NathalietjeB schreef:Drawerlover denk dat je maar beter gewoon ff uit dit topic kan blijven.
Wat je typt is niet vaak te snappen of te begrijpen en denk dat t voor jezelf gewoon beter is als je niks zegt..
Dat zei ik net dus ook al
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimberley12 schreef:Ik las net dat de man met de knuffel aap, dat hij hierna zijn pet af deed, en een kruis in de grond sloeg, toch even een hele andere betekenis, dan dat de media vooraf liet weten.....
Tigress schreef:kimberley12 schreef:Ik las net dat de man met de knuffel aap, dat hij hierna zijn pet af deed, en een kruis in de grond sloeg, toch even een hele andere betekenis, dan dat de media vooraf liet weten.....
Klopt. Eerder werd hier ook een filmpje geplaatst waar het stukje in te zien is. Daarin zie je duidelijk dat hij het niet als trofee omhoog houdt, zo jammer dat de media het gelijk moet laten omslaan tot een negatief iets
gohya schreef:listiglistje schreef:ramptoeristensnap sowieso niet dat men allen ins-and outs wil weten.....
Waarom nou altijd Ramptoeristen? als iemand dit intressant vind?
Tigress schreef:kimberley12 schreef:Ik las net dat de man met de knuffel aap, dat hij hierna zijn pet af deed, en een kruis in de grond sloeg, toch even een hele andere betekenis, dan dat de media vooraf liet weten.....
Klopt. Eerder werd hier ook een filmpje geplaatst waar het stukje in te zien is. Daarin zie je duidelijk dat hij het niet als trofee omhoog houdt, zo jammer dat de media het gelijk moet laten omslaan tot een negatief iets
HorseLove28 schreef:Die ene foto van; mocht hij kwijt raken, zo ziet hij eruit. Was van Cor Pan en die was goede vrienden met de 3JS en Kees Tol. Hij reisde samen met zijn vriendin Neeltje Tol.
Die jongen Regis Crolla van instagram (reetje08) is ook omgekomen, en zo sneu als je zijn foto ziet waar hij post; vissenaquarium op Schiphol. En dat er dan een vriendin reageert; ben je er al? Wij zijn net aangekomen. Waarop hij reageert; wij gaan zo, je moet echt is een keer mee indo fam opzoeken.
En dat zal nooit gebeuren......
LiannePuthzy schreef:k weet niet of iemand al een linkje over die 38 weggehaalde lichamen had geplaatst http://www.nu.nl/vliegramp-oekraine/383 ... pplek.html
N0a schreef:LiannePuthzy schreef:k weet niet of iemand al een linkje over die 38 weggehaalde lichamen had geplaatst http://www.nu.nl/vliegramp-oekraine/383 ... pplek.html
Als dit waar is, belachelijk.. hoorde het net ook op de radio. Al snap ik niet dat ze autopsie willen doen. Het lijkt mij wel duidelijk wat er gebeurd is.
HorseLove28 schreef:Sorry hoor, maar ik ben pas 13 en heb nog nooit het woord; autopsie gehoord. Kan iemand mij dit uitleggen?
En waarom zouden die lichamen van die slachtoffers bewijs zijn?