Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pauline schreef:Alle betrokkenen gaan door een hel en de familie van vader is hoe dan ook hun zoon, broer, neef kwijt...
Met alle speculaties over zijn daden kunnen ze lijkt me nauwelijks meer fatsoenlijk rouwen terwijl ook zij recht hebben op rouw, verdriet.
Los van de angst om Julian en Ruben, die ook familie was van hún.
Daarom, bij deze, een virtuele steunbetuiging aan deze familie. Lezen ze vast niet maar het kan maar eens gezegd zijn. Er zijn geen winnaars in dit verhaal, er is alleen maar verlies.
Traiectum schreef:Ik kan me goed voorstellen dat de vader ofwel "bewaard" wordt voor een eventuele tweede autopsie, of dat hij inmiddels in besloten kring begraven is. Als familie zijnde zou ik bang zijn voor boze buitenstaanders bij de begrafenis als het bekend is waar en wanneer deze plaatsvindt.
Pauline schreef:Alle betrokkenen gaan door een hel en de familie van vader is hoe dan ook hun zoon, broer, neef kwijt...
Met alle speculaties over zijn daden kunnen ze lijkt me nauwelijks meer fatsoenlijk rouwen terwijl ook zij recht hebben op rouw, verdriet.
Los van de angst om Julian en Ruben, die ook familie was van hún.
Daarom, bij deze, een virtuele steunbetuiging aan deze familie. Lezen ze vast niet maar het kan maar eens gezegd zijn. Er zijn geen winnaars in dit verhaal, er is alleen maar verlies.
Delphi schreef:Ik vond het trouwens wel opvallend bij die 18 vragen dat er over een eventuele handlanger gesproken werd. Ik vraag me af of daar aanwijzingen voor zijn of ze echt gewoon alle mogelijke scenario's open houden?