Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:Klopt! Het is heel triest, maar wel waar....
En dat zijn vriend is verhoord, is inderdaad gebeurd, maar heel gewoon daar!
bello2005 schreef:allemaal erg off topic..
en ik snap niet waarom mensen op mijn reactie zo reageren, het is mijn mening en wat boeit het voor de rest ?
Rinske:
Dan is hij in mijn ogen nog niet meer waardig..
SanderD:
Hij was het wel zelf schuld, eerder die dag of week ( dat durf ik niet meer te zeggen)
was er ook al een lawine geweest.. blijf dan ook uit het 'buitengebied' wat verboden is.
Ook meneer de zoon van de koningin moet zich hier aan houden..!!
verootjoo:
of je nu wel of niet bekend bent waarom moet het dan per se in het nieuws..
alsof hun er op staan te springen..
Sterre:
Omdat je onbekend bent voor de rest van de wereld, daarom werd je man niet 'achterna' gezeten.
Hij word alleen gevolgd als er iets ergs was gebeurd.
Mereltje:
Friso heeft zelf aan gegeven nix te maken willen hebben met het 'palijs' dus met andere woorden
niet in de spotlight wilt staan en nu word hij alsnog in de spotlight gezet .. beetje dubbelzinnig hea;)
en nogmaals.. wat maakt het uit.. het is mijn mening en thats it..
medeleven heb ik niet snel, en al helemaal niet met mensen die het zelf schuld zijn.
purny schreef:Maar alleen maar omdat het een familielid van Bea is, moet het ineens een stuk uitvergroot komen in de media?
SanderD schreef:purny schreef:Maar alleen maar omdat het een familielid van Bea is, moet het ineens een stuk uitvergroot komen in de media?
Indirect wel ja, omdat 'iedereen' in Nederland hem kent. Ik begrijp niet dat je dit vreemd vindt. Dit is toch heel normaal? Als een bekend persoon overlijdt, komt dit ook op het journaal. Als ik morgen het loodje leg, huilt alleen mijn familie en kan het jou geen moer schelen dat ik er niet meer ben. Mensen treuren alleen om mensen die ze kennen, of denken te kennen. Dat laatste geldt ook voor bekende Nederlanders. Het volk 'kent' ze, en wil dus op de hoogte gehouden worden als het (niet) goed met ze gaat. En dat is wat er gebeurt.