Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:38

De kans dat ze nog leeft lijkt mij ook vrij klein. Ik weet niet hoe lang je zonder eten en drinken kan maar als de verdachte de dader is dan heeft ze nu in ieder geval al sinds zondag geen eten/drinken gehad mocht ze vastgebonden zitten oid. Wat weer vrij waarschijnlijk is omdat ze anders wel gevlucht oid was.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:38

HorseTimeXL schreef:
Net een paar dagen nadat Anne vermist raakte toen las ik op NOS een artikel van; vermissingen komen jaarlijks behoorlijk vaak voor in Nederland (20.000 meende ik). En toen stond er, maar de zaak van Anne is bijzonderder. Ik vraag mij nog steeds af waarom haar casus bijzonderder is (hiermee wil ik absoluut niet zeggen minder erg oid.) Is het omdat ze ngo best veel contact had en selfies stuurde voordat ze verdween?

In het artikel dat ik gelezen heb stond dat uitgelegd.
Heb je het artikel gelezen?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:39

Je moet je als rechercheur zijnde toch ook inhouden als je zo’n figuur ondervraagt met die achtergrond en hetgeen waar hij van wordt verdacht! Helemaal omdat hij steeds zijn mond dichthield en je weet dat de familie met smart zit te wachten op nieuws. Respect hoor.

CharmingS

Ik lees dat ze helemaal geen lichaam hebben gevonden

Janneke2

Citaat:
Maar als ze aanwijzingen hebben dat ze nog leeft dan zouden ze het gebied toch ook niet van buiten naar binnen uitkammen en sporen veilig stellen voordat ze haar eruit halen?

Gelukkig niet....

Als de politie vermoed dat iemand in leven is, gaat gewoon het principe van de oude politiewet voor: 'De openbare orde bewaken en hulp verlenen aan wie dit behoeft.'

Dus dan zoeken ze eerst haar, en de rest van de sporen komen later wel.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:40

Coloured schreef:
Zoals ik de antwoorden van Bernhard Jens interpreteer is dat er een lichaam gevonden is en dat er alleen nog duidelijkheid moet komen of het Anne is.

Ja zo klonk het wel. Want hij zei in het filmpje: 'het forensisch team is inmiddels ter plaatsen en die doet inmiddels onderzoek. We hebben sterk vermoeden dat het om Anne gaat.' https://nos.nl/artikel/2197602-politie- ... wolde.html

xLillith

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:40

Afbeelding

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:41

fleurtjeuh schreef:
Zeiden ze gisteren niet dat er pas een persvoorlichter zou komen als ze gevonden was?

Conferentie geloof ik.

xRivaldo

Coloured schreef:
xRivaldo schreef:

Link?

Er staat toch duidelijk bij dat het mijn interpretatie is..

Zoals ik het interpreteerde haalde je die antwoorden ergens vandaan en vroeg ik mij af, waar vandaan. ;)

CharmingS

xLillith schreef:
[ [url=m/Fm6A97.png]Afbeelding[/url] ]

Dat dus! Snap er helemaal niks meer van :n

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:42

Wij hebben wellicht het vermoeden dat het om het lichaam van Anne gaat, zegt hij letterlijk. Vandaar dat ik denk dat er een lichaam gevonden is.

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:42

HorseTimeXL schreef:
Coloured schreef:
Zoals ik de antwoorden van Bernhard Jens interpreteer is dat er een lichaam gevonden is en dat er alleen nog duidelijkheid moet komen of het Anne is.

Ja zo klonk het wel. Want hij zei in het filmpje: 'het forensisch team is inmiddels ter plaatsen en die doet inmiddels onderzoek. We hebben sterk vermoeden dat het om Anne gaat.' https://nos.nl/artikel/2197602-politie- ... wolde.html

Precies.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:43

Misschien heeft een hond aangegeven een lichaam te ruiken, hebben ze het vermoeden dat dat Anne moet zijn, maar het lichaam zelf nog niet gevonden..?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:44

8nnemiek schreef:
Misschien heeft een hond aangegeven een lichaam te ruiken, hebben ze het vermoeden dat dat Anne moet zijn, maar het lichaam zelf nog niet gevonden..?

