Daphna schreef:Ik heb er over na gedacht om zelf een partij op te richten, maar dat is niet haalbaar. Op dit moment niet eens tijd genoeg voor mijn studie, daarbij is mijn ideaal mensen helpen, en ik heb deze mogelijkheid gekregen zoals bijna niemand anders die mogelijkheid heeft, mijn keuze is dus al gemaakt. Ik ga niet de harde wereld van de politiek in, maar ik ga mensen helpen hun leven weer op de rit te krijgen. Ik hoop dat ik ze inspireer er wat van te maken. De politiek heb ik verteld over geweldige mogelijkheden van oplossen van problemen ze willen niet luisteren... dan houd het voor mij op.
Als ik op dit moment lees waar het met Nederland heen gaat, o.a. op bokt en op andere nieuws sites dan vraag ik mij ook steeds vaker af waar bemoei ik me mee, ze willen mij niet, en met zoveel stemmen voor Wilders vraag ik mij ook af in hoeverre mijn bijdrage nog gewaardeerd wordt in Nederland. Ik ben er ook zo eentje die zit te denken zijn koffer te pakken en te emigreren. Vrijheid van meningsuiting begint hier het respect voor anderen te overstijgen.
SLACHTOFFERROHOLL............
wil je daarin zitten?? Hemellief mens kom op voor je principes of verhuis naar een land waar jij vind dat je wel welkom bent............