Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Dat had ik gelezen maar naar mijn idee stond er enkel er was ons beloofd dat... Dus niet door wie t was beloofd. .
gohya schreef:MarvanTom schreef:
Dit filmpje klopt voor geen meter,althans de ondertiteling klopt niet.
Ze verdraaien wat die mensen zeggen.Kijk hoe ze engels praten en kijk naar hun mond.De ondertiteling klopt niet met de spraak die uit hun mond komt.
Dit filmpje is bewerkt.
Blue_Eyes schreef:Lees dat artikel maar eens. Er worden ook beloftes gedaan door de Nederlandse autoriteiten die vervolgens niet worden nagekomen.
Edit: Helaas is het artikel gewijzigd. Vanmiddag stonden er toch echt dingen in over stoommaaltijden vs eigen eten mogen bereiden etc. .
MargreetW schreef:gohya schreef:Dit filmpje klopt voor geen meter,althans de ondertiteling klopt niet.
Ze verdraaien wat die mensen zeggen.Kijk hoe ze engels praten en kijk naar hun mond.De ondertiteling klopt niet met de spraak die uit hun mond komt.
Dit filmpje is bewerkt.
Dan kijk je vast naar een filmpje dat via FB gedownload is, ik heb net gekeken en het synchroniseert prima.
MargreetW schreef:Ik begreep dat dat artikel was aangepast omdat het niet specifiek over die situatie ging maar over opvangcentra met kookmogelijkheden etc. En dat ze dan ook geld kregen om zelf maaltijden te kopen.
En dat de vluchtelingen dus met een schermafdruk op hun mobiel verhaal gingen halen hierover.
Sammie schreef:Dat had ik gelezen maar naar mijn idee stond er enkel er was ons beloofd dat... Dus niet door wie t was beloofd. .