Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Furrow

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 13:25

Nuja, buiten het beschuldeging verhaal zijn er wel dingen gebeurd zoals het schommel je baby uit het raam enz. En geweten dat mj een vreselijke jeugd heeft gehad, dus ik zou als kind/familie ook niet willen teren op het geld dat mijn vader kapot gemaakt heeft. Maar dat is een persoonlijke kwestie.

Voor mij is een baby uit het raam slingeren al heftig genoeg

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 13:40

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 13:45

Arme kinderen eigenlijk.

Ook leuk dat je moefer een fan blijkt te zijn die haar ouderlijke rechten heeft weggeschonken. Alleen daarvan zou je al problemen kunnen krijgen.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 13:56

Babootje schreef:
Ik denk inderdaad dat we Matt Fiddes niet al te serieus moeten nemen.
https://www.ad.nl/show/lijfwacht-michae ... ~aff3627d/

Nee die moet je ook niet serieus nemen :n
Uri Geller en Rabi Schmulley die allemaal zeiden vrienden te zijn van Michael moet je ook niet serieus nemen. Die mensen probeerden alleen maar te profiteren van hem.

Karen Faye vind ik tot nu toe nog degene die je het beste kunt vertrouwen van iedereen die Michael persoonlijk heeft gekend. Ze is eerlijk, oprecht, en geeft duidelijk aan dat ze alles baseert op feiten en haar eigen mening op die feiten. Ze gaat ook niet in op dingen als ze er niets van weet. Zelf heeft ze ook een dochter die al die jaren heel veel met Michael om is gegaan. En heb je bijvoorbeeld die cascio familie, zij zegt over hun dat zij er echt waren voor het geld. Die ouders waren gretig genoeg om via de kinderen te vragen voor de credit card van Michael zodat ze dure kleding konden gaan kopen. Michael die dan zo lief was zei altijd ja doe maar. Dat zag ze zelf allemaal gebeuren.

Verder is ze ook alleen op twitter actief. Ze wil geen interviews etc doen. Op twitter beantwoord ze vragen van fans, en daar blijft ze bij.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 16:07

Babootje schreef:
xxCYNNxx schreef:
oftewel; hij weet niets, maar wilde zn 15 min of fame....of hoopt op een gift naar zn bankrekening in ruil voor een 'getuigeverklaring'.

Statements vanuit de familie kan ik niet serieus nemen; ze hebben te grote financiele belangen bij het in stand houden van MJ als onschuldige kindervriend. Datzelfde geldt voor oud personeel met goede banden met dezelfde familie. Kan me niet onttrekken aan het gevoel dat die allemaal wat geld toegeschoven krijgen als ze en-public het voor MJ opnemen met liefst zo gedetaileert mogelijke verklaringen.

Want niet alleen MJ was verknipt; zo goed als die hele familie is dat, maar misschien ook niet zo raar met ouders die hun kinderen als geldmachines gebruikten en nog steeds gebruiken, want beiden hebben/hadden nu niet bepaald slecht geboerd door hun kinderen uit te buiten in de showbizz. Was niet voor niks dat destijds Joe zo zn best deed om MJ bij de Jackson 5 te houden; 5 moneymachines is beter dan 1...over het algemeen toch

Jouw hele post hangt van aannames aan elkaar.

Ik heb de indruk dat de muziek van MJ de laatste tijd juist weer vaker wordt gedraaid, dus blijkbaar verkoopt "Bad" beter dan onschuldig. Dus met die financiële belangen komt het wel goed.

Het kan er bij jou blijkbaar niet in dat de kinderen van MJ en zijn familie een ander beeld van hem hebben dan jij, maar ja jij kent hem en zijn familie natuurlijk beter

ach ja...weer typische reactie van iemand die in de onschuld gelooft. Er is geen fatsoenlijk argument meer te bedenken dus gaan we op kinderlijke wijze iemand persoonlijk aanvallen.
Bovendien had ik in de post erna al gezegd he, dat het een aanname is, dus je komt rijkelijk te laat met je kinderlijke opmerking dat ik MJ beter zou kennen dan zijn familie.
Wat denk je nu zelf?
Denk je nu dat je heel slim en gevat overkomt? Dream on

en kunnen we het nu weer ontopic houden en elkaars mening accepteren ipv kinderachtig te gaan doen?\

MJ's familie weet net zo goed de waarheid niet. Ze waren er net zo goed niet bij in de slaapkamer, dus die moeten het ook alleen hebben van wat MJ in leven beweerde. Geen enkele misbruiker geeft toe en zegt; ja klopt, ik heb die kinderen misbruikt, moet kunnen toch?
Niemand weet de waarheid behalve die kinderen zelf en MJ en verder helemaal niemand.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 16:17

Ik geloof noch in zijn onschuld, noch in zijn schuld. Ik houd beide opties open.

Maar ik vond jouw post wel een schoolvoorbeeld hoe je alles uit de media dat wijst op de schuld van MJ voor waar aan neemt en daarmee aan de loop gaat met jouw zelfbedachte aannames.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 16:30

over aannames gesproken zeg...maar goed...nogmaals; laten we het ontopic houden

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 17:59

Babootje schreef:
Ik denk inderdaad dat we Matt Fiddes niet al te serieus moeten nemen.
https://www.ad.nl/show/lijfwacht-michae ... ~aff3627d/

Tsja een DNA test is wel gebaseerd op feiten!! Dus het is wel of niet zijn zoon.
Maar of hij er MJ gelukkiger mee maakt dat denk ik niet...
Dus blabla...hij doet het niet voor MJ maar voor zichzelf...

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 19:07

Furrow schreef:
Naja, ik vraag me af hoe betrouwbaar dat is. Ze hebben natuurlijk documenten getekend en hoe ga je nog aan een job geraken als je uit de biecht praat.

