Flauw hoor, mijn zoontje wil met zijn 11 jaar de jongste brommerrijder van Nederland worden. Dat moet dan toch ook kunnen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilco schreef:Ik wil niet heel vervelend zijn maar het jongetje van 13 heeft wel al zijn gymnasium. Laura is niet verder gekomen dan haar citotoets. En in mijn ogen is een diploma toch veel belangrijker dan een reisje in een zeilboot. Als je later groot ben kan je waarschijnlijk nog genoeg varen en spelen. Ik ken meer mensen die er spijt van hebben dat ze hun diploma nooit hebben gehaald, dan mensen die er spijt van hebben dat ze nooit op hun 14de in hun eentje de wereld zijn rondgevaren.
Het jongetje van 13 heeft het dus wel iets beter aangepakt.
(en ik gun het laura echt wel dat ze alleen de wereld rond gaat...alleen kickt ze ook op de media en aandacht)
Colorado schreef:Toen ik achter de kassa werkte had ik echt geen diploma en met het werk dat ik nu doe is me ook nog nooit om mijn diploma gevraagd. Daarbij, als je maar wilt werken voor weinig en je werkt goed, dan kom je (in hoge nood) altijd wel aan de bak. Ideaal? Nee, maar het brood komt op de plank.