Moet ik is in een meloentje knijpen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceriadwen schreef:Vandaag nog een criminele allochtoon gedood tijdens zijn werk.
Als je als 18 jarige een auto gaat stelen langs de amsterdamse grachten, dan is het handig als je weet hoe je het ding moet besturen en dus niet in de gracht terecht komt om vervolgens te verdrinken.
pummer12 schreef:ik ben het volkomen met wilders eens, overal waar je kijkt word het zwart of getint voor mijn ogen, en ze zijn ook nog hondsbrutaal ook !!!
Ceriadwen schreef:Vandaag nog een criminele allochtoon gedood tijdens zijn werk.
Als je als 18 jarige een auto gaat stelen langs de amsterdamse grachten, dan is het handig als je weet hoe je het ding moet besturen en dus niet in de gracht terecht komt om vervolgens te verdrinken.
geerke schreef:Ceriadwen schreef:Vandaag nog een criminele allochtoon gedood tijdens zijn werk.
triest...maar ik moet wel lachen hoe je het opschrijft.![]()
Had ik ook gedaan als het een kaaskop was geweest trouwens.
yentl2010 schreef:En die vrouwen lopen met der vieze henna jatten overal in te knijpen in t al t fruit en dan moet ik dat kopen?
Moet ik is in een meloentje knijpenvragen ze of ik wel helemaal helder bent
Morganlefay schreef:@Wranglerbutt
Dat is koren op de molen voor de feministen onder ons.
Denk trouwens dat wij veel minder vechtlustig zijn dan de mannetjes en denk dat de wereld er een stuk rustiger zal uitzien.
Cer schreef:Oh, dan lees ik het stuk van Marcouch verkeerd...
Citaat:Er zit hier een heel grote groep die er gewoon niet bij wil horen en die de belangrijke Nederlandse kernwaarden niet onderschrijft. Er bestaat een grote groep allochtonen en vooral Marokkanen die daar niks mee heeft. Die Marokkanen zijn in die zin ook helemaal geen Nederlander. Ze zijn hier geboren en getogen, maar ze hebben echt heel weinig binding met dit land. Waarom? Omdat hun vaders en ooms hen wijsmaken dat je Marokkaan bent en Marokkaan blijft, wat er ook gebeurt.
Overigens, betekent dit: "maar wij hebben daar op alle manieren een flink aandeel in." dat het dan okee is? Het is 'onze' (??) eigen schuld.
Net zoals ik hen niet over een kam scheer, moet dat andersom ook niet gebeuren. Ik heb er nog nooit 1 iets gedaan...
yentl2010 schreef:http://steunwilders.nl/moslima-weigert- ... rotpremie/
En dan vinden ze het raar dat ze nergens aangenomen worden?
Danique_G schreef:Vind ik tamelijk generaliserend Russel. Er zijn wel degelijk Marokkanen die wel respect uiten, zijn er alleen niet veel. Maar laten we niet vergeten dat ze er wel zijn..
Of Marokkaanse kinderen die worden gescandeerd op het schoolplein en bang zijn dat ze terug maar Marokka moeten. Zou je het gek vinden als die kinderen een afkeer krijgen tegen de Nederlandse cultuur? Je moet geen Marokkanen als tuig behandelen alleen omdat een groot gedeelte tuig blijkt te zijn.
Morganlefay schreef:Om even wat olie op het vuur als het gaat om discriminatie.
Ben in de jaren '90 werkeloos geraakt en me toen vervoegd bij het toenmalige Arbeidsburo.
Gezien de beroepsgroep en de no chance op werk gevraagd om omscholing.
Antwoord: Wachttijd Autochtone mannen voor omscholing ed 2 jaar. Autochtone vrouwen 1 jaar.
Allochtonen!! 6 maanden en een baangarantie.
Mensen wordt eens wakker.