Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:19

ik denk dat er goede kans is dat er wel weer ergens een of andere "goede" advocaat opstaat om hem bij te staan, en dat hij misschien juist door alle media-aandacht, uiteindelijk toch wel uitgeleverd word aan bijv.aruba.
ik denk namelijk, dat zodra iedereen stopt met schrijven over joran, hij juist dan een vogel voor de kat word.
Laatst bijgewerkt door timilon op 15-06-10 19:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:19

sarabande schreef:
MarcoBorsato schreef:
Dit vind ik een rare opmerking. Ik heb getemd.

Beetje vreemd om te temmen zonder dat je haar opmerkingen eerst even leest en dan bedoel ik het hele topic.

Beetje vreemd om er van uit te gaan dat ik het topic niet heb gelezen. Heeeel apart.

In grote lijnen ben ik het met Shilady eens, en ik hoop dat hij in Aruba vast komt te zitten.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:20

timilon schreef:
ik denk dat er goede kans is dat er wel weer ergens een of andere "goede" advocaat opstaat om hem bij te staan, en dat hij misschien juist door alle media-aandacht, uiteindelijk toch wel uitgeleverd word aan bijv.aruba.

ik hoop het voor hem want die plannen die uit die gevangenis komen vind ik iets te

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:20

shilady schreef:
xTamara schreef:
Ik gun niemand zo'n lot..
Hoe geetselijk ziek moeten die gasten in die gevangenis zijn om andere mannen te onthoofden/verkrachten/castreren.

Ik vind het een beetje gek dat ze nu van plan zijn een jongen van alles en nogwat aan te doen . Terwijl er daar nog meer mensen zitten die zoon beetje dezelfde dingen als joran hebben gedaan meschien nog wel erger ...
Ik ben gewoon geschrokken van die bedreigingen!

Waarschijnlijk gebeurt dat bij de meeste gevangenen.. Tenzij je zelf iemand iets aandoet.

shilady

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:21

Daar heb je ook wel weer gelijk in tamara respect moet je maken daar in de gevangenis maar dan werkt het niet in je voordeel als je zo 'famous'bent gemaakt door de media...

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:22

timilon schreef:
ik denk namelijk, dat zodra iedereen stopt met schrijven over joran, hij juist dan een vogel voor de kat word.

:j
Als hij wat meer wordt vergeten, dan is het waarschijnlijk ook niet meer in het nieuws als er ik weet niet wat gebeurd in de gevangenis...

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:23

er komen helemaal geen "plannen" vanuit de gevangenis in peru, dat zijn opmerkingen van bokkers nav ervaringen/speculatie's en horen van...
en excuse me, in nederland is een pedofiel ook echt niet veilig voor zijn medegevangenen.
en zo ook moordenaars, tenzij het afweer was of je een heel goed verhaal hebt.
ik denk dat joran in aruba, nederland etc min of meer hetzelfde gevaar gaat lopen als in peru.
hij is niet voor niets uit nederland gevlucht omdat hij zijn leven niet zeker was.(en toen was t alleen nathalee die met hem in verband werd gebracht)

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:23

timilon schreef:
er komen helemaal geen "plannen" vanuit de gevangenis in peru, dat zijn opmerkingen van bokkers nav ervaringen/speculatie's en horen van...
en excuse me, in nederland is een pedofiel ook echt niet veilig voor zijn medegevangenen.
en zo ook moordenaars, tenzij het afweer was of je een heel goed verhaal hebt.
ik denk dat joran in aruba, nederland etc min of meer hetzelfde gevaar gaat lopen als in peru.
hij is niet voor niets uit nederland gevlucht omdat hij zijn leven niet zeker was.(en toen was t alleen nathalee die met hem in verband werd gebracht)

Volgens mij zijn de gevangenissen in Nederland toch heeel anders dan in Peru hoor!

