Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 10:58

bigone schreef:
Dames, hoeveel vrouwen posten hier geen topic over man/vriend waarvan ze wisten dat hij niet deugde maar waarvan ze dachten dat het wel beter zou gaan met hun aan hun zijde. Ik ben het er absoluut mee eens dat je als hulpverlener GEEN relatie met de patient aan moet gaan. Maar het gebeurt, en dan ben je in mijn ogen totaal niet meer geschikt voor je werk.

Daar sluit ik me helemaal bij aan. Het is toevallig dat ik in mijn scriptie voor mijn opleiding MWD hierover aan het schrijven ben. Het kan en mag hoe dan ook niet.

Het bericht doet mij een beetje denken aan het bericht voordat bekend werd dat die twee jongetjes waren gevonden.. krijg er echt rillingen van.

Bloodymary

bigone schreef:
Dames, hoeveel vrouwen posten hier geen topic over man/vriend waarvan ze wisten dat hij niet deugde maar waarvan ze dachten dat het wel beter zou gaan met hun aan hun zijde. Ik ben het er absoluut mee eens dat je als hulpverlener GEEN relatie met de patient aan moet gaan. Maar het gebeurt, en dan ben je in mijn ogen totaal niet meer geschikt voor je werk.

Met je eens hoor, maar er zit in mijn ogen wel een verschil tussen iemand die bijvoorbeeld eens in drugs gehandeld heeft of iemand die twee meisjes onder schot gehouden heeft, dingen heeft laten doen en daarna heeft verkracht.

Jannepauli

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 10:59

Voorgaande dagen werd er gezocht naar Anne, nu lees ik dat er gezocht wordt naar een lichaam.

Ik kan uit de stroom van berichten overal niet opmaken of de politie dat letterlijk zo heeft gezegd.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:00

miramii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:01

Frummels schreef:
https://nos.nl/artikel/2197602-politie- ... wolde.html

De politie hoopt het lichaam aan het eind van de dag gevonden te hebben.. ;(

Pff.. bizar idee.. ben benieuwd waar de informatie vandaan is gekomen. En wat de rechter vanmiddag zal beslissen adhv deze nieuwe informatie.

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:02

Jezus het zal toch niet. ;(
Je hoopt al twee weken dat ze gevonden gaat worden, maar toch niet zo. :( Wat een hel moet de familie doorstaan. Afschuwelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:02

KoudbloedKim schreef:
Heel heftig... zo dubbel.

Dit inderdaad.. :n

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:03

Heb net het nulderpad even opgezocht... ligt waar ik al dacht. Ik heb een jaar bij de camping die er zo goed als naast ligt gewerkt. Toch ook wel een raar idee, ben daar zo vaak langs gereden vorig jaar, kende mensen die daar elke avond na t werk langs fietsten..

Anoniem

Citaat:
De infomatie over #annefaber was zo specifiek, dat de politie haar familie vannacht op de hoogte heeft gebracht.

Politie verwacht haar lichaam aan het einde van de middag gevonden te hebben.

Bron: Twitter

SayaJones

LBLGypsyCobs schreef:
Voorgaande dagen werd er gezocht naar Anne, nu lees ik dat er gezocht wordt naar een lichaam.

Ik kan uit de stroom van berichten overal niet opmaken of de politie dat letterlijk zo heeft gezegd.

Nu onderzoek op specifieke plek omgeving Nulderpad #Zeewolde. Vermoeden dat het lichaam van #AnneFaber daar verborgen is. Gebied is afgezet.

https://twitter.com/PolitieUtrecht
Hier staat het vermeld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:04

AbbyBlues schreef:
Jezus het zal toch niet. ;(
Je hoopt al twee weken dat ze gevonden gaat worden, maar toch niet zo. :( Wat een hel moet de familie doorstaan. Afschuwelijk.
Je hebt toch, tegen beter weten in, steeds hoop gehad dat ze ergens opgesloten was...
Dat ze levend gevonden zou worden.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:04

Dan moeten ze wel heel zeker zijn van het gebied als ze dat naar buiten brengen.

