Eydis schreef:Lifaya zet de lifestream aan :p
link?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:Je leest echt maar helft van berichten hè, in het eerste bericht waarop je reageerde, had ik duidelijk gezegt, afsluiten voor degene DIE DAAR NIET THUIS HOREN. Ja, je moet voor dit soort dingen maatregelen nemen, anders krijg je dit soort dingen. en genezen?? zeg dat maar tegen de mensen wiens tuin en straat verwoest is.
Barbabientje schreef:Menino schreef:
wat een onzin, je krijgt niet iedere week 10000 mensen op de been hoor. Denk dat veel mensen juist naar dit 'fesstje' wat officieel geen feestje was, júíst omdat het mythische proporties aan leek te nemen.
Ontzettend poedersuiker dat het nu zo loopt. Kan er met mijn verstand niet bij dat mensen er heen gaan om te relschoppen.
Het zou zo leuk (mijn definitie van leuk dan hè) geweest kunnen zijn, maar mss ben ik naief....... Want ik snap de drang om rel te schoppen niet
Nu heb je wel mijn opmerking uit z'n verband gerukt.. Was een opmerking over een opmerking (haha lekker duidelijk)
Kwam erop neer dat iemand riep; ze hadden wel een feestje moeten geven.. En daar was deze opmerking op gebaseerd!
Anoli schreef:Sneu? Als de media er geen aandacht aan had besteed was het misschien wel heel anders afgelopen.
Natuurlijk blijft het je eigen keuze, maar als je van niks weet hoef je ook geen keuze te maken...
Courses schreef:Barbabientje schreef:Ik snapte het de eerste keer ook wel hoor courses!
Ja en dan?
1x en niet weer?
Zoiets helpt vaak beter met herhaling, dus bij deze.
Als je 't vervelend vind lees je er toch gewoon overheen?