[Poll] Op wie stem jij deze verkiezingen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Op wie stem jij deze Tweede Kamer verkiezingen?

VVD
207 (15%)
PVV
108 (8%)
CDA
39 (2%)
D66
173 (12%)
GroenLinks
187 (14%)
SP
59 (4%)
PvdA
59 (4%)
ChristenUnie
22 (1%)
PvdD
96 (7%)
50PLUS
8 (0%)
SGP
10 (0%)
DENK
Geen stemmen
FvD
91 (6%)
BIJ1
19 (1%)
JA21
25 (1%)
CODE ORANJE
12 (0%)
Volt
63 (4%)
NIDA
1 (0%)
Piratenpartij
5 (0%)
JONG
6 (0%)
Splinter
22 (1%)
BBB
97 (7%)
NLBeter
1 (0%)
Lijst Henk Krol
1 (0%)
(Anders)
24 (1%)

Totaal aantal stemmen: 1335

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 16:52

Nou, mijn gaydar slaat niet echt uit bij hem hoor.
Maargoed, ogeacht de aard van het beestje, ik denk dat hij gewoon echt geen tijd heeft voor een relatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 17:09

Askja schreef:
Maargoed, ogeacht de aard van het beestje, ik denk dat hij gewoon echt geen tijd heeft voor een relatie.

En als partner moet je het ook maar willen, met de minister.. :n

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 17:13

Askja schreef:

Ik heb ook niet het idee dat hij gay is. Denk eerder gewoon verliefd op zijn werk.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 17:18

Denk ook dat zijn werk op de 1e plaats komt. Bij zo'n drukke baan zal het ook voordelen geven dat je niet met een partner of gezin rekening hoeft te houden? En misschien loopt hij straks ineens en onverwachts tegen de juiste persoon aan?

Maar goed, dat is puur mijn gedachtegang.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 17:18

Boras schreef:
Ik heb van de week met verbazing naar die dame van BBB bij Jinek zitten kijken. Daarna die oude tweets van haar (don't shoot the messenger).

Ik gun agrarisch Nederland oprecht betere vertegenwoordigers met meer in hun mars dan deze dame en een club als farmers defence force.

Die moeten toch te vinden zijn.

Ontzettend stom dat die tweets te vinden zijn/waren. Eerste wat je doet of laat doen als is toch je social media nakijken als lijsttrekker van een nieuwe partij? Ik vond ze niet mis...

Sylvana reageert wel altijd fel vind ik. Maar ik zou denk ik zelf ook wel even raar kijken als iemand zo'n opmerking maakt, want een vraag was het niet.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 17:19

Bij Jinek was dit toch? Ga ik straks even terugkijken.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 17:20

Misschien dumpt Sigrid die tandarts en maken ze het ultieme nieuwe minister presidentje :+

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 17:21

ruitje schreef:
Misschien dumpt Sigrid die tandarts en maken ze het ultieme nieuwe minister presidentje :+

_O-

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 17:22

:D
Dát zou pas nieuws zijn!

Jessix

Ann schreef:
Bij Jinek was dit toch? Ga ik straks even terugkijken.

Ja klopt, je kan die stukjes terugkijken.

Femke_Tweety

:') _/-\o_

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 17:23

ruitje schreef:

Ennnnn daar ging mijn thee _O-

Jessix, Sylvana is inderdaad een felle tante. Maar als je niet tegen een fel weerwoord kan op wat voor gebied dan ook, dan is de politiek misschien niet de beste plek voor je :+

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 17:32

Foaly schreef:
ruitje schreef:

Jessix, Sylvana is inderdaad een felle tante. Maar als je niet tegen een fel weerwoord kan op wat voor gebied dan ook, dan is de politiek misschien niet de beste plek voor je :+

Ik denk dat je inderdaad wel stevig in je schoenen moet kunnen staan in de politiek. En na alles wat Sylvana al over zich heen heeft gehad vind ik het sowieso knap dat ze doorzet.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 17:52

Relaxed schreef:
Askja schreef:

En als partner moet je het ook maar willen, met de minister.. :n

Ik wil m wel doen hoor als ik m eens tegen kom. Hij zit op onverklaarbare reden in mijn soft spot en ben geen VVD stemmer.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 17:58

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 18:29

Jessix schreef:
ruitje schreef:

_O-

Ha ha ha, maar helaas, Sigrid is achter in de vijftig, geloof ik.

