Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chris schreef:Oei, daar mag wel wat op bezuinigd worden ja..
joostvangestel schreef:gezeur, het koningshuis is veel goedkoper dan een gekozen president. dat soort flauwekul moeten we echt eens mee ophouden. Anders worden echt weer een zeurpietenland.
Sander_ schreef:Het Nederlands koningshuis is volgens mij, na Elisabeth, de rijkste familie van Europa
paix schreef:Ben echt heel erg benieuwd waar wilders al dat geld vandaan gaat halen om zijn punten waar te kunnen maken.
Er word als een gek bezuinigd vanwegen de crisis en wilders wil met bakken geld gaan smijten.
Heino schreef:Maar kunst en cultuur maken een land juist vind ik. Daarom vind ik het zo raar: aan de ene kant moet de Joods/Christelijke/nogwat cultuur dominant blijven, aan de andere kant bezuinigt hij daar juist op.
paix schreef:En toch ben ik benieuwd wat wilders waar kan maken van zijn plannen. Laat hem maar eens regeren is hij bij de volgende verkiezingen vast niet meer zo groot
Krips schreef:Ik weet dat dit speculeren is. Maar als we kijken naar de gemeenteraad verkiezingen denk ik dat Wilders heel hard zijn best doet om nooit te kunnen regeren. Hij sluit uit, of laat zich uitsluiten. Zometeen kan hij weer heel hard klagen en roepen in de oppositie en zelf 'schoon' blijven.
Als iemand zich aangevallen voelt door deze speculatie spijt mij dat, maar het wordt voor mij steeds duidelijker.
Krips schreef:Hij sluit uit, of laat zich uitsluiten.
Onassa schreef:En zo worden persoonlijke keuzes gemaakt.
ik heb zelf bijv. niets met kunst.
Dus voor mij persoonlijk zal ik daar niets van missen als daar op bezuinigt word.
Een orkest meer of minder...ik kan daar niet over in zitten (en dan te bedenken dat ik vroeger zelf in een orkest gespeeld heb)