En dat ze dus niet meer leeft..? Begrijp ik dat goed uit de berichten? Ze hebben het steeds over het lichaam war verborgen ligt... ;(

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:05

Ik hoor een hoop politie sirenes hier de kant van Flevoland opgaan.. (Harderwijk)

Anoniem

Ik ben er oprecht echt heel erg stil van inclusief een brok in de keel.

Hartverscheurend dit. Ik weet ook gewoon niet wat ik moet zeggen eigenlijk.

Iedereen heeft zo meegeleefd, ingeleefd, gevolgd en alle hoop gehad.

Nog steeds blijft het in m'n hoofd spoken of ze alstjeblieft levend gevonden wordt..

Anoniem

Ook ik volg het nieuws. Vreselijk zoals een ieder die haar lief heeft tussen hoop en vrees moet leven nu. De hoop dat ze gevonden gaat worden, de vrees voor hoe. Ik kan iedereen alleen meer heel veel sterkte wensen.

c_alsemgeest

hoop zo voor de familie en vrienden dat het snel afgelopen is...

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:06

SayaJones schreef:
LBLGypsyCobs schreef:

Nu onderzoek op specifieke plek omgeving Nulderpad #Zeewolde. Vermoeden dat het lichaam van #AnneFaber daar verborgen is. Gebied is afgezet.

https://twitter.com/PolitieUtrecht
Hier staat het vermeld

En hier dus https://nos.nl/artikel/2197602-politie- ... wolde.html

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:06

Pff wat heftig zeg. Merk dat het me persoonlijk behoorlijk raakt. Wilde bezig met school, maar merk dat ik maar moeilijk mijn gedachte erbij kan houden. Wens de familie heel veel sterkte deze dag toe. Lijkt mij voor de politie zeker nu, echt lastig hoe ga je het communiceren naar de familie voordat de pers etc ervan op de hoogte is.

Zie op NOS ook een foto van mensen in witte pakken. Dat zag ik ook niet eerder..

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:07

xRivaldo schreef:
Ik hoor een hoop politie sirenes hier de kant van Flevoland opgaan.. (Harderwijk)

He bah...

;(

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:08

Hoorde idd ook net op radio dat politie denkt te weten waar lichaam van Anne is.....brrrr

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:08

Roos_M schreef:
xRivaldo schreef:

He bah...

;(

Dat zegt niks he....

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:09

miramii schreef:
Mijn vorige bericht maar verwijderd, gezien die geenszins wordt opgevat zoals bedoeld. Voegt nu even niets toe gezien de huidige situatie. Ik wil niets goedpraten, veroordeel het net zo goed, is niet mijn doel. Ik kán me echter voorstellen dat het gebeurd. Ik vind het altijd zo makkelijk om heel hard te roepen dat het slecht is en die mensen walgelijk zijn. Maar wat @Bigone zegt, er zijn zat situaties waarin het wel gebeurd.

Ik kan het ook begrijpen dat het gebeurt. Dat wil zeggen, hoe zo iets werkt. Maar dat je er vervolgens met twee open ogen, je bent er NB voor opgeleid, er toch in mee gaat, dat moet je heel gauw uit zo'n instelling verdwijnen of er zélf in opgesloten worden..

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:10

Bloodymary schreef:
Jannepauli schreef:
Kan het gekibbel over het al dan niet snappen van een medewerkster die een relatie aangaat met een crimineel, naar elders verplaatst worden?

https://nos.nl/artikel/2197602-politie- ... wolde.html

Waarom, is toch ook relevant in deze zaak?

Nee dat is het niet.
Het gaat hier om een meisje wat al bijna 2 weken vermist is en nu dus hoogstwaarschijnlijk vandaag levenloos word aangetroffen

Ik lees echt met verbazing mee in dit topic, kan sommige van jullie echt niet begrijpen.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:10

Vermoedelijk inderdaad.

Vreselijk.

Afbeelding