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:24

shilady schreef:
Daar heb je ook wel weer gelijk in tamara respect moet je maken daar in de gevangenis maar dan werkt het niet in je voordeel als je zo 'famous'bent gemaakt door de media...

Nee maarja.. Wat verwacht je dan?
De zaak Holloway is zo ontzettend bekend geworden..
En als dan de hoofdverdachte bij een andere moordzaak betrokken raakt..
Dan kan je hierop wachten natuurlijk,

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:25

tuurlijk, hier heb je een eigen kamer, en word je op je wenken bediend...
maar ook hier word je in groepen "gelucht", denk je dat joran dan veilig zou zijn?

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:26

Nee, dan misschien niet, maar daar zit hij constant in een groep!

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:28

tja, dat is peru...hij is daar vrijwillig heengegaan...

shilady

Veiliger dan in peru waar ze met heel veel in een kamer zitten

xSaarSaar

ja maar waarschijnlijk niet om er in de gevangenis te belanden :+

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:30

xSaarSaar schreef:
ja maar waarschijnlijk niet om er in de gevangenis te belanden :+

Dacht het ook niet _O-

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:31

tja, dat is zijn eigen stommiteit geweest, om daar in een gevangenis te belanden...

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:33

eh wat gezellig hier :D

Maarja ben benieuwt naar de rechtzaak
Laatst bijgewerkt door shilady op 15-06-10 19:33, in het totaal 1 keer bewerkt

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:33

In Nederland is het een goed gebruik iemand een eerlijk proces te geven en dat de uitspraak binnen de mensenrechten uitgevoerd wordt. Peru is een land waar beiden discutabel zijn.

En dat gun ik hem niet, dat gun ik geen enkele gevangene in dergelijke landen.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:34

slimmerik schreef:
In Nederland is het een goed gebruik iemand een eerlijk proces te geven en dat de uitspraak binnen de mensenrechten uitgevoerd wordt. Peru is een land waar beiden discutabel zijn.

Idd ik ook niet

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:34

moet het dan gezellig zijn hier??ik dacht dat dit een topic was over joran, icm verdenking van moord.
als je dan de waarheid zegt, is het ineens "gezellig"?

ben ook zeker benieuwd naar de rechtzaak.
echter, joran heeft enorm de schijn tegen, dus ik denk dat je een echt eerlijk proces niet meer kunt verwachten.
overigens, hoe eerlijk wil je een proces maken met een notoire leugenaar?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:35

timilon schreef:
moet het dan gezellig zijn hier??ik dacht dat dit een topic was over joran, icm verdenking van moord.

Nou hier is hij geen verdachte hoor..... hier is ie al veroordeeld.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:35

Van mij mag ie daar in Peru blijven. De kans op een eerlijk proces heeft ie in mijn ogen allang verspeelt

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:36

Ik vind het inderdaad zijn eigen schuld. Had hij maar beter na moeten denken! Hij word nu eindelijk eens een keer gepakt, wat in Nederland en Aruba niet lukte en nu opeens is ie zielig en moet hij weer terug naar Nederland? Echt niet hoor! Ik kan geen medelijden hebben met een moordenaar (en misschien wel meervoudig moordenaar).

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:38

slimmerik schreef:

Ben ik met je eens!

@ Dieuwke_ - Iemand die een kronkel in zn hoofd heeft weet vaak ook niet goed wat hij doet. En dat hij een kronkel heeft is zeker. En nee, ik keur het niet goed, of ik probeer hem ook niet vrij te pleiten ofzo. Maar niemand verdient het om zo behandeld te worden, ongeacht wat hij/zij gedaan heeft.

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:38

slimmerik schreef:
timilon schreef:

Nou hier is hij geen verdachte hoor..... hier is ie al veroordeeld.

en waarschijnlijk terecht...nav al zijn bekentenissen(ook ivm nathalee), de camera-beelden, de bevindingen van de schoonmaker+chauffeurs.