2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

amyz

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 18:24

Misschien krijgt ze het meeleven van Bokt door en daarom manege :)*

Nee komt op mij ook niet serieus over...dat lijkt me ook zo moeilijk.. Geloof er 100% in maar weet ook dat er maar weinig zijn die daadwerkelijk dingen door krijgen.. Moeilijk.

Die schoenen had de vader niet aan begreep ik er uit en zullen denk ik missen uit z'n garderobe? Misschien daarom pas later ontdekt?

Bah nu met dat rotweer moet ik steeds zo aan die jongens denken... Waar zijn ze, met al die regen...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 18:34

Delphi schreef:
RTV Utrecht
16.00 uur: Uit motoranalyse van de auto blijkt dat de vader niet veel verder heeft gereden dan Vleuten-Neerbeek-Doorn. Het rijden van een omweg via het buitenland, ligt niet voor de hand, meldt de politie.

wel goed dat ze de auto denk hebben uitgelezen en hoop dat ze er wat mee kunnen en dat de jongetjes alsnog gevonden gaan worden

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 18:37

Iris van der Schuit heeft iets geplaatst op STEUN DE MOEDER VAN RUBEN EN JULIAN

Lieve mensen,
Enorm bedankt voor jullie kaartje, ik ben zo blij dat er een hoop mensen -zoals jullie- zijn die op de momenten dat ik alle hoop dreig te verliezen me weer dat steuntje hoop kunnen geven. En dan zie ik hier alle mooie creaties die: jullie maken. Als Ruben en Juul dit zien zullen ze zich zo bijzonder voelen. Ik hoop zo dat ze deze mooie creaties ook echt kunnen zien en dat gevoel ook echt mogen voelen, want dat verdienen ze!!!!
Van het diepste uit mijn hart: BEDANKT!!!!♥
Iris, mama van Ruben en Julian

KIPPENVEL

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 18:54

Hou je ons op de hoogte Jolliegirl? Helaas door de vele keren dat we hoop hadden en het niets was, niet erg veel hoop dat ze hierbij iets vinden, maar het zou zo mooi zijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 18:55

XFiemoX schreef:
Ik weet inmiddels ook een stuk meer over .... maar zeg er hier in het topic maar niks over.

.

Van mijn part zeg je helemaal niks meer en hou je je uit dit topic. Dit is al de zoveelste keer dat ik bij een uitspraak van jou denk "hoe kun je dit nou zeggen!"
Bij bovenstaande uitspraak denk ik ook :? Wat wil je daar nou mee bereiken?

Dit topic is bedoels voor serieuze reacties.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 18:58

Ja ook ik vind die bovenstaande uitspraak nergens op slaan.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:05

Was al gemeld!
Laatst bijgewerkt door Ketly op 16-05-13 19:07, in het totaal 1 keer bewerkt

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:05

Delphi schreef:
16.19 uur: Er heeft zich na tien dagen onderzoek nog steeds niemand gemeld bij de politie, die vorige week maandag of dinsdagochtend vroeg iets heeft verkocht aan de 38-jarige vader van de vermiste kinderen Ruben (9) en Julian (7) uit Zeist. Dat de vader aankopen heeft gedaan, staat volgens de politie vast, aangezien hij maandag 170 euro pinde. Daarvan
zat nog maar een klein bedrag in zijn portemonnee toen hij dood werd gevonden.

;)

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:07

Haha sorry loop een beetje achter. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:08

Ben benieuwd of ze de snelweg beelden hebben bekeken op de A12 Rhenen-Doorn (zal heus wel, maar toch)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:18

Ketly schreef:
Hou je ons op de hoogte Jolliegirl? Helaas door de vele keren dat we hoop hadden en het niets was, niet erg veel hoop dat ze hierbij iets vinden, maar het zou zo mooi zijn..

Het heeft niets met de zaak te maken lees ik.
Betrof een verdacht pakketje. :)

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:19

Oke erg jammer! Stiekem heb je altijd weer wat hoop..

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:21

VivaLaVida schreef:
Ben benieuwd of ze de snelweg beelden hebben bekeken op de A12 Rhenen-Doorn (zal heus wel, maar toch)

Het probleem is dat de beelden van snelwegen ( rijkswaterstaat ) niet opgenomen worden maar alleen live worden uitgekeken.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:22

yvonnedv schreef:
Iris van der Schuit heeft iets geplaatst op STEUN DE MOEDER VAN RUBEN EN JULIAN

Lieve mensen,
Enorm bedankt voor jullie kaartje, ik ben zo blij dat er een hoop mensen -zoals jullie- zijn die op de momenten dat ik alle hoop dreig te verliezen me weer dat steuntje hoop kunnen geven. En dan zie ik hier alle mooie creaties die: jullie maken. Als Ruben en Juul dit zien zullen ze zich zo bijzonder voelen. Ik hoop zo dat ze deze mooie creaties ook echt kunnen zien en dat gevoel ook echt mogen voelen, want dat verdienen ze!!!!
Van het diepste uit mijn hart: BEDANKT!!!!♥
Iris, mama van Ruben en Julian

KIPPENVEL

Pff, arme vrouw ;(

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:25

Nou misschien omdat wij mede onze goeie kennis ook erg dicht erop zitten.
En (vooral) ook enorm meeleven met de ouders van.