Heb je steeds dezelfde bodyguards of zijn er voor bv optredes. En hoeveel zien die van het thuisleven, het terrein is bewaakt lijkt me? Geen idee hoe dat zit

Zijn vaste bodyguards, Ze woonden bij MJ in.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 20:11

pompadour schreef:
Furrow schreef:
Naja, ik vraag me af hoe betrouwbaar dat is. Ze hebben natuurlijk documenten getekend en hoe ga je nog aan een job geraken als je uit de biecht praat.

Heb je steeds dezelfde bodyguards of zijn er voor bv optredes. En hoeveel zien die van het thuisleven, het terrein is bewaakt lijkt me? Geen idee hoe dat zit

Zijn vaste bodyguards, Ze woonden bij MJ in.

Is hij volgens jou dan ook de biologische vader van Blanket, zoals hij beweerde?

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 20:13

Wonen op zo een terein is relatief, ze zullen ook nier voorbij de bel hebben mogen gaan.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 08:12

Kijk eventjes naar Blanket’s gezicht. Er is niemand die meer op zijn vader lijkt dan hij. Kijk naar Michael toen hij 16 was en kijk naar blanket op zijn 16e. Je ziet hoeveel ze op elkaar lijken. Zegt dat niet heel veel _O-

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 08:46

Zeker weten dat hij nu meer gedraaid word! Hoor hem dagelijks op meerdere zenders voorbij komen en verkoop van zijn muziek was ook gestegen.
Daarvoor hoef je niet in zijn onschuld te geloven.

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 09:49

Ik word nog steeds misselijk van zijn muziek...Elke keer als ik de begintonen van een lied van hem hoor denk ik: Heerlijke muziek...maar zodra hij gaat zingen en ik de teksten hoor zet ik snel een andere zender op...Voor mij zal het nooit meer hetzelfde klinken.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 09:51

of Matt idd de vader van Bigi is, is zo te bewijzen; dna test is tegenwoordig een koud kunstje.

Maar ben het met LOveglove eens in deze; Bigi lijkt wel erg veel op MJ, te veel om niet van MJ zelf te zijn.
Maar goed; dat is een bewering die vrij makkelijk te bevestigen is via een dna test...of te ontkrachten.
En als hij echt zo om die kinderen (mwa 2 zijn onderhand geen kinderen meer, maar goed) geeft had hij in de privésfeer om een dna test gevraagd ipv breed uit in de media te verkondigen dat Bigi van hem is. Zeker gezien wat er speelt in het leven van die drie sinds de hele discussie over MJ weer opgelaaid is.

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 09:59

Volgens mij had MJ helemaal geen levende zaadcellen...Misschien gebruikt van een familielid? Hij had veel mannen gevraagd om zaad te doneren, dus welk potje hij heeft gebruikt is gissen.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 10:27

hmmm ja, dat is idd 1 van de vele geruchten over MJ, maar of dat ook waar is?
Familielid zou idd ook nog kunnen ja, bv 1 van zn broers.
Uiteindelijk zal alleen een dna test kunnen bevestigen of MJ, Matt of een lid van de familie zijn vader is. Als het echt een volstrekt anonieme donor is geweest wordt het wat lastiger natuurlijk; je hebt tenslotte wel vergelijkingsmateriaal nodig.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 10:45

manubres schreef:
Volgens mij had MJ helemaal geen levende zaadcellen...Misschien gebruikt van een familielid? Hij had veel mannen gevraagd om zaad te doneren, dus welk potje hij heeft gebruikt is gissen.

Ben benieuwd waar je dat hebt gelezen, want dat heb ik serieus nog nooit gezien _O-

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 12:25

LoveGlove schreef:
manubres schreef:

Ben benieuwd waar je dat hebt gelezen, want dat heb ik serieus nog nooit gezien _O-

Ik vind Dat nogal beledigd voor een vader als iemand gaat beweren dat zijn kinderen niet van hem zijn.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 12:40

Vind ik ook. Maar ik lach er meer om dat ik nog nooit heb gevonden dat iemand dat heeft gezegd, en deze persoon er ineens mee aankomt. Niet specifiek om wat er wordt gezegd

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 12:41

Nou, Paris komt echt van een donor hoor. Volgens mij is alleen de oudste van hemzelf

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 13:18

Avalanche81 schreef:
Nou, Paris komt echt van een donor hoor. Volgens mij is alleen de oudste van hemzelf

Paris is ook van MJ, ze lijkt op haar vader.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 13:22

pompadour schreef:
Avalanche81 schreef:

Paris is ook van MJ, ze lijkt op haar vader.

Even van een geheel andere orde... En ik weet niet hoe dit in Amerika eind jaren 90/begin 2000 ging...

Maar in Nederland is het zo dat spermadonoren heel zorgvuldig worden uitgekozen. Dat wil zeggen, er wordt een close match met de niet-biologische vader in spe gezocht. Heel eenvoudig te doen op basis van DNA en een aantal andere kenmerken.

Dus het argument 'lijkt op...' is niet per se sluitend.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 13:37

Paris en broer Prince zijn beide van Debbie Rowe. Ook nooit gehoord (ook van Rowe niet) dat zij een andere vader zouden hebben dan MJ. Ik vind ook dat beide veel op elkaar lijken.
Bigi (Blanket) heeft een andere moeder. Ik dacht van Filippijnse of Indonesische afkomst. Ik vind hem niet per se veel op MJ lijken.
Diana Dimond (jounaliste) is de verspreider van de geruchten dat MJ niet de biologische vader zou zijn van de kinderen. Maar ja die heeft al meer onzin verteld.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 13:49