Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boras schreef:Ik heb van de week met verbazing naar die dame van BBB bij Jinek zitten kijken. Daarna die oude tweets van haar (don't shoot the messenger).
Ik gun agrarisch Nederland oprecht betere vertegenwoordigers met meer in hun mars dan deze dame en een club als farmers defence force.
Die moeten toch te vinden zijn.
ruitje schreef:Misschien dumpt Sigrid die tandarts en maken ze het ultieme nieuwe minister presidentje
Foaly schreef:ruitje schreef:Misschien dumpt Sigrid die tandarts en maken ze het ultieme nieuwe minister presidentje
Ennnnn daar ging mijn thee
Jessix, Sylvana is inderdaad een felle tante. Maar als je niet tegen een fel weerwoord kan op wat voor gebied dan ook, dan is de politiek misschien niet de beste plek voor je
Relaxed schreef:Askja schreef:Nou, mijn gaydar slaat niet echt uit bij hem hoor.
Maargoed, ogeacht de aard van het beestje, ik denk dat hij gewoon echt geen tijd heeft voor een relatie.
En als partner moet je het ook maar willen, met de minister..
anjali schreef:mysa schreef:Hij was minister van gezondheidszorg bij de Palestijnse Autoriteit. Voor zover ik weet. En ambassadeur in Zwitserland. Dat is toch net even wat anders dan een bommengooiende terrorist.
Edit: en dat is haar echtgenoot hè, niet zijzelf.
Het is net vanuit welke hoek je de informatie krijgt. Ik begrijp goed dat mensen die pro-Israel zijn dit allemaal niets vinden.De andere kant daarentegen weer wel.
Foaly schreef:ruitje schreef:Misschien dumpt Sigrid die tandarts en maken ze het ultieme nieuwe minister presidentje
Ennnnn daar ging mijn thee
Jessix, Sylvana is inderdaad een felle tante. Maar als je niet tegen een fel weerwoord kan op wat voor gebied dan ook, dan is de politiek misschien niet de beste plek voor je
Foaly schreef:Nee joh, Mark Rutte zit zo diep in de kast dat ie regelmatig dieren uit Narnia tegenkomtSorry, misschien niet erg chic en een hoog Story-gehalte, I know. Maar het zou me niets verbazen.