anjali schreef:Daar had ik niet tegen gekund als overprikkelde autist.
Citaat:
Dat snap ik volledig.Je zou er dan ook voor kunnen kiezen om spoorstudent te worden,dus tijdens je studie thuis te blijven wonen. Dat is vaak ook beter voor je studieresultaten want je wordt dan niet afgeleid door het uitgaansleven.Maar dit is misschien out-of-topic nu? Wel heb ik soms de indruk dat veel huidige machthebbers via vroegere studentenverenigingen elkaar posities en baantjes toespelen.Daar werden veel connecties gelegd.Ik vond dat nooit iets,die toestanden met ontgroenen enzo anders hoorde je er niet bij. Ik wilde daar ook niet bijhoren.Maar okay,mogelijk offtopic allemaal.
Netwerken is idd ook niet mijn ding, dat vreet zoveel mentale energie, dat zuigt me volledig leeg. Dus al dat soort baantjes waar je het daar juist van moet hebben zouden voor mij sowieso geen optie zijn geweest.
Heb gewoon geluk gehad dat ik bijna 20 jaar in 'n klein familiebedrijf een kantoor voor mezelf had en alleen deadlines als harde eis had, maar verder kon ik doen en laten wat ik wilde. Helaas ging dat bedrijf op 'n gegeven moment failliet.