De slachtoffers die worden pas gestraft...lijkt of die in Nederland geen rechten hebben....dus als we over mensenrechten praten...laten we die kant eens goed gaan verzorgen....
Een taakstraf....dat is de grootste lacher die er is...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThePast03 schreef:Waarom denken mensen dat ik zijn daden goedkeur omdat ik vind dat het nog steeds een mens is en ik vind dat wij de middeleeuwen al lang ontgroeid (zouden horen) zijn en dus zelfs onze zwaarste criminelen geen barbaarse behandeling meer gunnen.
Persoonlijk vind ik dat gewoon een teken van beschaafdheid.
Het gemis van de moeders neem je ook niet weg door Joran dit soort martelingen te gunnen. De gevangen die ik op de foto's heb gezien zaten ook in een extra beveiligde afdeling maar zijn tijdens een opstand toch te grazen genomen.
Nee ik wens niemand dat toe en dat zal ook niet veranderen.
MamboBeach schreef:[*olduser*], en daar moet je trots op zijn dat jouw kinderen een andere mening hebben?
Als het zo is dat Joran dit allemaal zo heeft gedaan mag hij van mij flink gestraft worden.
Nee, Joran hier lekker in de gevangenis laten zitten, net of hij in een hotel zit... Hoeft van mij ook niet hoor...
slimmerik schreef:MamboBeach schreef:ThePast03, en daar moet je trots op zijn dat jouw kinderen een andere mening hebben?
Dat was ik hoor
Ik heb mijn kinderen opgevoed dat iemand die de fout in gaat op wat van een manier dan ook gestraft moet worden..... maar wel op een humane manier.
MamboBeach schreef:Excuus!![]()
Tja, humaan... Wat is dan humaan genoeg of niet?
KiWiKo schreef:het zal je kind zijn ThePast03.............. het zal je kind zijn!!! het zal je kind zijn die al 5 jaar spoorloos is, of in Peru vermoord is door hem
en hoeveel andere kinderen van moeders??