Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 07:31

KiWiKo schreef:
ik heb een beter idee........ laat hem los :D
heel erg amnestie en ontzettend meelevend en ontwikkeld
laat hem lekker vrij, ben bang dat hij het dan pas echt voor zijn kiezen krijgt :)

:D :D Nou inderdaad, als je het over de Middeleeuwen hebt...

faye schreef:
Op zich vind ik het ook dat mensenrechten gerespecteerd moeten worden. Maar ik vind het wel cru dat er genoeg andere Nederlanders in buitenlandse gevangenissen zitten, voor een veel minder zwaar vergrijp en daar hoor je niemand over?
Waarom hij wel?

Vind ik dus ook. Als er mensen terug naar Nederland gehaald moeten worden, begin dan bij zo'n meisje als Mandy Pijnenburg. Joran staat redelijk laag op het lijstje bij mij....

Ben het er mee eens dat de mensenrechten gerespecteerd zouden moeten worden... maar vind dat in dit geval niet zwaarwegend genoeg om moeite te doen om hem hierheen te halen.

En die Uri Geller :roll: :roll: :roll: :roll:

joyce2

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 08:18

Maar wat had Uri Geller dan willen doen, ik hoor iets over een stunt in een show? Wat was precies het idee dan?

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 11:31

xTamara schreef:
KiWiKo schreef:
het zal je kind zijn ThePast03.............. het zal je kind zijn!!! het zal je kind zijn die al 5 jaar spoorloos is, of in Peru vermoord is door hem

en hoeveel andere kinderen van moeders??

Klopt.. Maar denk je eens in, in de moeder van Joran?
Hoe een hel moet dit voor haar zijn?
Om dit te horen over die gevangenissen.

Het zal zeker heftig voor de moeder van Joran zijn. Maar ik vind dit niets te maken hebben met het feit dat sommige vinden dat hij zijn straf in Nederland uit mag zitten. Ik als moeder van een mooie dochter wil juist dat hij lekker daar blijft zitten.
Even buiten zijn moeder om, wat heeft Nederland er aan om hem hierheen te halen??????? Wat draagt hij bij aan de maatschappij?????

Ten eerste wil ik dat mijn belastingcentjes niet gebruikt worden om gevangenen in het buitenland hierheen te halen en al helemaal Joran niet. En ten tweede wat als hij hier vroeger vrijkomt en in herhaling valt???? Wie draait daar voor op???

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 11:36

IKbenEllen schreef:
Vind ik dus ook. Als er mensen terug naar Nederland gehaald moeten worden, begin dan bij zo'n meisje als Mandy Pijnenburg. Joran staat redelijk laag op het lijstje bij mij....

Ben het er mee eens dat de mensenrechten gerespecteerd zouden moeten worden... maar vind dat in dit geval niet zwaarwegend genoeg om moeite te doen om hem hierheen te halen.
En die Uri Geller :roll: :roll: :roll: :roll:

Vind ik dus ook! Waarom in godsnaam Joran hier heen willen halen? Ik zie daar alleen maar negatieve kanten aan, geenéén positieve. Tja en zo'n Mandy Pijnenburg en al die andere Nederlanders die vastzitten voor drugssmokkel. Ik vind het heel erg voor ze, maar ik geloof dat de meeste daar min of meer zelf voor hebben gekozen. Wie neemt er in hemelsnaam een koffer voor iemand mee zonder dat je weet wat er in zit? De meeste van die mensen wisten gewoon dat ze drugs smokkelden. Dan neem je zelf dat risico en daar hoort een eventuele zware straf bij. Ik vind dat je die daar dan ook maar uit moet zitten.
Waarom zoveel geld investeren in die mensen om ze hier heen te halen? O.a. de zorg zou zo veel beter moeten, besteed daar het geld aan.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 11:53

Een Wendy van Lien die zelf drugs heeft gesmokkelt, tja ik neem aan dat ze zelf ook wel wist dat de kans groot was dat ze gepakt zou worden en dat het geen feest is in zo'n lang om opgesloten te zitten en dat de straffen niet kort zijn.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 12:02

Zonnetje81 schreef:
Een Wendy van Lien die zelf drugs heeft gesmokkelt, tja ik neem aan dat ze zelf ook wel wist dat de kans groot was dat ze gepakt zou worden en dat het geen feest is in zo'n lang om opgesloten te zitten en dat de straffen niet kort zijn.

Is dat dat meisje met dat dochtertje dat ze daar in de cel gekregen heeft en 18 jaar cel heeft gekregen? Was pas nog op tv volgens mij.

