Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:Ik denk inderdaad dat we Matt Fiddes niet al te serieus moeten nemen.
https://www.ad.nl/show/lijfwacht-michae ... ~aff3627d/
Babootje schreef:xxCYNNxx schreef:oftewel; hij weet niets, maar wilde zn 15 min of fame....of hoopt op een gift naar zn bankrekening in ruil voor een 'getuigeverklaring'.
Statements vanuit de familie kan ik niet serieus nemen; ze hebben te grote financiele belangen bij het in stand houden van MJ als onschuldige kindervriend. Datzelfde geldt voor oud personeel met goede banden met dezelfde familie. Kan me niet onttrekken aan het gevoel dat die allemaal wat geld toegeschoven krijgen als ze en-public het voor MJ opnemen met liefst zo gedetaileert mogelijke verklaringen.
Want niet alleen MJ was verknipt; zo goed als die hele familie is dat, maar misschien ook niet zo raar met ouders die hun kinderen als geldmachines gebruikten en nog steeds gebruiken, want beiden hebben/hadden nu niet bepaald slecht geboerd door hun kinderen uit te buiten in de showbizz. Was niet voor niks dat destijds Joe zo zn best deed om MJ bij de Jackson 5 te houden; 5 moneymachines is beter dan 1...over het algemeen toch
Jouw hele post hangt van aannames aan elkaar.
Ik heb de indruk dat de muziek van MJ de laatste tijd juist weer vaker wordt gedraaid, dus blijkbaar verkoopt "Bad" beter dan onschuldig. Dus met die financiële belangen komt het wel goed.
Het kan er bij jou blijkbaar niet in dat de kinderen van MJ en zijn familie een ander beeld van hem hebben dan jij, maar ja jij kent hem en zijn familie natuurlijk beter
Babootje schreef:Ik denk inderdaad dat we Matt Fiddes niet al te serieus moeten nemen.
https://www.ad.nl/show/lijfwacht-michae ... ~aff3627d/
Furrow schreef:Naja, ik vraag me af hoe betrouwbaar dat is. Ze hebben natuurlijk documenten getekend en hoe ga je nog aan een job geraken als je uit de biecht praat.
Heb je steeds dezelfde bodyguards of zijn er voor bv optredes. En hoeveel zien die van het thuisleven, het terrein is bewaakt lijkt me? Geen idee hoe dat zit
pompadour schreef:Furrow schreef:Naja, ik vraag me af hoe betrouwbaar dat is. Ze hebben natuurlijk documenten getekend en hoe ga je nog aan een job geraken als je uit de biecht praat.
Heb je steeds dezelfde bodyguards of zijn er voor bv optredes. En hoeveel zien die van het thuisleven, het terrein is bewaakt lijkt me? Geen idee hoe dat zit
Zijn vaste bodyguards, Ze woonden bij MJ in.
LoveGlove schreef:manubres schreef:Volgens mij had MJ helemaal geen levende zaadcellen...Misschien gebruikt van een familielid? Hij had veel mannen gevraagd om zaad te doneren, dus welk potje hij heeft gebruikt is gissen.
Ben benieuwd waar je dat hebt gelezen, want dat heb ik serieus nog nooit gezien
pompadour schreef:Avalanche81 schreef:Nou, Paris komt echt van een donor hoor. Volgens mij is alleen de oudste van hemzelf
Paris is ook van MJ, ze lijkt op haar vader.