Littera schreef:Loopt de livestream bij jullie ook om de drie seconden vast? Het is behoorlijk irritant.
Op rtv noord is ook alles live. Steeds nieuwe beelden
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:Wil je helpen is 't nog niet goed
Ah, ik snap 't al wel weer, wel roepen 'Oh zo erg' maar ik probeer te helpen en dan is 't opeens weer fout.
Zo heerlijk altijd, fora's
Winged schreef:Daarnaast: Dat feest had al ontzettend veel aanmeldingen VOORDAT het in de media kwam. Waren het heel wat minder geweest (zeg maar 1000) dan was het niet in het nieuws gekomen hoor.
pniekepnak schreef:Ariebombarie schreef:dat is een aanname. dat de media het opgeblazen heeft is een feit. als ze dat niet hadden gedaan waren mensen écht niet van heinde en verre gekomen.
Ja, die moeten nou eenmaal ook geld verdienen. Je kunt de media hier niet de schuld van geven. Net als dat je de burgemeester, de ME of die Merthe er niet de schuld van kan geven. Dit is de schuld van niemand anders dan de simpele zielen die daar nu lopen omdat het stoerder was om te gaan lopen rellen daar dan even hun verstand te gebruiken.
Zoveel mensen met drank op dezelfde plaats zonder iets om ze bezig te houden... Kom op zeg, iedere debiel kan dan toch bedenken dat dat uit de hand gaat lopen? Ik voorspelde vanmiddag al dat daar dooien gaan vallen. Ik hoop dat ik geen gelijk krijg.
MarrieLeen schreef:Check Buienradar eens, moeder natuur gaat hopelijk een handje helpen!