Nadir schreef:Cinderella schreef:Maar als jij kunt vaststellen dat er voldoende bewijs is om aan te tonen dat ze veroordeeld hadden moeten worden voor verwaarlozing en, als ik je berichten zo lees, ook voor de dood van Maddie, dan zullen rechercheurs en weet ik het wie dit toch ook wel kunnen bedenken? Waarom worden ze dan niet alsnog veroordeeld? De invloed van de McCanns gaat niet zo ver dat ze alles en iedereen kunnen tegenhouden. Dat lukte zelfs Jeffrey Epstein niet en die man had toch wel meer invloed dan deze mensen, om maar even wat te noemen.
Euh je noemt zelf al de reden hiervoor, namelijk het gebrek aan bewijs. Ze hebben niet voldoende bewijs om ze veroordeeld te krijgen, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze het niet gedaan kunnen hebben.
Dus staat het niet vast dat de ouders iets te maken hebben met de verdwijning van Maddie. Wij kunnen niet weten of ze Maddie wel of niet hebben laten verdwijnen of hebben gedood of wat dan ook, want het bewijs hiervoor ontbreekt. Dat is dus ook mijn punt. Natuurlijk zijn er genoeg aanknopingspunten waarover we kunnen discussiëren en speculeren en dat is juist het interessante van dit topic. Het gaat echter mis als er geen ruimte lijkt te zijn voor mensen die niet de mening delen dat de McCanns er iets mee te maken hebben. Die ruimte moet er zijn, want er staat geen schuld vast.

Verder blijf ik hier lekker meelezen dus ik hoop dat er dingen gedeeld blijven worden! Ik ben bang dat de waarheid nooit boven tafel zal komen, maar ik hoop oprecht van wel.