countrygirl schreef:Mee eens Huertecilla, dat is misschien nog het ergste. Dat niemand kennelijk in staat is om te zeggen waar het nu precies op staat. Misschien is het ook wel niet te meten. Maar deze gigantische doofpotaffaire en volksverlakkerij? Het is idd. zo dat er heel veel mensen niet geïnteresseerd zijn wat er rondom hun heen met deze planeet gebeurd. Het zij zo.
Idd. slaap kindje slaap.
Jammer dat ik het moet zeggen, maar ik ben echt heel blij dat ik geen kinderen op deze wereldbol achter zal laten.
Ik lees net de EG normen voor testen van voedingsproducten op pesticiden. Varkensvlees(vet) en koemelk worden niet op glyphosate getest. Logisch. Voor de industrie niet voor de bevolking.
Verder is er een schema waarin lang van te voren wordt aangegeven wat wanneer onderzicht wordt. In de lijn van; ´van 23.00 tot 03.00 uur is er aan de uitgang van het dorp alcoholcontrole´.
We worden wederom met de ogen open besodemieterd net als met het verhogen van de norm voor radioactiviteit of uitzetten van de meters.
Overigens is dit Fukushima slechts een voorbeeld van hoe de media de massa sturen. Nog wat terrorisme-angst voeren en hopppa iedereen is weer blij met nóg meer ingeleverde vrijheid. Let wel ik schrijf geen privacy want dát is allang verleden tijd.