Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Ik moet er niet om huilen.
Maar ik hou niet van slijmen en ik weet dat Rutte als geen ander dat kan en daarom deze job heeft.
Maar feliciteren met bombardementen waarbij onschuldige slachtoffers zijn gevallen, vind ik echt niet kunnen.
Daar zouden journalisten hem eens kritisch op moeten bevragen. Het liefst met beelden van slachtoffers erbij.
Benzz schreef:purny schreef:Toen Rutte president was wist hij het land naar de klote te helpen en nu hij NAVO chef is helpt ie nog het land naar de klote.
Dit is absoluut niet waar, toen hij aan de leiding kwam zaten we in een enorme financiele crisis. Met veel werkeloosheid. Moet je nu zien.
Benzz schreef:Check het handje geven van Willem alexander aan Trump. Trump die altijd de hand naar zich toe trekt. Willem was hem voor.
https://nos.nl/liveblog/2572170-koning- ... -artikel-5
Femke_Tweety schreef:Benzz schreef:Check het handje geven van Willem alexander aan Trump. Trump die altijd de hand naar zich toe trekt. Willem was hem voor.
https://nos.nl/liveblog/2572170-koning- ... -artikel-5
Gaaf.
Ik zie nog iets, geen idee of het een doelbewuste keuze was richting Trump.
Maar omdat er doorgaans over allerlei kleins nagedacht wordt denk ik van wel.
De twee belangrijkste livreien onderaan de trap van het bordes, belangrijke functies,
Zijn een (blanke) vrouw en een (donkere) man.
Alsof diversiteitsbeleid zeer extreem bewust zichtbaar gemaakt is
Als dit daadwerkelijk bewust zo gekozen is, vind ik het een heerlijk statement richting waar Trump mee bezig is.
Zonder ook maar ergens politiek op spanning te zetten. Wèl zichtbaar.
Dat trump alleen de trap op gaat, en dus letterlijk niet tegemoet gekomen wordt, door níemand, is nog zoiets.
En ik geloof er geen drol van dat dat onbewust is....
De fijne zeer subtiele manieren om te laten zien wat je echt denkt.
Niet dat ik denk dat die hork subtiel genoeg is om dat op te pikken.
En misschien ook wel....
BigOne schreef:Zo doet de Engelse koning het ook, lekker steekjes, zo subtiel dat ze het niet door hebben. Maar valt me nu echt goed op dat Trump echt moeilijk loopt, zal me niet verbazen dat hij iets van neuropathie in z’n voeten heeft. Hij stampt echt z’n voeten neer op de tredes.
Qerty schreef:Ik vraag me af of het aanbieden van overnachten op het paleis niet in het protocol staat en een formaliteit is die je als president dan normaal gezien niet aanneemt en dat Trump gewoon dacht; What the heck, let's gooooo..
BigOne schreef:Maar valt me nu echt goed op dat Trump echt moeilijk loopt, zal me niet verbazen dat hij iets van neuropathie in z’n voeten heeft. Hij stampt echt z’n voeten neer op de tredes.