.
Auto sneller tot stil stand kunnen krijgen??
Polivy schreef:En een kogel hoeft maar te verdwijnen in een brandstoftank of wat dan ook en een klein vonkje erbij en boem. Nee hoor, het is zo beter gegaan. En maar goed dat die naald er stond. Geluk bij een ongeluk.
Mas schreef:takkie_muis schreef:maar binnen 10 jaar is ie vast wel weer vrij.
dat is typisch nederland
Niet om het een of ander, maar persoonlijk denk ik dat deze meneer het een stuk zwaarder gaat krijgen als hij op vrije voeten is dan wanner hij in de gevangenis zit. Ik denk dat vee;l nabestaanden niet zullen rusten voor ze hem dan zelf even 'gesproken' hebben.
Nessah schreef:alle optreden gaan door van 538.. Toppers doen niet mee, willen het niet. vinden dat ze het niet kunnen maken. Goed hoor.. ik bedoel goed dat zij niet mee doen.
Welshcobfan schreef:Polivy schreef:En een kogel hoeft maar te verdwijnen in een brandstoftank of wat dan ook en een klein vonkje erbij en boem. Nee hoor, het is zo beter gegaan. En maar goed dat die naald er stond. Geluk bij een ongeluk.
Gelukkig ontploffen auto's niet, alleen als er explosieven bij gebruikt zijn.
Zelfs al was er geschoten, dan stond de atuo niet 1,2,3 stil...
Karin schreef:xannemijn schreef:Op tv zeiden ze het ook nog dat ze beter hadden kunnen schieten. Maarja
dat is inderdaad niet slim verkeerd gedacht. sorry
Gevalletje beste stuurlui.
Natuurlijk leer je tijdens je politieopleiding wat de ideale manier is om te handelen in bepaalde situaties. Maar in dit soort onverwachte situaties is een mens nog steeds geen voorgeprogrammeerde robot.
Marjoow schreef:Karin schreef:
Waar naartoe?
het land uit. Ga maar naar Duitsland ofzo, of America. Haalt ie daar zon geintje uit krijgt ie wel de doodstraf.
Wat dat betreft zijn wij hier veel te lief denk ik