Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely schreef:Rita, dat is toch die vrouw die helemaal geen aanhang meer heeft?
sarabande schreef:De Jager geeft me een wat onheimlich gevoel, het beleid van Wouter uitvoeren (b.v. mbt China) en in het kader van verkiezingstijd net doen of hij het zelf bedacht heeft en daarmee voortdurend voor de camera opscheppen. Overigens vraag ik me af waarom hij altijd te kleine jasjes aanheeft, hij moest het zelfs op een officiële gelegenheid losknopen (of de knoop was er af gesprongen)
Heino schreef:_sparta_ schreef:Ja en?
Hij schrijft bijvoorbeeld al, 1 op de 5 is crimineel. Heeft hij het dan over alle?
En zo kun je de rest ook lezen. Het is gewoon echt wat je wilt lezen.
En daar mag je weer op temmen. Dan ga ik temmen over het herhaaldelijk offtopic gaan. Oké?
Sorry, maar als je na bovenstaande aangehaalde uitspraken van Wilders nog durft te beweren dat hij niet negatief over heel de Islam praat (opfrissertje: “De islam is in mijn ogen een gewelddadige religie en de koran is een gewelddadig boek. Ik geloof niet in een gematigde islam.”) ben ik bang dat jíj degene bent die selectief leest.
Toekie schreef:‘Ik heb een gruwelijke hekel aan alles wat met de islam te maken heeft. Maar niet aan moslims.’ --> Uuhhhh
‘Als je Mein Kampf verbiedt, moet je consistent blijven en ook de koran verbieden.'
Aldus Wilders.
Toekie schreef:_sparta_ schreef:Waarom denken mensen dat als links aan de macht komt het beter wordt? Die vraag kun je net zo goed stellen.
Waarom haal je ''links'' er nu ineens bij? Ik noem het beestje bij de naam en heb het niet over ''rechts''.
Maar om in jouw bewoordingen van ''links'' te blijven: ''linkse'' (en rechtse) partijen hebben bijvoorbeeld een duidelijk plan van aanpak (het grote 'hoe') i.t.t. Wilders. Alleen al daarom weet je van tevoren al een heel stuk beter waar je aan toe bent. En heb je de PVV al eens zien debatteren in de Kamer? Zoiets wil je toch niet aan de macht.![]()
De SP en GroenLinks hebben zelfs het nieuwe verkiezingsprogramma al gepresenteerd, maar dat terzijde.
gohya schreef:Als ik eerlijk moet zijn [en ik ben eerlijk] dan is Wilders idd. negatief over de koran en de islam.Máár dat is zijn mening,niet de mijne.
Ik twijfel nog steeds of ik PVV ga stemmen of de SP.
Chris schreef:Las vandaag in de Volkskrant een artikel over waar mensen op willen bezuinigen en waarop juist niet. Het verbaast me dat iedereen zo loopt te mekkeren over het integratiebeleid en dat het integratieprobleem opgelost moet worden en dat er dan zoveel mensen zijn die willen bezuinigen op integratie van allochtonen en moslims..