Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wintu schreef:Wat verschrikkelijk, hopelijk kunnen ze voor de rest een onderkomen voor de nacht vinden iig. Maar als ze overdag ook komen.. hopelijk kunnen bewoners onder elkaar wat helpen, wat verdrietig dit.
Elisa jij heel veel sterkte, ik kan me zo voorstellen hoe dit moet voelen.
Citaat:Leersum Utrecht
08-10-2024
17.45 uur
Leersum aan de Maarsbergseweg ter hoogte van de fietstunnel zeker 2 misschien 3 wolven rennen over het paardenpad richting AZC
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
F_Orumster schreef:Hmmm. Misschien geen gek idee om een hek te ontwikkelen dat vuur simuleert/projecteerd of als een rookgordijn. Brandgeur erbij? En dit gecombineerd met die eerder genoemde wolven detector.. zodat het hek spontaan in brand lijkt te vliegen. Continue projectie zou de wolf ook aan kunnen wennen.
tienus63 schreef:Zichtmelding Leersum twee of drie wolvenCitaat:Leersum Utrecht
08-10-2024
17.45 uur
Leersum aan de Maarsbergseweg ter hoogte van de fietstunnel zeker 2 misschien 3 wolven rennen over het paardenpad richting AZC
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
[ Afbeelding ]
Filmpje via bron geen wolf
https://www.facebook.com/share/p/BtDDf5 ... tid=K35XfP
MyChoice schreef:Kan toch niet lang meer duren voordat er een opstand komt? En steeds meer boeren zullen wel zelf het heft in handen gaan nemen vermoed ik.
Mist schreef:Nog een idee dat voor sommige mensen misschien bruikbaar is. Wolven verkennen eerst de wei in 99% van de tijd. Ik kan de steeds diverse wildcamera's rond de wij staan ook al had ik mijn hoge hek eromheen. De mijne waren van het merk Secacam. Deze sturen onmiddellijk foto's door naar je GSM. Werkt dus met een telefoonkaartje maar je koopt eigenlijk van dat bedrijf een aantal foto's bijvoorbeeld 500 of 1000. Degene die ik heb die pakken een afstand van ongeveer 30 meter en geven goed beeld ook 's nachts. Volgens mij kostte hij destijds rond de 230 euro.
DuoPenotti schreef:Wintu, Ik ben het helemaal met je eens.
En voel je onmacht.
Hoe, echt hoe is het mogelijk dat er niet ingegrepen word.
En we door wat bureaucratische regels uit de vorige eeuw tegen gehouden worden veilig te blijven.
tienus63 schreef:Opnieuw zichtmelding WoudenbergCitaat:Woudenberg Utrecht
08-10-2024
17.30 uur
Ik liep net op de Rumelaarseweg in Woudenberg en zag daar de wolf lopen, hij liep richting het kruispunt.
#geenwolf
[ Afbeelding ]
Bron geen wolf
Wintu schreef:DuoPenotti schreef:Wintu, Ik ben het helemaal met je eens.
En voel je onmacht.
Hoe, echt hoe is het mogelijk dat er niet ingegrepen word.
En we door wat bureaucratische regels uit de vorige eeuw tegen gehouden worden veilig te blijven.
Tja, ik heb enkel nog maar het idee dat de overheid zich bezig houdt met asielzoekers en de energietransitie, laat ze het eens ergens anders over hebben zo af en toe. Wat een groot deel van de bevolking bezighoudt, wordt gewoon van weg gekeken, omdat ze er daar geen last van hebben.
Achterom schreef:Wintu schreef:
Tja, ik heb enkel nog maar het idee dat de overheid zich bezig houdt met asielzoekers en de energietransitie, laat ze het eens ergens anders over hebben zo af en toe. Wat een groot deel van de bevolking bezighoudt, wordt gewoon van weg gekeken, omdat ze er daar geen last van hebben.
De energietransitie helpen ze ook vrolijk om zeep hooren ruim baan voor klimaatverandering. Tja, populisten doen nu eenmaal wat "het volk" wil.
F_Orumster schreef:Hmmm. Misschien geen gek idee om een hek te ontwikkelen dat vuur simuleert/projecteerd of als een rookgordijn. Brandgeur erbij? En dit gecombineerd met die eerder genoemde wolven detector.. zodat het hek spontaan in brand lijkt te vliegen. Continue projectie zou de wolf ook aan kunnen wennen.