2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 20:15

dit is gewoon een hele lastige, aparte zaak dus ik snap best dat er foutjes gemaakt kunnen worden. Zeker als het zo'n breed gebied is.... 3 of 5 deuren kan je indd zien, dat hebben ze nu ook gezien en hun fout bekendgemaakt. Lijkt me menselijk en ze zetten zich helemaal in met man en macht voor deze zaak.
Vind dat er daarom ook niet zo negatief gelijk gedaan moet worden :n

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 20:16

Ik bedoel dat ik het heftig en zonde vind. Niet om de politie af te kraken, zijn uiteraard ook mensen ja! :)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 20:17

Politie zijn ook maar mensen en mensen maken eenmaal fouten. Maar ze geven niet op en zoals wat ik op het nieuws vanavond bij RTL4 zag gaan ze ook bij Overberg en nog een plaats, gebied wat ze willen door zoeken.
Geen idee of ie dan wel of niet door Leersum gereden is of dat ie anders gereden is :o.
Laatst bijgewerkt door XFiemoX op 16-05-13 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt

minajtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 20:19

Ik zeg niet dat ik het zelf zo goed weet, maar die mensen zijn opgeleid tot politie. Dan vindt ik dat dit soort fouten niet hadden hoeven te gebeuren. Dat is gewoon zonde en niet nodig.

Ik behandel die mensen niet respectloos, als je mijn post terug lees zul je heus wel zien dat ik een aantal keer gezegd heb dat ik respect heb voor de politie en dat ik het goed vindt wat ze allemaal doen om die jongetjes op te sporen.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 20:21

Jolliegirl schreef:
Ik bedoel dat ik het heftig en zonde vind. Niet om de politie af te kraken, zijn uiteraard ook mensen ja! :)

Dat is het zeker wel...

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 20:23

minajtje schreef:
Ik zeg niet dat ik het zelf zo goed weet, maar die mensen zijn opgeleid tot politie. Dan vindt ik dat dit soort fouten niet hadden hoeven te gebeuren. Dat is gewoon zonde en niet nodig.

Ik behandel die mensen niet respectloos, als je mijn post terug lees zul je heus wel zien dat ik een aantal keer gezegd heb dat ik respect heb voor de politie en dat ik het goed vindt wat ze allemaal doen om die jongetjes op te sporen.

Ookal ben je opgeleid, dan worden er nog steeds wel is fouten gemaakt hoor. Dat zegt dus niets. Zelfs de beste artsen maken wel eens fouten ;)
Gelukkig geven ze gewoon toe dat ze fout zaten.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 20:24

Is er uiteindelijk ook (al) wel gezocht bij de Romeinse put bij Venray wellicht door vrijwilligers of misschien politie, lijkt me wel gezien ie waarschijnlijk op camera beelden daar op parkeerplaats heeft gestaan?

minajtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 20:26

LiesxAnne schreef:
minajtje schreef:

Ookal ben je opgeleid, dan worden er nog steeds wel is fouten gemaakt hoor. Dat zegt dus niets. Zelfs de beste artsen maken wel eens fouten ;)
Gelukkig geven ze gewoon toe dat ze fout zaten.

Klopt, maar het is gewoon zonde en had niet gehoeven.
Maar daar is nu niks meer aan te doen, goed dat ze nog niet opgeven!

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 20:29

Ik hoorde vandaag dat hij misschien in Wijk bij Duurstede is geweest.
daar heb je de Lek..

mijn vader gaat morgen weer zoeken in Doorn.

vinos

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 20:37

Iets heel anders, - wat zouden ze met die auto van hem uiteindelijk gaan doen? Verkopen? Ik zou 'm nog niet willen!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 20:39

vinos schreef:
Iets heel anders, - wat zouden ze met die auto van hem uiteindelijk gaan doen? Verkopen? Ik zou 'm nog niet willen!

Wat is dat nou voor een vraag? :=

vinos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 20:42

Hele normale vraag toch? even om jullie gerust te stellen, ik leef heel erg mee, en zit bovenop het nieuws (wat er helaas nog niet is)

maar... ik vroeg het me gewoon af...

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 20:45

Mja t komt beetje vreemd over..
Zijn dingen waar ik niet over zou nadenken op dit moment..

Mij zou t ook geen fluit interesseren wat ze met een auto doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 20:50

Als het onderzoek afgelopen is krijgt (denk ik) de familie die terug (of degene die in zijn testament staat)
Als een auto op de domeinen geveild word weet je toch niet wat er mee is gebeurd. Denk ik tenminste.
Weet niet of in zo'n zaak een auto in beslag genomen word.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 20:51

Ik heb werkelijk waar geen flauw idee wat politie met zijn auto zal gaan doen, interesseert me ook niet zo. Heb liever dat deze zaak opgelost kan worden en dat de moeder weet waar haar kinderen zijn.

Volgens mij heb je in Overberg toch oude soort van dijk huisjes??

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 21:12

sloffiee schreef:
een politie blijft ook maar een mens... iedereen maakt fouten.. hoe je het ook went of keert

_/-\o_

Wie weet komen ze hierdoor juist wel weer op een nieuw spoor?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 21:13

Wanda Inwoner Van De Utrechtse Heuvelrug

Beste allemaal,

Omdat wij vandaag geen zoekactie hadden wil niet betekenen dat er niet concreet gezocht wordt.
Er wordt juist heel keihard gezocht!

Speciale teams zijn vandaag heel actief bezig geweest op de Utrechtse Heuvelrug. Dat we niets zien of even pas op de plaats maken in het burgerinitiatief betekend niet dat er niks gebeurd!

De politie is keihard aan het werk, net als de speciale eenheden tussen Rhenen en Doorn. Morgen gaan we, als we alles rond krijgen weer verder met de zoektochten, hou de pagina in de gaten en meld iedere tip alstublieft aan www.politie.nl

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 07:18

verder geen concrete nieuwe feiten he, wat een drama .....

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 07:54

Over die kabels.
Als het goed is, worden alle verkopen geregistreerd in de computer.
Dus als alle winkels met die kabels kijken of ze er op die dag één verkocht hebben... Het is niet iets wat je dagelijks verkoopt.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 08:17

Joh even serieus, je kunt niet van winkel personeel verwachten dat ze na 4/5 dagen nog weten wat ze op welke dag aan wie hebben verkocht. Ik heb jaren in een winkel gewerkt en alleen de opvallendere dingen/mensen onthou je. En sleepkabels en spanbanden zijn nou eenmaal niet zo vreselijk vreemd...Een tankstation of halfords bv die verkopen ze (zeker in de meivakantie mensen gaan weer op vakantie) met regelmaat lijkt me. En zo zijn er meer winkels... Ik kan dat anzich echt niet vreemd vinden.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 08:27

en wie weet heeft hij die dingen al weken geleden gekocht.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 08:30

Dat kan ook nog, of geleend of besteld (laten mee bestellen) via webshop... Hoe dan ook is dat iets waar we niet te lang op moeten blijven hangen...

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 08:58

van fb

Beste allemaal,

Vanavond is er weer een zoektocht naar Ruben en Julian in overleg met de gemeente Woudenberg.

Verzamelen op het parkeerterrein bij het Henschotermeer in Woudenberg. De Bomen van het parkeerterrein staan dan open, u hoeft dus geen parkeergeld te betalen.

Vanaf 18:30 verzamelen
We vertrekken om 19:00 uur.

Denk aan goede schoenen en warme kleding.

Tot Vanavond.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 09:23

Citaat:
09.16 uur: De politie heeft al ruim 1800 tips binnengekregen over Ruben en Julian. Het rechercheteam blijft tijdens de pinksterdagen op volle sterkte doorwerken, aldus een politiewoordvoerder.

1800 tips, poeh dat zijn er echt veel!! Ik hoop zo dat de broertjes snel gevonden gaan worden, al krijg ik steeds meer het vermoeden naar mate het langer en langer en langer duurt dat ze al erg ver weg zijn. Al zal de politie aanwijzingen hebben van niet, gezien er zo fanatiek in Nederland zelf gezocht word.. Het is zo dubbel allemaal..

Is het misschien een idee om feiten in quote's te plaatsen? Als je dan snel door de pagina's heen bladert kun je zo de feiten eruit pikken.. Ik heb nu heel wat pagina's al meegelezen en terug gelezen en het is zo irritant dat je tussen het gewone schrijven, hersenspinsels etc. de feiten er zo slecht uit kunt pikken. :o

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 09:28

Je kunt alle feiten op een rijtje terug vinden op:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/990021/ ... ulian.html

10.03 uur: Vrijwilligers maken bekend dat ze vanavond opnieuw gaan zoeken naar de broertjes. Dit keer is de zoekactie in de buurt van Woudenberg. Ze verzamelen zich vanaf half zeven bij het Henschotermeer.