Babootje schreef:Lusitana schreef:Het is in elk geval niet hun stichting is en hun geld zit er ook niet in.
De aanklacht is dat hij profiteert van de docu.
Laat ze het maar aantonen.
Lusitana; wade robson is de oprichter. Het is “zijn” foundation.
Ja, dus?
Het gaat erom dat ze het idee hebben dat hij van de docu profiteerde.
De stichting is van hem en zijn vrouw en de argwaan was gewekt omdat hij opgezet is rond de tijd dat de docu uitkwam en het niet meteen duidelijk was waar de donaties heen zouden gaan.
Ik vind het allemaal prima, maar je hoeft er niet vanuit te gaan dat er van alles mis is "omdat andere directeurs van liefdadigheidinstellingen geld in hun eigen zak steken" .
Overigens loopt er voor zover ik weet al een onderzoek van de staat uit, omdat ze aan allerlei eisen moeten voldoen en zich aan wetten moeten houden.
De familie van MJ pakt gewoon alles aan om op een of andere manier de boel recht te trekken, het onwaar te maken, een verontschuldiging te krijgen.
Dat snap ik wel, maar het verandert niets aan de klap die de faam weer eens gekregen heeft of wat de jongens meegemaakt hebben.
Overigens vraag ik me af in hoeverre er voor hen iets te halen valt voor het "door het slijk halen van MJ". Het is immers niet hun naam die besmeurd is. Ze ondervinden geen enkele hinder an het feit behalve wellicht een emotionele en daar willen ze dan ook geld voor zien. Alsof dat helpt.
Maar betreffende Wade, al zou hij een eerste klas crimineel zijn, dat spreekt MJ nog niet vrij van zijn gedrag.
Ik weet niet waaom mensen lijken te denken dat als ze de sachtoffers maar ergens van kunnen beschuldigen dat het dan plots niet waar of niet erg was wat hen is aangedaan.
Want daar lijkt het een beetje heen te gaan.
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen?
corey Feldman verwoord goed waar ik voor sta. Je moet altijd de slachtoffers geloven.
https://www.youtube.com/watch?v=a4iDbssmTdY
Hij is dan niet door MJ misbruikt, maar wel een misbruikslachtoffer en herkent de werkmethode van grooming.