deruijter schreef:Ja het zijn gewone mensen ja, maar als er een waarschuwing is gegeven en hij gaat toch skieën in een gebied waar hij niet mag komen, en hij neemt zo'n lawinepakket niet mee, tja dit is erg onverantwoord,
en als vader zijnde behoor je gewoon een voorbeeld te vormen voor je kinderen. Helaas is hij niet verantwoordelijk geweest, en is hij hier heel zwaar voor gestraft.
Fout, hij mocht daar wel degelijk komen
en hij had zelfs een geweldige ervaren man mee die het blijkbaar veilig genoeg vond.
Dat hij ervoor gestraft is, is vreselijk. Al die mensen ervoor hebben ontzettende mazzel gehad.
Tja... Als ik ga zwemmen in de zee kan ik ook verzuipen. Mijn vader zwom ook wel in gebieden waar geen toezicht was. Is goed gegaan. Want zo gaat het meestal in het leven. Soms heb je gewoon domweg pech; of je ouder bent, kind bent, oma bent of wie dan ook.
Iedereen maakt wel eens een fout.
Pubers staan er juist bekend om! Daar moet de prefrontale cortex nog echt goed ontwikkelen. Dus ook jij zult fouten maken die gelukkig vooral vaak goed aflopen.
Maar ook als jij valt tijdens een parcours en ernstig gewond raakt, is het natuurlijk niet eerlijk om dan met een vingertje te wijzen. Nee... Ik zal dan ook zeker mijn medeleven tonen. Juist omdat ik weet dat het ook gewoon pech kan zijn.
Maar goed, ik denk dat het makkelijker is om een vingertje ernaar te wijzen. Is ook menselijk gek genoeg, heeft een verklaring maar die ben ik alweer vergeten
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 12-03-12 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt