Vind dat er daarom ook niet zo negatief gelijk gedaan moet worden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. minajtje schreef:Ik zeg niet dat ik het zelf zo goed weet, maar die mensen zijn opgeleid tot politie. Dan vindt ik dat dit soort fouten niet hadden hoeven te gebeuren. Dat is gewoon zonde en niet nodig.
Ik behandel die mensen niet respectloos, als je mijn post terug lees zul je heus wel zien dat ik een aantal keer gezegd heb dat ik respect heb voor de politie en dat ik het goed vindt wat ze allemaal doen om die jongetjes op te sporen.
LiesxAnne schreef:minajtje schreef:Ik zeg niet dat ik het zelf zo goed weet, maar die mensen zijn opgeleid tot politie. Dan vindt ik dat dit soort fouten niet hadden hoeven te gebeuren. Dat is gewoon zonde en niet nodig.
Ik behandel die mensen niet respectloos, als je mijn post terug lees zul je heus wel zien dat ik een aantal keer gezegd heb dat ik respect heb voor de politie en dat ik het goed vindt wat ze allemaal doen om die jongetjes op te sporen.
Ookal ben je opgeleid, dan worden er nog steeds wel is fouten gemaakt hoor. Dat zegt dus niets. Zelfs de beste artsen maken wel eens fouten![]()
Gelukkig geven ze gewoon toe dat ze fout zaten.
Citaat:09.16 uur: De politie heeft al ruim 1800 tips binnengekregen over Ruben en Julian. Het rechercheteam blijft tijdens de pinksterdagen op volle sterkte doorwerken, aldus een politiewoordvoerder.