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 19:07

F_Orumster schreef:
Ik wil m wel doen hoor als ik m eens tegen kom. Hij zit op onverklaarbare reden in mijn soft spot en ben geen VVD stemmer.

Shoot your shot girl :D
En dan samen een Bokt-baby maken ;)

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 19:12

Mensen, waar gáát dit topic ineens heen? Ik lig echt gestrijkt. _O-

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 19:40

Gestrijkt? _O-

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 19:49

anjali schreef:
mysa schreef:
Hij was minister van gezondheidszorg bij de Palestijnse Autoriteit. Voor zover ik weet. En ambassadeur in Zwitserland. Dat is toch net even wat anders dan een bommengooiende terrorist.

Edit: en dat is haar echtgenoot hè, niet zijzelf.

Het is net vanuit welke hoek je de informatie krijgt. Ik begrijp goed dat mensen die pro-Israel zijn dit allemaal niets vinden.De andere kant daarentegen weer wel.

Ik zou op zich niet weten waarom wie 'pro Israël is, "dus" anti Palestijns moet zijn'.
(Het gaat vaak samen, dat weet ik wel...)

En als je anti Palestijns bent, vind ik het ook nog eens een kwestie van 'alternative facts' om van een regeringsleider een terrorist te maken.

En zelfs als dit allemaal zo zou zijn,
zie ik binnen het Nederlandse rechtsstelsel NUL redenen om Sigrid Kaag 'op basis van haar verleden' toe te dichten 'dat ze uitgesloten moet worden van het passieve kiesrecht'....

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 19:58

Mwah, er zijn gewoon landen die Arafat als terrorist hebben bestempeld. Dat is niet perse iets wat een ' alternative fact' is. Er is een meningsverschil over op wereldniveau, is geen complotgekkies gedachte o.i.d.

Laatste alinea ben ik het mee eens. Wat je hooguit kunt zeggen is dat ze in het verleden niet eerlijk is geweest naar haar werkgever( de overheid) omdat ze haar relatie geheim heeft gehouden. Ze is niet voor niets die functie kwijt geraakt toen het uitkwam.

Ik vind dat stuk persoonlijk 'erger' dan de relatie :o . En ik vind het ook niet zo passen bij het degelijke diplomatieke beeld wat er van haar word neergezet, eigenlijk is het interessant dat andere partijen daar niet op uitvergroot hebben. Of ik moet onder een steen gelegen hebben?

anjali

Re: [Poll] Op wie stem jij deze verkiezingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 20:36

Volgens mij is het momenteel gebruikelijk om het prive-en gezinsleven van politici enigszins uit beeld te houden. Geheel anders is de situatie als het om koningshuizen gaat.Daar draait juist alles om het prive-en gezinsleven van deze personen.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 21:33

Foaly schreef:
ruitje schreef:

Mee eens, hoop wel dat Sylvana haar temperament een beetje onder controle houd en niet alleen focust op discriminatie.

Janneke2

Re: [Poll] Op wie stem jij deze verkiezingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 21:39

Arafat heeft gewoon in het gewapend verzet tegen de bezetting gezeten.

De Palestijnse Autoriteit is "een soort van regering" binnen de bestaande bezetting - dus ik zie nog steeds niet waarom de man aangeduid zou moeten worden als ware hij terrorist.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 21:46

Foaly schreef:
Nee joh, Mark Rutte zit zo diep in de kast dat ie regelmatig dieren uit Narnia tegenkomt :')

Sorry, misschien niet erg chic en een hoog Story-gehalte, I know. Maar het zou me niets verbazen.

Nee, niet echt chique, en waar op gebaseerd. Niet elke vrijgezelle man is homo dacht ik zo. En is hij het wel dan ook niet belangrijk.