saskiakefie schreef:Ik herken het een beetje als ontkenning.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChocooPrins schreef:Antwerpse ring afgesloten wegens klemrijden wagen franse nummerplaat.
Wat mijn collega kon lezen (omdat ze abonnee is, ik zie het niet staan) is dat de ontmijningsdienst ook ter plaatse is. En dat er verschillende personen liggen op hun buik op de snelweg met machinegeweren.
Teddy321 schreef:En dan lees ik net dat IS vandaag 2 gijzelaars heeft geexecuteerd, een Noor en een Chinees. Dan denk ik, komt dat door de arrestaties in St. Denis? Waarschijnlijk waren ze toch wel geexecuteerd.....of niet??! Afschuwelijk....
Teddy321 schreef:Dat zal allemaal wel....maar wat zullen deze mensen een doodsangst hebbeb ervaren! Wetende dat je thuisland je nier redt! Word er naar van. T zal je man, broer of vader maar zijn.
Chiave schreef:IS heeft afgelopen week ook 21 Koptische christenen onthoofd. Het is maar net wat je onder ogen komt via het nieuws.
Chiave schreef:Teddy321 schreef:Dat zal allemaal wel....maar wat zullen deze mensen een doodsangst hebbeb ervaren! Wetende dat je thuisland je nier redt! Word er naar van. T zal je man, broer of vader maar zijn.
Dat ben ik absoluut met je eens, ik wilde het niet ontkrachten.![]()
Zou me verraden voelen, als ik daar gevangen zat en Nederland niets deed me terug te kunnen halen.
Resistance schreef:Chiave schreef:IS heeft afgelopen week ook 21 Koptische christenen onthoofd. Het is maar net wat je onder ogen komt via het nieuws.
Het filmpje daarvan had iemand op zijn facebook gedeeld en helaas gaan filmpjes bij mij direct afspelen...
Ik heb het snel weggeklikt. Ik heb geen woorden voor hoe ongelofelijk afschuwelijk dat is wat die duivels doen, maar toen ik het filmpje dus deels zag besefte ik me pas dat het kwaad wat altijd spreekwoordelijk is geweest, gewoon echt is geworden.
Deze IS'ers verdienen helemaal niets. Ze hoeven geen lange, pijnlijke dood. Dit soort mensen moeten gewoon zo snel mogelijk compleet van de kaart geveegd worden. Kogel door de kop en verbranden. Opruimen die handel. Voor deze wezens, want mensen zijn het zéker niet, is er op deze aardkloot geen plaats.
Resistance schreef:Ik heb het snel weggeklikt. Ik heb geen woorden voor hoe ongelofelijk afschuwelijk dat is wat die duivels doen, maar toen ik het filmpje dus deels zag besefte ik me pas dat het kwaad wat altijd spreekwoordelijk is geweest, gewoon echt is geworden.
Citaat:Opruimen die handel. Voor deze wezens, want mensen zijn het zéker niet, is er op deze aardkloot geen plaats.
Shadow0 schreef:(Daarnaast, dat vernietigen is nu al geruime tijd geprobeerd. Het werkt niet. Want als je iemand doodt, vernietigt, behandelt als onmens, raken hun naasten alleen maar bevestigd in hun beeld, en wordt het probleem groter en niet kleiner.)
pien_2010 schreef:saskiakefie schreef:Ik herken het een beetje als ontkenning.Vind ik heel erg dit oordeel over de persoonlijke beleving van deze man na zo'n groot verlies. Eigenlijk kun je dan nooit op een goede manier omgaan met je verdriet.
Citaat:De Franse procureur-generaal François Molins bevestigt op een persconferentie niet dat
Abdelhamid Abaaoud - het brein achter de aanslagen van Parijs - vanmorgen gedood is. Abaaoud is niet bij de personen die aangehouden werden, maar over de identiteit van de dodelijke slachtoffers wilde Molins niets kwijt omdat de identificatie nog niet afgerond is.
Citaat:Veiligheidsbronnen: 'Abdelhamid Abaaoud is gedood bij de raid in Saint-Denis'
Twee hooggeplaatste veiligheidsbronnen bevestigen aan De Standaard dat Abdelhamid Abaaoud is gedood bij de razzia. Het federaal parket bevestigt voorlopig niet.
Yasmine schreef:Jeeeeeezus, iemand die vlakbij het appartement in St Denis woont heeft een compilatievideo gemaakt waarin je hoort hoe de politie en de daders te keer gingen vanochtend (je ziet alleen een donkere hemel). Echt gewoon surreëel hoeveel (en hoe snel, zeker rond 3min45) er geschoten wordt. Lijkt wel vuurwerkEn het duurt meer dan een uur.
Als je je dan zo'n wapens inbeeldt in een restaurant of een concertzaal... Moet afschuwelijk zijn.
Hier staat de video: http://www.buzzfeed.com/jessicasimeone/ ... 10_7373086