Klinkt logisch in mijn oren.

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:44

CharmingS schreef:
xLillith schreef:
[ [url=m/Fm6A97.png]Afbeelding[/url] ]

Dat dus! Snap er helemaal niks meer van :n

Luister zelf eens naar de antwoorden van Bernhard Jens en vergelijk dat met wat de twitter man Jeroen Wetzels ervan maakt.
Laatst bijgewerkt door Coloured op 12-10-17 11:45, in het totaal 1 keer bewerkt

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:45

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:46

_Dominique schreef:
8nnemiek schreef:

Klinkt logisch in mijn oren.

Precies.
Of een omgewoelde plek waar gegraven is.
Maar daar ga je als technische recherchere niet als een malle graven om het lichaam te vinden, dan is het eerst sporen veilig stellen om een dader te kunnen veroordelen.

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:46

Ik hoop zo voor de familie dat er gauw een einde aan deze nachtmerrie en onzekerheid komt, wat moeten deze mensen in een hel leven, ik heb zó met ze te doen!

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:47

AbbyBlues

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:50

Kan iemand misschien een korte tekst maken met de antwoorden? Ik zit op t werk en kan geen filmpje openen.

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:53

Ik vind het maar een ongeloofwaardig verhaal over die begeleider wat in de TELEGRAAF staat nog wel. Een familielid van mij heeft opdezelfde afdeling een aantal jaar terug gezeten en er Zitten meerdere begeleiders en psychologen op zo'n persoon wat het onwaarschijnlijk maakt dat iemand meer privileges zou hebben.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:54

AbbyBlues schreef:
Kan iemand misschien een korte tekst maken met de antwoorden? Ik zit op t werk en kan geen filmpje openen.

Same here, zou heel erg gewaardeerd worden
Laatst bijgewerkt door Lau op 12-10-17 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Janneke2

chanicha schreef:
Je moet je als rechercheur zijnde toch ook inhouden als je zo’n figuur ondervraagt met die achtergrond en hetgeen waar hij van wordt verdacht! Helemaal omdat hij steeds zijn mond dichthield en je weet dat de familie met smart zit te wachten op nieuws. Respect hoor.

...we weten niet of hij zijn kaken op elkaar houdt.

Wat we gisteren wisten was dat er geen specifieke bekentenis naar buiten is gebracht.
Vandaag komt er iets naar buiten ivm een specifieke plek waar haar lichaam zou liggen.

Misschien is hij wel psychotisch en kletst hij al uuuuren over een complot waarbij Marsmannetjes de aarde gaan overnemen en zijn specifieke rol hierin.

En wellicht is hij compleet onschuldig maar deskundig gemanipuleerd door een mede- cliënt van die instelling. (Zo moeilijk is het niet om onschuldig DNA op een jas te krijgen...)

J0anieke

AbbyBlues schreef:

Gister avond/vannacht hebben ze een belangrijke aanwijzing gekregen. Na aanleiding hiervan zijn ze bezig met zoeken. 'Sterke aanwijzingen dat hier het lichaam van Anne ligt.'
Edit1: Dat is de reden waarom ze nu met een forensisch onderzoeksteam daar bezig zijn, het gaat nog een groot deel van de dag aan tijd innemen.

Edit2: Dit is het zo beknopt en concreet mogelijk.
Laatst bijgewerkt door J0anieke op 12-10-17 11:57, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

xRivaldo schreef:
Aha, hier spreekt de woordvoerder van politie Utrecht: https://www.facebook.com/nos/videos/1934813386534210/

Die woordvoerder mag zijn woord wel beter voeren zeg. :n Euhh euhh euhh.... En haar Sanne noemen... Slecht.

Hopelijk komt er snel een eind aan alle vermoedens en krijgt de familie duidelijkheid en antwoorden.