Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Rusland kondigt aanval aan op locaties Oekraïense veiligheidsdienst in Kiev
Rusland gaat locaties van de Oekraïense veiligheidsdienst in Kiev aanvallen, schrijft het Russische persbureau RIA op basis van uitspraken van het ministerie van Defensie in Moskou. Het ministerie roept volgens het persbureau mensen die in de buurt van zulke locaties wonen op hun huizen te verlaten.
Ook worden aanvallen aangekondigd op een speciale legereenheid van Oekraïne, om welke locatie het gaat is niet bekendgemaakt. Met de aanvallen zegt het Russische ministerie "informatie-aanvallen" op Rusland te willen voorkomen.
Daks schreef:Phonix schreef:Ik weet niet of het hier al benoemd is, maar Ukraine hebt vandaag gezegd dat China is klaar om de oorlog de stoppen op een diplomatische manier.
Bron?
Plop1997 schreef:Onze militairen waren dan ook te fiets toen de troepen binnen kwamen vallen dus veel hadden we echt niet.
Phonix schreef:https://www.nettavisen.no/nyheter/hevde ... -95-403536
Hier zeggen ze dat Ukraine hebt het gezegd op hun Facebook.
Blijkbaar is er 6000 Chinezen mensen in Ukraine dat ze nu zijn beginnen uit te halen.
Citaat:De Oekraïense minister van Buitenlandse Zaken Dmytro Kuleba beweert dat China bereid moet zijn diplomatie te gebruiken om de oorlog in Oekraïne te beëindigen.
In het telefoongesprek zal Kuleba Yi China vragen zijn verbindingen met Moskou te gebruiken om Rusland ertoe te brengen de invasie van Oekraïne te beëindigen. Dat schrijven Oekraïense autoriteiten op Facebook.
Volgens Kuleba heeft China verzekerd dat het bereid is alles in het werk te stellen om de oorlog met behulp van diplomatie te beëindigen.
Pandora2 schreef:Cowboy Beter 1 als geen![]()
Hoe zou het zijn als je familie bent van die man ?
Ik kan het mij nog niet eens beginnen voorstellen.![]()
Die ene dochter schijnt getrouwd te zijn met een Nederlander. Ik bedoel...dan heb je toch compleet andere normen en waarden.
Wat gaat er dan nu in je hoofd om...
Pandora2 schreef:Druif_01 schreef:Ik vind het wel ‘mooi’ om te zien dat er ineens een enorme mate van saamhorigheid is van ontzettend veel landen. Dat is dan weer het enige pluspunt in dit geheel.
Dit inderdaad. De EU is bij mijn weten nog nooit zo éénsgezind geweest ook in zo'n korte tijd.
Pandora2 schreef:Cowboy Beter 1 als geen![]()
Die ene dochter schijnt getrouwd te zijn met een Nederlander. Ik bedoel...dan heb je toch compleet andere normen en waarden.
kiki1976 schreef:Pandora2 schreef:Cowboy Beter 1 als geen![]()
Maar zijn zoon is toch niet verantwoordelijk voor de daden van zijn vader?
Ik heb er verder geen weet van hoor, maar voor hetzelfde geld is hij er fel op tegen wat zijn vader veroorzaakt/doet