Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin schreef:xannemijn schreef:Ik had het er ook nog over in dit land staan we er naar te kijken en doen pas wat als de auto stil staar. En als je
in Amerika bijv bent word die auto al lang beschoten.
Ik vraag me af wat beschieten in dit geval had kunnen voorkomen.
Cyntje schreef:Marjoow schreef:Wat denk je van een aanslag op het koningshuis? Die zit de rest van zijn leven hopelijk achter tralies.
Helaas zit niemand dat hier in NL....
edit:typo
xannemijn schreef:Ik had het er ook nog over in dit land staan we er naar te kijken en doen pas wat als de auto stil staar. En als je
Karin schreef:Marjoow schreef:Sorry, maar deze man is géén Nederlander. Spijt me zeer, maar als je koninginnedag verpest kun je wat mij betreft vertrekken en nooit meer terugkomen.
Waar naartoe?
Karin schreef:xannemijn schreef:Ik had het er ook nog over in dit land staan we er naar te kijken en doen pas wat als de auto stil staar. En als je
Ik vraag me af wat beschieten in dit geval had kunnen voorkomen.
Nessah schreef:Hoorde jullie dat, wat Gorden zei? De toppers treden dus niet op.. En hij zegt dat alle artiesten dat besluit zouden moeten nemen van stekker eruit en klaar. Goed hoor( rtl4)
Karin schreef:Marjoow schreef:Sorry, maar deze man is géén Nederlander. Spijt me zeer, maar als je koninginnedag verpest kun je wat mij betreft vertrekken en nooit meer terugkomen.
Waar naartoe?
xannemijn schreef:Karin schreef:Ik vraag me af wat beschieten in dit geval had kunnen voorkomen.
Auto sneller tot stil stand kunnen krijgen??