En dit topic is bedoeld voor reacties? Waarom wordt er dan buiten mij om nog meer door gespeculeerd? :o

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:26

Kan jij serieus gewoon ff nokken.... Ik irriteer me steeds meer aan jouw posten....
En ben niet de enige geloof ik!

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:27

18.00 uur: In de Facebookgroep 'Steun de moeder van Ruben en Julian' laat de moeder van de jongens een bericht achter. "Enorm bedankt voor jullie kaartje, ik ben zo blij dat er een hoop mensen - zoals jullie - zijn die op de momenten dat ik alle hoop dreig te verliezen me weer dat steuntje hoop kunnen geven. En dan zie ik hier alle mooie creaties die: jullie maken. Als Ruben en Juul dit zien zullen ze zich zo bijzonder voelen. Ik hoop zo dat ze deze mooie creaties ook echt kunnen zien en dat gevoel ook echt mogen voelen, want dat verdienen ze!!!! Van het diepste uit mijn hart: BEDANKT!!!!?"

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:28

XFiemoX schreef:
Nou misschien omdat wij mede onze goeie kennis ook erg dicht erop zitten.
En (vooral) ook enorm meeleven met de ouders van.

En dit topic is bedoeld voor reacties? Waarom wordt er dan buiten mij om nog meer door gespeculeerd? :o

goede kennis laat dat aan de professionals over. het is geen soap waar het altijd zo makkelijk eruit ziet
x mandylover: dit bericht staat al in dit topic even terug lezen aub

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:30

O ja, sorry :o

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:30

XFiemoX ik lees hier mee voor updates en je bent zeer irritant. Het werd net een beetje rustig met alle 'kijk mij eens interessant doen' berichtjes, laten we dat alsjeblieft zo houden dus graag alle sensatie/interessant lijkende berichtjes achterwegen laten zodat de dingen die er WEL toe doen overzichtelijk blijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:33

LiesxAnne schreef:
VivaLaVida schreef:

Het probleem is dat de beelden van snelwegen ( rijkswaterstaat ) niet opgenomen worden maar alleen live worden uitgekeken.

Oke, dankjewel voor de info. Dat is jammer..

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:44

VivaLaVida schreef:
XFiemoX schreef:
Ik weet inmiddels ook een stuk meer over .... maar zeg er hier in het topic maar niks over.

.

Van mijn part zeg je helemaal niks meer en hou je je uit dit topic. Dit is al de zoveelste keer dat ik bij een uitspraak van jou denk "hoe kun je dit nou zeggen!"
Bij bovenstaande uitspraak denk ik ook :? Wat wil je daar nou mee bereiken?

Dit topic is bedoels voor serieuze reacties.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:46

Nynke1 schreef:
XFiemoX ik lees hier mee voor updates en je bent zeer irritant. Het werd net een beetje rustig met alle 'kijk mij eens interessant doen' berichtjes, laten we dat alsjeblieft zo houden dus graag alle sensatie/interessant lijkende berichtjes achterwegen laten zodat de dingen die er WEL toe doen overzichtelijk blijven.

_/-\o_ _/-\o_

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:56

Dit is een openbaar forum en zou zeggen moet je me niet reageer dan gewoon niet op mij of zet je me toch fijn in je FOEI lijst, probleem opgelost. ;)
Jolliegirl schreef:
Kan jij serieus gewoon ff nokken.... Ik irriteer me steeds meer aan jouw posten....
En ben niet de enige geloof ik!

Sorry hoor maar ik en ook anderen ergeren zich ook aan anderen hier hun schrijf wijze dus ben zeker niet de enige :o. En ik was allang on-topic gegaan maar jullie vinden het leuk om door te blijven gaan. Ik hoop net zoveel als iedereen hier dat de jongens snel gevonden zullen worden.

Vind hun moeder ook zo ontzettend sterk over komen zo wat ik uit haar berichten opmaak ;) +:)+ .

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:58

Delphi schreef:
[...] Er heeft zich na tien dagen onderzoek nog steeds niemand gemeld bij de politie, die vorige week maandag of dinsdagochtend vroeg iets heeft verkocht aan de 38-jarige vader van de vermiste kinderen Ruben (9) en Julian (7) uit Zeist. Dat de vader aankopen heeft gedaan, staat volgens de politie vast, aangezien hij maandag 170 euro pinde [...]

DIt vind ik ook zo raar, dat er inderdaad niemand is die zegt: die man is hier in de winkel geweest om die kabels te kopen. Het lijkt me toch dat je dit nog wel kan herinneren/ terug kan halen uit je winkeldata waar of wanneer die kabels zijn verkocht. En trouwens, dat verklaart nog steeds maar een deel van die bijna 200 euro, eten, andere tankmomenten, dat kan er ook nog allemaal bij horen.
Het blijkt ook dat je niet 300 keer wordt gefilmd als je over een paar snelwegen in Nederland heen rijdt, terwijl het soms overkomt alsof heel Nederland dag en nacht op camera staat. Ik was benieuwd wat er uit de tank analyse zou komen wat betreft afgelegde afstand enzo, maar het blijkt dus dat daar niet veel meer uit te analyseren is (of ik heb het zo aangenomen uit het bericht).