Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Dat vind ik dus ook. Ik zeg niet dat ze de boel maar gelijk moeten platbombarderen maar ze mogen toch wel wat meer ballen tonen.
Veulen84 schreef:Mensen besef even dat het geen optie is om de lichamen te laten waar ze zijn. Het is daar rond de 27 tot 30 graden. Ze liggen er al 2 dagen en zullen snel zo ver vergaan dat ze niet meer goed te verplaatsen zijn.
Om nabestaande rust te geven is het beter om ze nu gewoon weg te halen en over te dragen. Het is niet ideaal, maar dit is een oorlogsgebied. In vredestijd zijn zulke bergingsmissies al enorm gecompliceerd. Laat staan daar.
Furrow schreef:Rienn schreef:
Ik had vrijdagochtend het zelfde gevoel: ik vlieg volgende maand naar Egypte en er ging een koude rilling over me heen.
Het is niet zeker wat er gebeurd is en het vliegen is nog steeds veilig.
Maar je stapt toch ook in je auto? Elke tien minuten? gebeurt er wel ergens een dodelijk auto ongeluk.
Crazy_boon schreef:Lizzle schreef:Ik denk toch dat als dit een American Airlines toestel bestrof, het onderzoek allang gaande was, met of zonder geweld verkregen.
Was de boel pas echt een oorlogs gebied, en had de US al een oorlog met poetin aan hun zak hangen.
Crazy_boon schreef:Douraque schreef:OVSE heeft juist verklaard dat de rebellen enkele lichamen naar de grens tot waar de OVSE waarnemers mogen komen zijn gebracht.
Heel leuk maar ze lichamen moeten juist op hun plaats blijven, en eerst onderzocht worden wat betreft bewijzen van impact enzvoort.
Jolien87 schreef:Het is natuurlijk prima dat er linkjes worden gedeeld, maar zou het een optie zijn om erbij te zetten wat er in de link te zien is? Dit om te voorkomen dat mensen dingen te zien of te lezen krijgen die ze liever niet willen zien.
chanicha schreef:Het gaat mij erom dat de lichamen met respect behandeld worden en niet van de een naar de ander gehupt. Idem met de spullen die de nabestaanden wel graag terugwillen.Ik denk dat die lui daar onze minister Timmermans ook gewoon de halt toezeggen hoor, daar zijn ze echt niet van inder de indruk.
chanicha schreef:Het gaat mij erom dat de lichamen met respect behandeld worden en niet van de een naar de ander gehupt. Idem met de spullen die de nabestaanden wel graag terugwillen.Ik denk dat die lui daar onze minister Timmermans ook gewoon de halt toezeggen hoor, daar zijn ze echt niet van inder de indruk.