Ik vind het zeker schokkend dat er veel mensen vastzitten in het buitenland, maar je mag inderdaad wel verwachten dat de meesten waaronder ook Joran, weten wat voor consequenties hun daden hebben in het buitenland. De straffen zijn nu eenmaal vaak veel hoger in landen in Azie e.d. Ik vind het niet onze taak, als Nederland zijnde om mensen die daar een misdaad hebben begaan hierheen te halen.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 12:09

Het verschil met al die andere gevangen is dat ze niet of nauwelijks onder de aandacht gebracht worden terwijl iedere scheet die Joran laat wereld voorpagina nieuws is

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 12:32

Delphi schreef:
Ik vind het zeker schokkend dat er veel mensen vastzitten in het buitenland, maar je mag inderdaad wel verwachten dat de meesten waaronder ook Joran, weten wat voor consequenties hun daden hebben in het buitenland. De straffen zijn nu eenmaal vaak veel hoger in landen in Azie e.d. Ik vind het niet onze taak, als Nederland zijnde om mensen die daar een misdaad hebben begaan hierheen te halen.

Ik heb 't hier al ooit gezegd, maar laat ik 't zo zeggen... als iemand hier mijn partner wat aan zou doen zou ik de persoon in kwestie met genoegen naar het hiernamaals helpen. Wacht 'm vrolijk op bij de gevangenispoort en zorg in de tussentijd wel voor een schietvereniging en een wapenvergunning :D

Als ik ooit in Texas woon en hetzelfde gebeurt, dan doe ik er alles voor om te zorgen dat die persoon veroordeeld wordt... cause in Texas, when you kill someone, they kill you back ;)

Gevolg: 1 crimineel minder op straat, en ws. zal de persoon in kwestie er nog wel 3x over nadenken voor ie z'n daad pleegt.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 15:05

sarabande schreef:
Het verschil met al die andere gevangen is dat ze niet of nauwelijks onder de aandacht gebracht worden terwijl iedere scheet die Joran laat wereld voorpagina nieuws is

En dat is precies de reden waarom hij dus enorm veel risico loopt op martelingen en zelfs onthoofding door medegevangenen, zelfs in een extreem beveiligd gedeelte.
En alleen daarom al is hij niet te vergelijken met de andere Nederlanders die daar gevangen zitten.

De rechter bepaalt wat zijn straf is en dat zal gevangenisstraf worden. Geen verkrachting, geen mishandeling en geen moord door medegevangenen.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 15:11

sarabande schreef:
Dat zal ook na een paar maanden afzwakken en dan is hij één van de vele.
Enge van dit soort gevangenissen vind ik dat zelfs een normaal persoon er verknipt uit zou komen dus die mensen kunnen nooit meer normaal in de samenleving terecht komen.

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 16:02

joyce2 schreef:
Maar wat had Uri Geller dan willen doen, ik hoor iets over een stunt in een show? Wat was precies het idee dan?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar!!!?

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 16:08

het verhaal wordt steeds ingewikkelder, interessante materie om te volgen :+

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 16:10

Ja, wat is er nou met Uri Geller :+

Lennox

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 16:22

Uri Geller wilde hem in een show hypnotiseren om zo achter de waarheid rondom Natalee te komen. Dat is vandaag op diverse sites te lezen :).

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 16:25

Ik merk dat de Telegraaf de laatste tijd wbt nieuws Joran wat achter loopt op andere nieuwsbronnen, apart.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 16:36

hmmm vreemd indd.
terwijl de telegraaf (sorry) meestal nogal een sensatiekrant is...

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 16:42

Krijg vanavond een boek van vriend van me. Boek is geschreven door Joran. Ben retebenieuwd.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 16:42

Mikkk schreef:
Krijg vanavond een boek van vriend van me. Boek is geschreven door Joran. Ben retebenieuwd.

Welk boek is dat :oo

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 16:48

Joran van der Sloot - Mijn verhaal over de verdwijning van N.H. op Aruba.

Iets in die richting...

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 16:50

ik ga even googlen!

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 16:53

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 16:57

Nee die moet ik niet lezen, waarschijnlijk één bla bla en hij moet er niet rijker van worden :)

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 17:06

Tsjongejonge... Hij weet wel hoe hij in de belangstelling moet komen!! Een boek!!!

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 17:09

Wisten jullie dat niet?
Heeft hij al heel lang ;)
Kwam pas ook nog in die documantaire van Joran.
Ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 17:25

xTamara schreef:
Wisten jullie dat niet?
Heeft hij al heel lang ;)
Kwam pas ook nog in die documantaire van Joran.
Ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar..

Volgens mij stond het inderdaad in het N topic