Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:24

Koper schreef:
vibabu schreef:
Hij werd eerder toch al gevolgd in de hoop dat hij de politie naar Anne zou brengen? Omdat het aannemelijk was dat als hij haar ergens zou houden hij daar vaker zou gaan kijken oid? Ik weet het niet hoor hoe zo iemand denkt maar dat is mij bijgebleven dat ze daarom afgewacht hebben.

Aan de andere kant... dan zou hij ook wel in de tijd dat hij in de gaten gehouden werd er heen zijn gegaan. Ach ik weet het ook niet. Snap heel de gedachtegang niet van iemand die het leuk vindt om een ander te pijnigen. ;(

Ze is al lang dood. Waarom zou iemand die dat op zijn geweten heeft er nog naartoe gaan?

Koper schreef:
Ik speculeer niet.

Wat mij opvalt is dat Koper een paar dagen geleden al zei dat ze dood was, en daarna niet meer heeft gereageerd in dit topic. Let wel: ik zeg alleen dat dit me opvalt. Dus verder heb ik niks gezegd.

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:26

Coloured schreef:
Koper schreef:
Ze is al lang dood. Waarom zou iemand die dat op zijn geweten heeft er nog naartoe gaan?

Koper schreef:
Ik speculeer niet.

Wat mij opvalt is dat Koper een paar dagen geleden al zei dat ze dood was, en daarna niet meer heeft gereageerd in dit topic. Let wel: ik zeg alleen dat dit me opvalt. Dus verder heb ik niks gezegd.

Ondanks de ernst van de situatie moest ik hier toch even om grinniken. Beste speculatie tot nu toe. :')

c_alsemgeest

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:26

heb je daar wel een link van Coloured?

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:27

Alja schreef:
Lijkt me echt superstug dat je als personeel geen inzage hebt in alle dossiers

Ik weet niet hoe het daar zit maar bij ons komen we niks te weten over wat ze vroeger hebben uitgespookt helaas..

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:29

Coloured schreef:
Koper schreef:

Koper schreef:
Ik speculeer niet.

Nouja zeg. Gaat een beetje te ver he
Laatst bijgewerkt door dwaallicht op 12-10-17 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt

_Reneee

Ik kan jullie vertellen dat het op dit moment niet zo gezellig is op de redactie van de Telegraaf.

Ik las inderdaad ook dat de familie op de hoogte is gebracht, ik ga er wel vanuit dat hij heeft gepraat. Anders waren ze hier nooit terecht gekomen.

FennyPower

Op het nieuws sterke aanwijzingen dat ze daar ergens is..

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:30

verootjoo schreef:
Roos_M schreef:

He bah...

;(

Zegt weinig over deze zaak... voor hetzelfde geld is er net een ongeluk of iets anders ergs gebeurd...

Er vond geen 112 melding plaats voor zover ik kan vinden. Vandaar de dat ik deze link legde..

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:31

in dat geval zouden zwaailichten een goed teken zijn... voor een lichaam gebeurt dat namelijk niet als er al politie ter plaatse is.

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:32

_Reneee schreef:
Ik kan jullie vertellen dat het op dit moment niet zo gezellig is op de redactie van de Telegraaf.

Ik las inderdaad ook dat de familie op de hoogte is gebracht, ik ga er wel vanuit dat hij heeft gepraat. Anders waren ze hier nooit terecht gekomen.

En ik heb toch zoveel liever dat ik het 10 minuten later weet met correcte informatie dan iemand/een medium dat a la minute wat roept..

Winged

c_alsemgeest schreef:
in dat geval zouden zwaailichten een goed teken zijn... voor een lichaam gebeurt dat namelijk niet als er al politie ter plaatse is.

Dit inderdaad.

Afwachten maar...

xRivaldo

c_alsemgeest schreef:

Ik kan dat niet bevestigen, sorry. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de hoeveelheid pers enorm wordt/is? Ik weet het niet..

Rivendell

Afbeelding

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:33

c_alsemgeest schreef:

Maar als ze aanwijzingen hebben dat ze nog leeft dan zouden ze het gebied toch ook niet van buiten naar binnen uitkammen en sporen veilig stellen voordat ze haar eruit halen?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:33

Zeiden ze gisteren niet dat er pas een persvoorlichter zou komen als ze gevonden was?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:34

AbbyBlues schreef:
c_alsemgeest schreef:

Maar als ze aanwijzingen hebben dat ze nog leeft dan zouden ze het gebied toch ook niet van buiten naar binnen uitkammen en sporen veilig stellen voordat ze haar eruit halen?

Nee precies reageerde puur op de zwaailichten.
Ik zelf denk dat ze niet meer leeft.

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:35

Zoals ik de antwoorden van Bernhard Jens interpreteer is dat er een lichaam gevonden is en dat er alleen nog duidelijkheid moet komen of het Anne is.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:35

Het gebied waar ze nu zoeken is toch De Stille Kern? Er stond in een artikel gespeculeerd dat dit de plek moest zij waar ze zou liggen.

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:36

Coloured schreef:
Zoals ik de antwoorden van Bernhard Jens interpreteer is dat er een lichaam gevonden is en dat er alleen nog duidelijkheid moet komen of het Anne is.

Link?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:36

Ik zie ook net een filmpje op Facebook voorbij komen van politie Utrecht, zij spreken over een lichaam.

Als ze denken dat ze nog leeft zeggen ze dat toch niet? Had nog een beetje hoop eigenlijk, vind het zo vreselijk. Arme Anne.

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:37

Jeroen Wetzels‏ @jeroenwetzels · 4 min4 minuten geleden
https://twitter.com/jeroenwetzels
"We hebben geen stoffelijk overschot aangetroffen, wel een specifieke locatie waar we zoeken." Bron: politiewoordvoerder Jens.
Laatst bijgewerkt door AbbyBlues op 12-10-17 11:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:37

xRivaldo schreef:
Coloured schreef:

Link?

Er staat toch duidelijk bij dat het mijn interpretatie is..

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:38

Lotus83

xRivaldo schreef:
Coloured schreef:

Link?

Op de nos staat een filmpje met benard jens

Unbeatable

Wat een spanning.... ik lees actief mee. Mijn hart gaat echt uit naar familieleden en vrienden van Anne. Ik ben enorm benieuwd naar de afloop.