Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XFiemoX schreef:Dit is een openbaar forum en zou zeggen moet je me niet reageer dan gewoon niet op mij of zet je me toch fijn in je FOEI lijst, probleem opgelost.
Jolliegirl schreef:Kan jij serieus gewoon ff nokken.... Ik irriteer me steeds meer aan jouw posten....
En ben niet de enige geloof ik!
Sorry hoor maar ik en ook anderen ergeren zich ook aan anderen hier hun schrijf wijze dus ben zeker niet de enige. En ik was allang on-topic gegaan maar jullie vinden het leuk om door te blijven gaan. Ik hoop net zoveel als iedereen hier dat de jongens snel gevonden zullen worden.
Vind hun moeder ook zo ontzettend sterk over komen zo wat ik uit haar berichten opmaak![]()
.
Jolliegirl schreef:Bijna alle winkels zijn voorzien van camera's tegenwoordig..
StalNollie schreef:maar wat schiet je er dan mee op als je weet welke winkel?
justdiesel schreef:Zou het een mogelijkheid zijn dat de vader van dat geld wat weg is eten heeft ingeslagen en de jongens met dat eten in een huisje oid heeft opgesloten?
Ik heb al eens eerder geschreven dat ik het raar vind dat er alleen in de bossen en vijvers gezocht word, tuurlijk kan je niet zomaar alle huizen ofzo binnenvallen maar toch.....
stefje schreef:justdiesel schreef:Zou het een mogelijkheid zijn dat de vader van dat geld wat weg is eten heeft ingeslagen en de jongens met dat eten in een huisje oid heeft opgesloten?
Ik heb al eens eerder geschreven dat ik het raar vind dat er alleen in de bossen en vijvers gezocht word, tuurlijk kan je niet zomaar alle huizen ofzo binnenvallen maar toch.....
Best ook een optie misschien, justdiesel... Ik denk wel dat jongens van die leeftijd op een gegeven moment zouden denken 'moeten we niet naar de buitenwereld terug'. Maar kunnen natuurlijk ook flink geïndoctrineerd zijn met woorden ...
Knakker schreef:wat een gedoe he nu blijkt dat de politie zich vergist had, dat de auto helemaal niet in Leersum is geweest.....