Tieneke schreef:Je vraagt geen verduidelijking, je verdraait wat ze schrijft en geeft er je eigen interpretatie aan. En dat is wat hier om de haverklap gebeurt.
Elisa2 schreef:Zwartgedrukte is ook echt een nederlandse mentaliteit in mijn ogen. Kun je een heleboel van vinden, heeft zijn positieve en negatieve kanten voor alle mensen ongeacht kleur, geloof, etc. Het is wel de mentaliteit die ontstaan is na de oorlog.
Persoonlijk: als BLM zelf niet zo polariseren en constructief en persoonlijk in gesprek zou gaan, zich kwetsbaar zou opstellen dan zouden ze imo veel meer oren bereiken denk ik. En met constructief bedoel ik: breng de problemen in kaart waar deze precies zitten. Doe dat eerlijk en transparant, kijk ook naar eigen gedragingen en durf beide te benoemen. Leer van elkaar zwart en wit en groei samen zodat we het samen tot een betere wereld maken. En nu zeg ik zwart/ wit..maar hier had net zo goed man/ vrouw kunnen staan, andere geloven etc.
Dat zeg ik ook al steeds, we moeten er samen aan werken en dat gestampvoet geeft juist niet dat mensen er voor open staan.
Maar dan komen we weer bij quote 1 uit.
Ik stap daarom ook uit dit topic.
als ik zie wat voor laag niveau berichten hier gisteren avond zijn geschreven, door zogenaamd de "goede" .
Nou nee laat maar.
Dat soort berichten zijn berichten van mensen die helemaal niet willen dat de wereld beter word, als hun ego maar beter word.