Loretta schreef:Van wat er tot nu toe naar buiten komt lijkt het er echt op dat de VVD Rutte niet wil opofferen.
https://www.ad.nl/politiek/teeven-als-k ... ~a0046549/
Wat een naar stuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loretta schreef:Van wat er tot nu toe naar buiten komt lijkt het er echt op dat de VVD Rutte niet wil opofferen.
https://www.ad.nl/politiek/teeven-als-k ... ~a0046549/
robert45 schreef:pien_2010 schreef:Robert, dat is populistische praat,bangmakerij en onzin!! Samenwerken is belangrijk en als expad kan ik je vertellen dat als je buiten Nl woont, ziet hoe belangrijk de EU is voor Nl. Nl heeft erg veel te bieden (bv Rotterdam haven ea) maar kan echt niet alleen meer opereren.
Maar dat is een andere discussie.
Er is een verschil tussen samenwerken en een Europese Unie waarin de EU uiteindelijk kan bepalen wat er in NL wel of niet gebeurd. Samenwerken is uitstekend. De EU is echter opgericht om uiteindelijk een groot europa te worden. Hier zie ik grote problemen omdat elk land zijn eigen problemen en oplossingen kent. Dit is geen populisme maar staat gewoon in de oprichtingsnotulen van de EU. Het is ook geen bangmakerij en onzin maar algemeen bekend. De uiteindelijke bedoeling is een soort van VS maar dan Europees.
D66 is bijvoorbeeld voorstander van Europese belastingen zeer onwenselijk omdat niemand weet waar dat stopt. Ze willen steeds meer invloed voor de Europese commissie.
purny schreef:Rutte kan 2 dingen doen. Of hij blijft aan en er is vrijwel geen enkele partij die nog met hem wil regeren, dus vvd als meerderheid zal er niet komen.
Of hij handelt in het belang van de vvd en de regering en stapt zelf op.
Ik hoop dat hij het laatste zal doen.
Relaxed schreef:Ik lees op nos dat vvd gewoon door wil met rutte.
IMANDRA schreef:Eens hoor Pien. Zou mooi zijn als deze oliebol, áls Rutte besluit om toch maar op te stappen, het gevolg heeft dat er de eerste vrouw MP wordt (van D66 danwel VVD). Toch nog íéts positiefs, zo’n historisch moment
Ingrid_92 schreef:IMANDRA schreef:Eens hoor Pien. Zou mooi zijn als deze oliebol, áls Rutte besluit om toch maar op te stappen, het gevolg heeft dat er de eerste vrouw MP wordt (van D66 danwel VVD). Toch nog íéts positiefs, zo’n historisch moment
Ik weet niet of dat per se iets positiefs is, alleen maar omdat het dan een vrouw zou zijn.
Benzz schreef:purny schreef:Rutte kan 2 dingen doen. Of hij blijft aan en er is vrijwel geen enkele partij die nog met hem wil regeren, dus vvd als meerderheid zal er niet komen.
Of hij handelt in het belang van de vvd en de regering en stapt zelf op.
Ik hoop dat hij het laatste zal doen.
De soep wordt nooit zo heet gegeten als dat hij opgediend wordt en dat zal in dit geval ook zijn. Over een week heeft niemand het er meer over..........wat mijn inziens ook terecht is.
Loretta schreef:Net Rutte op het Journaal. "Laat het personeelsbeleid nu maar aan de partij(VVD) over"
![]()
![]()
![]()
IMANDRA schreef:Loretta schreef:Net Rutte op het Journaal. "Laat het personeelsbeleid nu maar aan de partij(VVD) over"
![]()
![]()
![]()
Waarom zou dat gek zijn?
Met Omzigt moest je dat ook aan het CDA overlaten. Of wil je zeggen dat die 'regels' voor de VVD niet gelden, dat zij, in tegenstelling tot het CDA, níét over hun eigen mensen mogen gaan?
elnienjo schreef:Ik lees net dat de fotograaf (Bert Maat) die de bewuste uitlekfoto maakte dezelfde is die D66 ingehuurd had voor de geënsceneerde foto van Kaag op tafel! Dus tóch een complot van D66 om Rutte onder de bus te duwen?