Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Dat gebeurd toch niet, maar waar staat dat in het partijprogramma? Volgens mij is dat er al een tijdje uit.
Overigens staat sgp juist voor gelijke rechten tussen man en vrouw, maar geloven ze in andere taken in het leven voor man en vrouw.
xx_Horsiex schreef:Ach joh, als je in de vrouwonvriendelijke uitspraken van SGP gelooft...
Lauren_ schreef:[ Afbeelding ]
anneliesdj schreef:xx_Horsiex schreef:Ach joh, als je in de vrouwonvriendelijke uitspraken van SGP gelooft...
Alsof dat is waar de hele partij om draait?
Het is hetzelfde als met wilders, wie daarop stemt hoeft ook niet anti-moslim, anti-allochtoon en anti-oostblokvolk te zijn?
Niet de belastingen omhoog, maar het probleem aanpakken waar het zit; de overheid geeft teveel uit, die moeten dus bezuinigen.
Niet bezuinigen op defensie, 5000 agenten meer op straat.
Leningen voor starters op de huizenmarkt, geen overdrachtsbelasting, geen kosten voor ouders die willen helpen met aanschaf huis of aflossing hypotheek.
Meer geld voor zorg, gezin en kinderen.
Afschaffing van prostitutie, vind je dat soms vrouwonvriendelijk?
Lauren_ schreef:[ Afbeelding ]
anneliesdj schreef:Lauren_ schreef:[ Afbeelding ]
Haha ik vind deze zo leuk, net als die 'het maakt niet uit wat je roept, als je er maar zo'n kekke streep onder tieft'wat is tieften?
Adamootje schreef:anneliesdj schreef:
Alsof dat is waar de hele partij om draait?
Het is hetzelfde als met wilders, wie daarop stemt hoeft ook niet anti-moslim, anti-allochtoon en anti-oostblokvolk te zijn?
Niet de belastingen omhoog, maar het probleem aanpakken waar het zit; de overheid geeft teveel uit, die moeten dus bezuinigen.
Niet bezuinigen op defensie, 5000 agenten meer op straat.
Leningen voor starters op de huizenmarkt, geen overdrachtsbelasting, geen kosten voor ouders die willen helpen met aanschaf huis of aflossing hypotheek.
Meer geld voor zorg, gezin en kinderen.
Afschaffing van prostitutie, vind je dat soms vrouwonvriendelijk?
Misschien dat het voor jou niet iets belangrijks is, maar ik vind hun mening over de vrouw (en trouwens ook over homosexualiteit etc.) anders vrij extreem, ouderwets en racistisch. Geldt trouwens ook voor de PVV en hun mening over de Islam en allochtonen, die vind ik ook erg extreem en racistisch. En ja, dat weerhoud mij ervan om op hun te stemmen, ondanks dat zij verder misschien goede standpunten hebben.
Goed, nu mag iedereen zelf beslissen op wie hij/ zij stemt hoor. Dit is alleen mijn mening over deze partijen.![]()
D66 is het geworden trouwens.