Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thesserd schreef:Ik was 9 toen 9/11 gebeurde. Volgens mij maakte het niet heel veel indruk op me. Nouja, ik vond het wel erg! Maar ik werd er niet bang van voor in mijn eigen omgeving.
ingedebruijn schreef:2 doden gevallen vanmorgen waarvan 1 zichzelf heeft opgeblazen.
Citaat:Volgens persagentschap AFP zijn er niet twee, maar drie arrestaties verricht.
De politie heeft volgens AP ondertussen bevestigd dat een vrouw zichzelf heeft opgeblazen met een bomvest. Vier politieagenten zijn gewond.
Citaat:Er zijn twee personen omgekomen bij de poltieactie in Saint-Denis. Dat heeft de Parijse politie aan persagentschap AP gezegd. De doden waren beiden verdachten. Een van hen, een vrouw, zou zich hebben opgeblazen. De andere verdachte zou uitgeschakeld zijn door een sniper, zo meldt BFMTV.
Yasmine schreef:Nou ja, dat interventieteam gaat natuurlijk zelf ook gewoon het gebouw binnen terwijl die man zwaarbewapend is. Er zijn ook al 5 agenten gewond intussen. Die hond zal er wel met gegronde reden zijn, misschien om explosieven op te speuren oid zodat interventieteam weet waar ze aan toe zijn.
Ben erg benieuwd wie er in dat appartement zit, want ik lees net van journalisten ter plaatse op Twitter dat er weer heel wat geschoten is net. Zal toch wel iemand zijn die erg wanhopig is om niet gepakt te worden als hij zo gewelddadig is.
_Nelleke_ schreef:Honden worden veel gebruikt voor het opsporen van explosieven dus ik vind het niet gek dat hij erbij was. Ik kan ook nooit zo goed tegen dat soort berichten want zo'n hond kiest niet voor zo'n 'baan'. Laf van degene die een hond vermoord. Zo'n hond is toch verder geen bedreiging zou je zeggen.