Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
;Citaat:De Britse wetenschappers die de tests hebben uitgevoerd - en die naar verluidt tot de beste ter wereld behoren - zijn ervan overtuigd dat Madeleine's DNA niet door middel van 'overdracht' aan het voertuig is 'doorgegeven'. Ze geloven dat de gevonden sporen de aanwezigheid van het kind in het voertuig bewijzen.
ThreeFingers schreef:Hoeft er inderdaad niks mee te maken te hebben, maar kan wel. Iemand die het ingang hekje bij appartement 5A,meerdere keren open en dicht doet, is verdacht.
Er is alleen helaas niks gedaan, met dit soort getuigen verklaringen (PJ)
En nee hoor ik wil helemaal niet zeggen dat Brückner kaal was.
Ik heb de foto's er alleen bij gezet, dat hun het MOGELIJK geweest zouden kunnen zijn.
Ik wilde positief zijn, in de richting van jouw bron vermelding over de man met langere blonde haren, misschien verwisselt met de vriend van Brückner.
Ann schreef:De afgelopen weken heb ik niets anders gedaan dan lappen tekst lezen over deze zaak.Ik deel alleen niet altijd dezelfde mening als jou na al dat lezen. Ik ga me nog even verdiepen in de these die je noemt, lijkt me erg interessant.
Ann schreef:Ja, is het ook, Ik heb zelfs de eerdere topics op Bokt weer allemaal doorgelezen. Het was wel heel interessant om de oudere berichten over deze zaak terug te lezen.
Ann schreef:@beatje.
Mijn bericht is helemaal geen persoonlijke aanval?
Ik reageer op een pittige stelling en heb verder niets tegen de betreffende persoon.![]()
@Lusitana, ik heb alles gevolgd en begrijp jouw standpunt zeker. Ik kan me alleen moeilijk voorstellen dat de Britse politie mogelijk corrupt zou hebben gehandeld in deze zaak. Misschien zijn er fouten gemaakt en hadden zaken anders moeten worden aangepakt, maar dat is wat anders dan corrupt zijn imo. In die context deel ik jouw mening niet in deze.
beatje schreef:Je verwijst anders weer naar lusitana,dat doe je de hele tijd.Maar ik zat even in de linken van Babootje te kijken en snap het nu,je was notabene zelf Mod in die tijd notabene in die topics.
Maar het maakt wel het 1 en ander duidelijk.
Ann schreef:[NM] ontvoering kindje van 3 uit vakantiehuisje ouders waren er n
Er zijn nog een aantal kortere topics, maar dan moet ik straks even zoeken in mijn PB box.
Edit:
[NM] Bloed huurauto toch van Maddie
[NM] Madeleine McCann mogelijk in India
En dan natuurlijk het topic waarin we nu posten.
beatje schreef:Het zal aan mij liggen,maar lopen er in een vakantie resort niet veel blonde mannen? Wij komen uit een hele blonde familie. Mijn man is blond ,kinderen zijn blond, neven zijn blond.Mijn ooms waren ooit blond.Dus dat iemand blonde mannen ziet lijkt mij niet raar.Dat hoeven zij natuurlijk niet geweest te zijn.
Ann ik zie jou niet anders doen wat je nu lusitana verwijt. Wat denk je nu op te schieten met constant zulke aanvallen vraag ik me af. Dit is niet de eerste keer maar de tigste en verder kom je met weinig.
beatje schreef:Ann schreef:@beatje.
Mijn bericht is helemaal geen persoonlijke aanval?
Ik reageer op een pittige stelling en heb verder niets tegen de betreffende persoon.![]()
@Lusitana, ik heb alles gevolgd en begrijp jouw standpunt zeker. Ik kan me alleen moeilijk voorstellen dat de Britse politie mogelijk corrupt zou hebben gehandeld in deze zaak. Misschien zijn er fouten gemaakt en hadden zaken anders moeten worden aangepakt, maar dat is wat anders dan corrupt zijn imo. In die context deel ik jouw mening niet in deze.
Je verwijst anders weer naar lusitana,dat doe je de hele tijd.Maar ik zat even in de linken van Babootje te kijken en snap het nu,je was notabene zelf Mod in die tijd notabene in die topics.
Maar het maakt wel het 1 en ander duidelijk.
Babootje schreef:Ann schreef:[NM] ontvoering kindje van 3 uit vakantiehuisje ouders waren er n
Er zijn nog een aantal kortere topics, maar dan moet ik straks even zoeken in mijn PB box.
Edit:
[NM] Bloed huurauto toch van Maddie
[NM] Madeleine McCann mogelijk in India
En dan natuurlijk het topic waarin we nu posten.
Dank je. Leuk om terug te lezen. Ik zie dat de gemoederen toen ook aardig konden oplopen.![]()