Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:MarcoBorsato schreef:Dit vind ik een rare opmerking. Ik heb getemd.
Beetje vreemd om te temmen zonder dat je haar opmerkingen eerst even leest en dan bedoel ik het hele topic.
timilon schreef:ik denk dat er goede kans is dat er wel weer ergens een of andere "goede" advocaat opstaat om hem bij te staan, en dat hij misschien juist door alle media-aandacht, uiteindelijk toch wel uitgeleverd word aan bijv.aruba.
shilady schreef:xTamara schreef:Ik gun niemand zo'n lot..
Hoe geetselijk ziek moeten die gasten in die gevangenis zijn om andere mannen te onthoofden/verkrachten/castreren.
Ik vind het een beetje gek dat ze nu van plan zijn een jongen van alles en nogwat aan te doen . Terwijl er daar nog meer mensen zitten die zoon beetje dezelfde dingen als joran hebben gedaan meschien nog wel erger ...
Ik ben gewoon geschrokken van die bedreigingen!
timilon schreef:ik denk dat er goede kans is dat er wel weer ergens een of andere "goede" advocaat opstaat om hem bij te staan, en dat hij misschien juist door alle media-aandacht, uiteindelijk toch wel uitgeleverd word aan bijv.aruba.
ik denk namelijk, dat zodra iedereen stopt met schrijven over joran, hij juist dan een vogel voor de kat word.
timilon schreef:er komen helemaal geen "plannen" vanuit de gevangenis in peru, dat zijn opmerkingen van bokkers nav ervaringen/speculatie's en horen van...
en excuse me, in nederland is een pedofiel ook echt niet veilig voor zijn medegevangenen.
en zo ook moordenaars, tenzij het afweer was of je een heel goed verhaal hebt.
ik denk dat joran in aruba, nederland etc min of meer hetzelfde gevaar gaat lopen als in peru.
hij is niet voor niets uit nederland gevlucht omdat hij zijn leven niet zeker was.(en toen was t alleen nathalee die met hem in verband werd gebracht)
shilady schreef:Daar heb je ook wel weer gelijk in tamara respect moet je maken daar in de gevangenis maar dan werkt het niet in je voordeel als je zo 'famous'bent gemaakt door de media...
slimmerik schreef:In Nederland is het een goed gebruik iemand een eerlijk proces te geven en dat de uitspraak binnen de mensenrechten uitgevoerd wordt. Peru is een land waar beiden discutabel zijn.
En dat gun ik hem niet, dat gun ik geen enkele gevangene in dergelijke landen.
slimmerik schreef:timilon schreef:moet het dan gezellig zijn hier??ik dacht dat dit een topic was over joran, icm verdenking van moord.
als je dan de waarheid zegt, is het ineens "gezellig"?
Nou hier is hij geen verdachte hoor..... hier is ie al veroordeeld.