Mindim schreef:Huertecilla schreef:Ik kan dit niet zo goed volgen. Dan ligt het toch juist aan het vroúw zijn toch, zoals jij het nu aanvoert?!
Zijn er ook niet werkende moeders en (even veel) werkende moeders die het over zaken als wiki-leaks hebben?
Dán zou het aan de persoon liggen.
Nee, dat ligt niet aan het vrouw zijn, de ene vrouw werkend of niet werkend, heeft het alleen maar over de kids. Ik denk dat het aan je persoon ligt of je het alleen maar over je kinderen kan hebben. Niet aan het vrouw zijn. Want dan zouden alle vrouwen het alleen maar over hun kinderen kunnen hebben.
Misschien zit ik in een uitzonderlijke vriendenkring/omgeving maar hier wordt maar zelden over de kinderen gepraat, ja komt weleens ter sprake, maar meestal gaat het over andere onderwerpen. Is dat ook niet een beetje een vooroordeel van werkende vrouwen (ik geloof dat bloodymary erover begon)? Dat thuisblijfmoeders alleen maar over de kinderen kunnen praten? Want die werkende vrouwen zijn toch werken? Wanneer zouden ze moeten horen waar de thuisblijfmoeders met elkaar over praten op het schoolplein?