_Aniek schreef:Jee, dit loopt wel erg uit de hand zo! Hopelijk blijft de schade nog beperkt
gok dat dat al lang te laat is....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Gianti schreef:
Lees jij maar de helft?? Ik zei ook dat ze de stad anders gewoon hadden moeten dicht gooien. Sorry met alleen een verbod op alcohol kom je der nieten paar wegen afsluiten.. Desnoods geen treinen er heen laten rijden.
Nee, maar de stad afsluiten? Lekker voor de mensen die laat van werk thuiskomen, of die gewoon naar huis willen of ergens heen willen. Kom op zeg, moeten we serieus maatregelen gaan nemen vanwege zulke kl**tzakken?
Voorkomen kun je niet, wel genezen. Genezen als in: Oppakken, weekje cel en 800 uur taakstraf, fikse boete en opruimplicht in Haren. Hoppa, dat zal ze leren, vuil tuig!
Anoli schreef:Ariebombarie schreef:goed trouwens dat de media de jongeren nu aanstuurt op naar huis gaan
Nadat de media eerst zich heeft gedragen als de grootste relschopper door hier aandacht aan te besteden.
Zonder media had ik nooit van dit "foutje" gehoord en met mij een heleboel andere mensen niet...
Air schreef:Die mensen die nu rel zitten te schoppen hadden er allang van gehoord hoor.
Beetje sneu om de media de schuld te geven. Hier ben je helemaal zelf bij, het is een keuze om dit te doen.
Littera schreef:Er gaan nu geruchten dat iemand van een dak is gevallen?
Air schreef:Anoli schreef:
Nadat de media eerst zich heeft gedragen als de grootste relschopper door hier aandacht aan te besteden.
Zonder media had ik nooit van dit "foutje" gehoord en met mij een heleboel andere mensen niet...
Die mensen die nu rel zitten te schoppen hadden er allang van gehoord hoor.
Beetje sneu om de media de schuld te geven. Hier ben je helemaal zelf bij, het is een keuze om dit te doen.